7. novembra 2018

Photo diary # OKTÓBER 2018 #

Október ubehol tak neskutočne rýchlo, že som sa akosi ani nestihla spamätať a už tu máme November🍂. Popravde, v poslednom čase mi na blog neostal žiadny čas, cez deň práca, potom domáce povinnosti a večer som bola rada, že som nič nemusela robiť ... Neviem či je to tým skorým stmievaním, ale som akási bez energie a chuti niečo robiť😩. Blog som dosť zanedbávala, čo ma mrzí, ale budem sa snažiť Vám to vynahradiť. Od nového roku by som chcela môj blog trochu inovovať, najmä čo sa článkov týka, chcela by som prispievať častejšie, kratšie články, ktoré by sa týkali najmä lifestyle kategórie, keďže aj môj blog sa tak volá. Čo vravíte na takúto zmenu? Dajte mi prosím vedieť. Ďakujem krásne za každý Váš ohlas a názor😘.

Ale teraz späť k Októbru, ktorý bol, asi ako každý mesiac, báječný a plný zážitkov. 
Manžela už dlhšie zaujímajú kamene a minerály, z každého výletu máme nejaký na pamiatku. Pre mňa to boli vždy len, s prepáčením, šutre. Nikdy som neverila a ani nebudem veriť na nejakú magickú silu minerálov či kameňov. Vystúpila som však zo svojej komfortnej zóny a manžela som zobrala na Bratislavské mineralogické dni, kde bolo toľko rôznych minerálov a kameňov, že sme tam strávili takmer pol dňa🙈. A samozrejme sme neodišli s prázdnymi rukami, kúpili sme si 5 minerálov, ku ktorým sme si hneď kúpili aj tanierik a vystavili ich v spálni. Je to pre mňa krásny bytový doplnok a zaujali ma natoľko, že určite ešte niekedy pôjdeme na nejakú mineralogickú výstavu a dokúpime ďalšie šutre😃.

Po výstave sme sa presunuli do Sadu Janka Kráľa, kde prebiehala ukážka Bitky o Bratislavu💣. Chodíme sa na ňu pozrieť každoročne, síce je to zaujímavé pozerať, ale v skutočnosti by som to zažiť určite nechcela. Kvôli paľbe z diel sme trochu ohluchli a párkrát sa aj zľakli, ale bolo to záživne využité popoludnie.

Jeseň je pre nás obdobím vinobrania🍷 a "jarmokov" a tak sme nemohli vynechať ani Dni Zelá v Stupave. Obaja sme si pochutili na kapustníkoch, ja na orechových šúľancoch a manžel na burgri. Tak zase o rok Stupava, tešíme sa😋.

Jeden októbrový víkend sme strávili u manželovej rodiny vo Svite a keďže nám vyšlo slnečné počasie, využili sme ho na prechádzku po náučnom chodníku Baba🌿🌳. Prechádzka po tichej prírode, v obkolesení lesov a stromov nám obom padla viac než vhod a konečne sme trochu zrelaxovali.

Dôvodom našej cesty do Svitu bolo predovšetkým pozvanie na svadbu manželovej sesternice Lívie s Jakubom. Obaja boli krásni, žiarili šťastím, stále sa usmievali a úplne z nich žiarila láska. Ešte raz ďakujeme za pozvanie na svadbu a prajeme vzájomnú lásku a šťastie po celý Vás spoločný život❤.

Na Grape v roku 2017 nás veľmi zaujala skupina Seafret🎶, ktorá mala v Októbri koncert v Bratislave. Manželovi som na narodeniny kúpila dve vstupenky a teda počítala som, že zoberie mňa😇. Koncert sme si obaja užili, škoda len, že ubehol tak rýchlo. Po koncerte sme ešte čakali na autogramiádu a dali si podpísať CD. Seafret, ďakujeme a pevne verím, že na Slovensko ešte niekedy zavítate.

A aký Október ste mali Vy? 
Zmohla Vás jesenná únava?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára