3. januára 2017

Takýto bol ... # DECEMBER 2016 #

AHOJTE :)

"Do nového roku veľa splnených snov Vám prajem. 
Nech Vaše srdce pre vernú lásku denne bije a šťastie na duši Vám radostne žije. 
A aké predsavzatie do nového roku si treba dať? 
No predsa aspoň 24 hodín denne sa milo usmievať a radosť všetkým naokolo rozdávať."

V prvom rade by som Vám do nového roku chcela popriať len to najlepšie, nech Vás šťastie sprevádza každý deň, nech Vás zdravie neopúšťa, nech máte lásky viac než dosť a nech sa Vám splnia všetky Vaše priania 💋

Keďže ďalší mesiac ubehol ako voda, prinášam Vám zhrnutie predchádzajúceho, a zároveň posledného mesiaca v roku 2016. Tak ako som sa na December neskutočne tešila, tak aj veľmi rýchlo ubehol. Škoda, že dni voľna a oddychu ubehnú vždy ako voda. 
December bol naozaj úžasný, najmä kvôli Vianociam, rodine, oddychu a samým výletom do prírody. Jediná škoda, že na Vianoce nebolo snehu a užila som si ho jedine vo Vysokých Tatrách (aspoň niečo).

Začiatok mesiaca sme začali úplne bombastickým koncertom skupiny HEX vo Veľkom koncertnom štúdiu Slovenského rozhlasu. Koncert mal úplne inú, skôr komornejšiu, atmosféru ako vystúpenia na rôznych kultúrnych podujatiach (napr. Vinobranie, Dni mesta). Koncert som si veľmi užila a bol naozaj skvelý.

Ďalší víkend nás boli navštíviť moji rodičia s Maňkou (sestra) v Bratislave, tak sme mali parádny rodinný víkend. Súčasťou každej návštevy v Bratislave sú nákupy a tak tomu bolo aj teraz, už je to proste tradícia :D
Na večeru sme mali rezervovaný stôl v Daniel's pub & restaurant v Dúbravke, kde sme využili zľavové kupóny na kačacie stehná s lokšami, kapustou a knedlíkmi. Ja som mala výborný šalát a kúsok z knedlíkov. Kačica im všetkým veľmi chutila, takže nevegetariánom, na základe rodinného zhodnotenia, odporúčam ;)
Navštívili sme aj vianočné trhy, ale poviem tak, že keby nemáme návštevu, ani by som tam nešla. Atmosféra bola síce vianočná, všade rozvoniaval varený punč, ale tá horda ľudí (poniektorí neskutočne bezohľadní) ma unavila. Všade sa predierať, vystávať v radoch a mrznúť, to nejak nie je nič pre mňa. Varené vínko si spravím aj doma pekne v pohodlí. Čiže na vianočné trhy mi bohate stačí ísť jedenkrát, keď máme rodinnú návštevu.
Inak sme celé víkendy len oddychovali, lemrili, pozerali televízor, regenerovali sa po náročných pracovných dňoch a užívali si predvianočnú atmosféru.


Večer pred odchodom domov sme si urobili súkromné Vianoce vo dvojici, ktoré boli pekné a plné prekvapení a radosti z darčekov.


Vianoce som strávila doma v Ružomberku s rodinou, len škoda, že to tak rýchlo ubehlo. Dostala som plno krásnych darčekov, z ktorých mám neskutočnú radosť. Ďakujem.
Medzi sviatkami som bola u priateľa vo Svite, kde sme konečne po dllllhom čase stavali snehuliaka.

Jeden deň sme strávili v Poprade, kde sme išli najmä kvôli filmu Rouge One: A Star Wars Story, ktorý som "zhltla jedným dychom". Potom sme sa urýchlene poprechádzali po Poprade (bola neskutočná zima), pofotili krásnu vianočnú mestskú výzdobu a navštívili podnik Lahodnosti, kde sme sa zohriali výbornou kávičkou.



Najviac som sa tešila na zimnú turistiku do Vysokých Tatier, ktorú potajomky vymyslel priateľ. Nemala som ani najmenšej potuchy kam ideme a zistila som to až tesne pred cieľom, do ktorého sa nám bohužiaľ nepodarilo dostať. Naším cieľom bol Vodopád Skok, ale počasie nám neprialo. Tesne pred cieľom sme sa spojili s dvomi skupinkami, ktoré sme dostihli. Niekoľko metrov pred cieľom sa ale spustila neskutočná fujavica, všade lietal sneh (nevedela som či si skôr držať hlavu, čiapku, dýchať alebo si držať šál cez celú tvár), chodníky neboli vôbec vychodené a snehu bolo po kolená. Jeden odvážlivec zo skupinky šiel prvý, odhadzoval nám všetkým sneh a vytváral stopy. Počasie ale bohužiaľ zvíťazilo, vôbec sa neumúdrilo a preto sme sa všetci otočili a išli naspäť. Tak mám aspoň záväzok sa tam vrátiť v lete a vidieť vodopád v plnej kráse.







Na Silvestra sme sa obaja vrátili k nám domov do Ružomberka, kde sme boli až do Nového roka. Ako tradične na Silvestra, aj tentokrát sme si spravili menší výlet na Malino Brdo, kde bolo úplne nádherné počasie.





Po Silvestrovskej večeri sme si oddýchli, večer sme išli na krátku prechádzku popúšťať trochu pyrotechniky a zvyšok sme si pošetrili na polnoc. Žiadna silvestrovská párty ani chata, Silvestra a príchod Nového roka sme strávili v pohodlí domova, gauča a postele 😃


Na Nový rok sme využili nádherné mrazivé počasie na kratšiu prechádzku, počas ktorej som pofotila niekoľko záberov zamrznutej prírody.




Ešte raz Vám z celého srdca prajem, nech Vás celým rokom sprevádzajú len tie najkrajšie chvíle, nech ste šťastní a spokojní ❤

Dali ste si nejaké novoročné predsavzatie?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára