15. júna 2016

Mrkvovo - jablkový tvarohový koláč

AHOJTE :)

Prepadla ma chuť na sladké, aké neobvyklé :D Doma sme nemali nič také, na čo by som mala chuť a tak som pokutrala zásoby v kuchyni, vymyslela recept z toho, čo som našla a vznikol chutný, myslím si, že aj zdravý, mrkvovo - jablkový tvarohový koláčik :) Pokiaľ máte rady kombináciu mrkvy a jablka, koláč si určite pripravte ;)

Na jeho prípravu budete potrebovať:
  • 2 stredne veľké mrkvy
  • 2 stredne veľké jablká
  • 2 vajcia
  • 1 téglik hrudkovitého tvarohu (cca 250 g)
  • detskú výživu
  • 1/2 hrnčeka ovsených vločiek
  • 1/2 hrnčeka strúhaného kokosu
  • mletú škoricu
  • agávový sirup, príp. iné sladidlo
  • 1 PL prášku do pečiva

Postup:
1.   Mrkvu a jablká si očistíme a nastrúhame na hrubom strúhadle.
2.   K mrkvovo - jablkovej zmesi pridáme tvaroh, detskú výživu a žĺtka a poriadne premiešame.
3.   Pridáme prášok do pečiva, mletú škoricu, sladidlo a premiešame.
4.   Do zmesi pridáme ovsené vločky a strúhaný kokos a všetko spolu zmiešame.
5.   Z bielok si vyšľaháme sneh a zapracujeme ho do zmesi. Malo by vzniknúť mierne husté cesto.
6.   Do cesta som pridala aj nastrúhanú čokoládu.
7.   Vylejeme do vymastenej zapekacej nádoby (alebo na plech) a dáme piecť do
vopred vyhriatej rúry na 180°C na cca 40 minút.
8.   Necháme vychladnúť, nakrájame a môžeme degustovať :)





Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára