8. októbra 2016

In love with ... ♥PALEO RAW BARBAR♥

AHOJTE :)

Som hriešnica ... spáchala som, a stále aj pácham, hriech ... hriech závislosti od jedla. Ale našťastie v tom pozitívnom slova zmysle, ktorý prospieva nielen môjmu zdraviu, ale aj chuťovým bunkám a mlsnému jazýčku :D
Ja som totálne, ale že úplne, podľahla chuti Paleo Raw BarbarRaw Paleo Protein Barbar tyčiniek od spoločnosti MAX SPORT, s.r.o.
Ako prvú som si kúpila tyčinku s príchuťou jablko a škorica a úplne som sa do jej chuti zamilovala. Následne som ochutnala aj ďalšie príchute a moja závislosť od týchto tyčiniek sa len prehĺbila :D Tyčinky sú dostupné v obchodoch Terno, Samoška, Billa, Kaufland a Tesco (v nich nakupujem najčastejšie), ale dajú sa kúpiť aj v iných obchodných reťazcoch a na čerpacích staniciach. Cena sa pohybuje okolo 1 €, ale keď sú v akcii, dajú sa kúpiť aj za 0,79 € (vtedy si ich nakúpim do zásoby). Cena sa niekomu možno bude zdať vysoká, ale za kvalitné potraviny sa rozhodne oplatí priplatiť. A chutia skutočne výborne :) Kedykoľvek dostanete chuť na niečo sladké, doprajte si túto zdravú alternatívu chutného snacku ;)
Zdroj
PALEO RAW BARBAR tyčinky
Tyčinky Paleo Raw Barbar sú 100% prírodné bezlepkové tyčinky iba z orieškov, sušeného ovocia a kokosového oleja. Obsahujú tie potraviny, ktoré boli schopní naši predchodcovia voľne nájsť v prírode a ktoré konzumovali v ich prírodnej, neupravenej podobe.
Tieto tyčinky neobsahujú lepok, pridaný cukor, sóju a GMO (geneticky modifikované organizmy).
Ide o vegan tyčinky, ktoré (prisahám!) Vám svojou chuťou úplne učarujú.

Momentálne si môžete vybrať z troch, veľmi zaujímavých a fajnových, príchutí:
1.   Kakao a lieskové orechy
Obsahuje sušené ďatle, lieskové orechy (9%), kakao (6%) a kokosový olej. Môže obsahovať arašidy, sóju, vajcia, mlieko a semená sezamu.
Príchuť tejto tyčinky ma bohužiaľ neoslovila. Niežeby tyčinka bola zlá, ale z oboch "edícií" tyčiniek mi chutí najmenej. Asi to bude tým, že až tak neobľubujem výrobky z kakaa. Avšak pre milovníkov kakaa je táto príchuť tyčinky ako stvorená ;)




2.   Kokos a kešu orechy
Obsahuje sušené ďatle, kokos strúhaný (13%), kešu oriešky (7%), kakaové maslo a karotku. Môže obsahovať arašidy, iné orechy, sóju, vajcia, mlieko a semená sezamu,
Tyčinka vďaka kokosu chutí sladko a ten kto miluje kokos si ju určite zamiluje. Je výborná, chutná a skutočne mňamózna. Z oboch "edícií" mi chutí úplne najviac.




3.   Jablko a škorica
Obsahuje sušené ďatle, jablko (13,9%), mandľovú drť a mletú škoricu (1%). Môže obsahovať arašidy, lieskové orechy, sóju, vajcia, mlieko a semená sezamu.
Milujem spojenie jablka a škorice a túto tyčinku som si zamilovala už keď som ju ovoňala. A chutí ešte lepšie ako vonia ;)




RAW PALEO PROTEIN BARBAR tyčinky
Nová "edícia" tyčiniek je odrazom vegánskeho stravovania dávnych dôb. Okrem sušeného ovocia obsahuje aj proteín - bielkovinovú zmes Vega Profusion®.
Tyčinky Raw Paleo Protein Barbar sú 100% prírodné vegánske tyčinky.
Neobsahujú lepok, pridaný cukor, sóju a GMO (geneticky modifikované organizmy).

V ponuke sú zatiaľ tieto dve príchute:
1.   Slivky a mak
Obsahuje sušené ďatle, sušené slivky (24,5%), bielkovinovú zmes Vega Profusion® 20% (hrachové bielkoviny, ryžové bielkoviny, bielkoviny z bôbov - Vicia faba), kokosový olej, kakao, mak (3,5%) a kakaové maslo. Môže obsahovať arašidy, orechy, sóju, vajcia, mlieko a sezamové semienka.
Tyčinka má síce vôňu skôr neutrálnu, ničím výraznú, ale keď sa do nej zahryznete, ihneď si pochutnáte na celých zrniečkach maku. Práve mak je ingrediencia, ktorú v tejto tyčinke cítim nielen čuchovo, ale aj chuťovo najviac. Konzistencia tyčinky je síce poriadne tuhá, ale odhrýza sa veľmi ľahko. Tyčinka je skutočne lahodná, ani sa nenazdám a už je fuč v mojom bruchu :D



2.   Brusnice
Obsahuje sušené ďatle, sušené brusnice s bazou 25,5% (brusnice, slnečnicový olej, šťava z bazy čiernej), bielkovinovú zmes Vega Profusion® 23% (hrachové bielkoviny, ryžové bielkoviny, bielkoviny z bôbov - Vicia faba), hrozienka, kokosový olej, ľanové semienka a chia semienka. Môže obsahovať arašidy, orechy, sóju, vajcia, mlieko a sezamové semienka.
Vôňa tyčinky nie je výrazná a pripomína mi vôňu sušeného ovocia, necítim v nej ale brusnice. Chuť ovocia je v tyčinke síce cítiť, ale keby že neviem, že sú to brusnice, ich chuť by som nerozpoznala. V tyčinke sa nachádzajú celé chia semienka a na kúsky nasekané sušené brusnice. Táto tyčinka je naozaj dobrá, ale z tejto "edície" ma viac oslovila príchuť slivky a maku.




MOJE VÝSLEDNÉ HODNOTENIE:
Paleo Raw Barbar tyčinky si získali moje srdce a úplne ovládli moje chuťové poháriky. Milujem ich chuť, zloženie, konzistenciu, vôňu ... sú skutočne výborné a kvalitné.
Na výber je momentálne dokopy päť príchutí a myslím si, že každý si vyberie tú svoju "naj".
Mne chutili všetky tyčinky, ale úplne najviac ma ohúrila príchuť kokosu a kešu orieškov, ktorej veľmi silno konkuruje príchuť jablka a škorice :) Najmenej ma oslovila príchuť kombinácie kakaa a lieskových orechov, ale to len preto, že nemám moc rada kakaové veci.
S úplne najčistejším svedomím Vám tieto tyčinky môžem len a len odporučiť. Zasýtia Vás na dostatočne dlhú dobu, nabijú Vás energiou, sú zdravé, chutné a vysoko návykové :D
Pevne verím, že spoločnosť MAX SPORT, s.r.o. príde s ďalšími novými, nápaditými, chutnými a originálnymi príchuťami ich bombastických tyčiniek ;)
Ak sa chcete dozvedieť viac informácií o spoločnosti MAX SPORT, s.r.o., ich výrobkoch, kampaniach a novinkách, navštívte ich webovú stránku s e-shopom :)

Ochutnali ste už niektorú z tyčiniek Paleo Raw Barbar?
Ktorá príchuť Vás oslovila najviac?

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára