6. decembra 2017

Photo diary # NOVEMBER 2017 #

AHOJTE😍
Pevne verím, že ste si v čižmičke našli všetko to, čo máte rady, žiadne uhlie, zemiaky a cibuľu. V komentároch sa mi pochváľte, čo všetko Vám Mikuláš doniesol🎅
Aj vy ste sa tak veľmi tešili na December? Niekto sa teší na Mikulášsku nádielku, niekto na Vianoce, niekto na vianočnú atmosféru a pohodu, niekto na sneh (ak nejaký bude), niekto na vianočný oddych a relax. Ja som veľmi rada, že uponáhľaný a šialený November už skončil a dúfam, že ma čaká kľudnejší a pohodovejší December. Napíšte mi, na čo najviac sa v Decembri tešíte Vy🎁🎄
A teraz šup na fotky, spomienky a zážitky za mesiac November ...😉

Už v minulom Photo diary som Vám spomínala, že na prelome mesiacov Október a November sme sa sťahovali. S mojím budúcim manželom (ako pekne to znie😊), konečne do vlastného ... Stále si to ale nejak neuvedomujem, je to pre mňa veľká životná zmena. Máme to však úspešne za sebou a pevne verím, že na dlllllhééé roky sa nikde sťahovať nebudeme (najlepšie už vôbec nikdy). Veľký požierač voľného času je aj opravovanie potrebných vecí v byte, maľovanie, výber a nákup nábytku, jeho skladanie, prekladanie a ukladanie vecí (kým im nájdete to správne miesto) a preto sme väčšinu mesiaca riešili veci ohľadne bytu. Ale všetko zlé je na niečo dobré. Aké skúsenosti so sťahovaním máte Vy?🏠

Koncert belgickej skupiny Triggerfinger v Bratislave sme si po ich neskutočne úchvatnom hudobnom vystúpení na Grape 2015 nemohli nechať ujsť. Bola to veľkolepá šou a keď som sa dozvedela, že budú koncertovať aj v Bratislave, hneď som kúpila lístky. Koncert v MMC sme si užili a pevne verím, že k nám na Slovensko ešte niekedy zavítajú. Triggerfinger, bol to nezabudnuteľný koncert. Ďakujeme🎸

V Novembri sme boli konečne doma, najprv som bola u priateľa vo Svite a potom som sa presunula k nám domov do Ružomberka. Vo Svite sme si všetci urobili spoločné popoludnie, zašli sme na obed na Salaš Slavkov, následne na kávičku a koláčik do Alfa Café v Poprade a trošku sme sa poprechádzali po námestí.
Cesnaková polievka s extra dávkou cesnaku
Grilovaná zelenina s kravským syrom

U nás doma bolo úplne super, len počasie bolo chladné a studené, ale doma je doma.

Konečne sme si s maminou a sestrou spravili babskú jazdu. Boli sme na nákupoch, na káve, na zmrzline v Mc Donald a na skúške svadobných šiat. Aj keď je naša svadba ešte pomerne ďaleko, nezaháľam a postupne všetko rezervujem a sledujem rôzne svadobné stránky a ukladám si obrázky so svadobnou tematikou. Bola som síce len na jednej skúške svadobných šiat, ale šaty mám tak na 90% vybrané. Výhodou je, že mi ich ušijú podľa mojich požiadaviek a predstavy, na mieru, v akejkoľvek farbe chcem, v akomkoľvek strihu. Moje svadobné šaty nebude mať pred mnou žiadna iná, budú MOJE. Už sa na ne teším👰. Na fotke sú samozrejme šaty, ktoré mať nebudem, tie MOJE Vám ukážem v deň "D".

Do rodiny nám pribudol nový člen, Máša🐹. Kúpila (znie to tak divne) som ju spontánne popritom, ako sestra kupovala papanie pre jej morča. Už dlhšie som túžila po škrečkovi roborovského, tak prečo si to nesplniť?! Je tak neskutočne rýchla a mrštná, že sa ju ani nedá niekedy chytiť, nieto ešte odfotiť. Celý deň spinká a od zotmenia až do rána behá v kolese ... že ju labky nebolia😃 Ale je zlatá, však?!😍
Už sa skamarátila aj s Mollynou. Spravila si z nej odvoz🙈
Minulý mesiac sme mali v našom novom byte vzácnu návštevu, prvú oficiálnu. Po dlhom čase nás navštívila sestra s priateľom a užili sme si parádny predĺžený víkend. Celý víkend sme hrali spoločenskú hru "Veselý štamprlík" a neskutočne sme sa nasmiali. Samozrejme nechýbali ani nákupy, ktoré mi padli vhod, pretože som si kúpila pár nových kúskov.
Skúste to povedať 2x rýchlo po sebe😂

Zavítali sme do Galérie Multium, ktorá návštevníkom ponúka optické ilúzie a klamy vytvorené zrkadlami. Aj keď to bolo veľmi zaujímavé, šesť dostupných miestností sme prešli pomerno rýchlo a popravde som od toho očakávala trošku viac.

Spravili sme si aj krásny výlet do Rakúska, k jazeru Neusiedler See (Neziderské jazero). Od Bratislavy je to len na skok, cesta autom nám trvala necelú hodinku (trošku sme aj poblúdili😃).
Počasie nám vyšlo krásne, ale bolo dosť chladno, pretože veľmi fúkalo a kým som pofotila "milión" fotiek, takmer mi zamrzli ruky. Prešli sme sa na mólo s krásnym majákom, ktorým je priam stvorený na nádherné fotografie (pokiaľ nemrznete a vietor Vám nerozfúka vlasy).

Na samotný koniec sme zašli aj na krátku prechádzku popri pobreží, vtedy sme sa cítili takmer ako pri mori. Je tam skutočne nádherne a mimo letnú sezónu ticho a ľudoprázdno. Krásne miesto stvorené na relax, určite sa tam choďte poprechádzať💑

Aj keď sú západy Slnka čoraz skôr, stále sú krásne. Škoda len, že už na ne nemám až taký krásny výhľad ako z bývalého bytu.

Prajem Vám krásny predvianočný čas a prosím Vás, žiadne stresy z vianočného upratovania, pečenia či nakupovania darčekov. Dôležité je byť s Vašimi milovanými👪

Boli ste už na vianočných trhoch?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára