1. októbra 2016

Takýto bol ... # SEPTEMBER 2016 #

AHOJTE :)

Aj keď posledné dni prevláda teplé letné počasie a vyzerá to tak, že leto sa k nám vrátilo, jeseň je už tu a svojimi farbami sa prejavuje na stromoch, z ktorých pomaly opadáva lístie.
A keďže dnes začal nový mesiac, pripravila som si pre Vás zhrnutie môjho predchádzajúceho mesiaca. September som si užila, tak ako každý mesiac bol pre mňa plný práce, zábavy, krásnych chvíľ, spomienok a burčiaku :D

Prvý septembrový piatok sme sa boli s priateľom zabaviť na párty na lodi Sun Deck, z ktorej je krásny výhľad na Bratislavský hrad. Hudba bola v rytme liquidfunku a soulful drum&bassu, počasie bolo ešte pomerne teplé aj v noci a celkom sme sa zabavili. Drum&bass mám neskutočne rada, ale hudba na tejto párty sa mi zdala pomalšia a tak som sa nevytancovala a nevyskákala až tak, ako som chcela. Ale inak určite odporúčam párty na Sun Deck, je to niečo úplne iné ako klasická párty v klube ;)
Tento mesiac sme boli konečne venčiť psíka z útulku, plánovali sme to už síce dlhšie, ale vyšlo nám to až teraz. Bol to pre mňa zážitok, pretože psa som nikdy nemala a zároveň dobrý pocit, že sme mu aspoň na chvíľu dopriali pocit slobody. Psíkom z útulku môžete pomôcť aj Vy, inšpirujte sa :)
Prvú septembrovú nedeľu sme sa boli opaľovať a krochniť na Kuchajde a aj keď sme si mysleli, že je to naše posledné opaľovanie, mýlili sme sa (boli sme tam ešte raz). Kuchajda je naším obľúbeným miestom na opaľovanie, dá sa tam celkom rýchlo dostať, neplatí sa vstupné, je tam dosť miesta a ľudia sa tam netlačia ako sardinky a môžete si vybrať ležanie na tráve alebo na lehátkach (ak si ich stihnete obsadiť).
V septembri sme navštívili aj našu obľúbenú reštauráciu Pizza Pazza v Petržalke. Mali sme zľavový kupón na hlavné jedlo a dezerty pre dve osoby. Boli sme ale nenažraní a dali sme si ešte aj paradajkovú polievku, ktorá nás neskutočne zasýtila :D Hlavné jedlo sme ani nedojedli a viac než polovicu sme si dali zabaliť. Ako dezert sme mali tiramisu, ktoré bolo lahodné a chutné. ur


Keďže september bol mesiacom vinobrania, nemohli sme si ich nechať ujsť. Každý víkend bolo vinobranie v inej mestskej časti alebo v okolitých mestách. Každoročne chodíme na vinobranie do Pezinka a občas zavítame aj do Rače. Vinobranie v Pezinku je fakt super, vždy sa tam dobre najeme, zabavíme a popijeme burčiak. Tento rok sa mi poradilo priateľa prehovoriť na kolotoč, ktorý som si hlavne ja neskutočne užila.



Posledný teplý, slnečný a krásny deň (15. septembra) sme boli v ThermalParku Dunajská Streda, kde sme si poriadne oddýchli a vyčľapkali sa v termálnej vode. Bolo to naše skutočne posledné kúpanie a opaľovanie v tomto roku. Slnko síce svietilo celý deň, ale už nebolo také silné a teplé ako v lete. 
V septembri sme navštívili aj Bioframu v Stupave, kam neskutočne veľmi rada chodím. Je to miesto, ktoré Vám ponúkne spojenie s krásnou prírodou, oddych, kľud, relax a ticho. Je to ideálne miesto na výlet s deťmi, ktoré vďaka Biofarme spoznajú chod farmy, hospodárske zvieratá a starostlivosť o ne. Ak sa chcete inšpirovať, prečítajte si celý môj post o Biofarme. 


Cestou z Biofarmy sme sa zastavili aj v Stupave v Zámockom parku, kde sme sa poprechádzali, oddýchli, pokochali krásnou prírodou a priateľ pofotil niekoľko záberov.


V dňoch 22.-24. septembra sa v Bratislave konal Festival svetla, ktorý vďaka krásnym svetelným inštaláciám rozžiaril niektoré miesta Bratislavy. Nás najviac zaujala inštalácia s názvom "Alenka v krajine zázrakov" na Tyršovom nábreží.



Na narodeniny som dostala vstupenku na dostihy a keďže kone milujem už od detstva, veľmi som sa potešila. Milujem hladkať kone, pozerať sa na ne a ešte väčšmi jazdiť na nich. Na dvoch dostihoch sme stavili na víťazného koňa a aj keď sme nevyhrali, strávili sme krásne popoludnie.


Najväčšou zábavkou tohto mesiaca bolo pre mňa pájkovanie súčastiek na plošák :D Robila som to prvýkrát v živote a celkom ma to aj bavilo.


Mesiac september bol aj o prekvapeniach, ženských radostičkách, ktorými som si urobila radosť a o zdravých dobrotách.
Krásna ruža od môjho S. 



13.9. = Medzinárodný deň čokolády
Môj obľúbený mrkvovo-ovsený koláč
Zdravý tvarohový cheesecake


Aký september ste mali Vy?

Zažili ste niečo krásne?

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára