30. marca 2016

Dekoratívna nádobka :)


"Poriadok je základom všetkých cností. Kde je však základ poriadku?"
(Georg Christoph Lichtenberg)


AHOJTE :)
Máte rady vo veciach poriadok? Nebaví Vás v rannom zhone hľadať gumičky a sponky do vlasov?
Ak ste na obe otázky odpovedali "áno", tento jednoduchý návod na výrobu dekoratívnej nádobky je pre Vás ako stvorený :)

Potrebujete tieto základné veci:
  • Sklenenú / plastovú nádobku (ja som použila sklenenú z paštéty)
  • Stuhu na balenie darčekov, príp. akákoľvek inú ozdobnú stuhu
  • Lepiacu pištoľ (ak nemáte, postačí obojstranná lepiaca páska)
  • Drevenú dekoráciu
  • Nožnice

Návod je veľmi jednoduchý. Tak poďme na to:
  1. Začiatok stuhy si pomocou lepiacej pištole prilepíme na nádobku.
  2. Stuhu začneme omotávať po celom obvode nádobky. Ak chcete, aby stuha na nádobke držala pevnejšie, prilepte ju na viacerých miestach.
  3. Keď je celý obvod nádobky vyplnený stuhou, odstrihneme ju a jej koniec prilepíme lepiacou pištoľou.
  4. Na spestrenie môžeme na nádobku pripevniť ozdobu, príp. viac ozdôb. Ja som zvolila drevené srdiečko.
  5. Poriadne si hotovú nádobku poobzerajte zo všetkých strán a buďte hrdá na svoj výtvor :)

Nádobku môžete použiť na čokoľvek, záleží od jej tvaru, veľkosti a Vašich potrieb.



Keďže ma chytila kreatívna nálada, urobila som si rovno dve úložné nádobky.
Túto druhú používam na uskladnenie kozmetických štetcov.
Jej výroba je ešte jednoduchšia, nepotrebuje ani návod, postačí foto. Veď posúďte samy ;)



Nádobka je hotová? Pochváľte sa Vašimi výtvormi v komentároch :)

Stay creative ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára