27. decembra 2016

JESSUP kozmetické štetce

AHOJTE :)

Už dlhšie som si chcela kúpiť sadu kozmetických štetcov, ktorá by obsahovala niekoľko druhov štetcov a ktorá by bola za primeranú cenu. Sledovala som viacero webových stránok s kozmetikou a pomôckami a stále hľadala a hľadala. Keď som to vzdala, na Facebooku som pri listovaní objavila výhodnú akciu stránky PinkPanda na Jessup sadu kozmetických štetcov, ktoré by som Vám chcela predstaviť :)

Jessup sada obsahuje 8 syntetických štetcov, vďaka ktorým bude Váš make-up vyzerať dokonale. Značka Jessup sa špecializuje práve na make-up pomôcky, kozmetické štetce. Značku Jessup som doteraz nepoznala a štetce sú mojím prvým produktom z ich rady. Všetky produkty tejto značky nájdete na ich oficiálnej stránke http://www.jessupcosmetic.com/

Na Slovensku sú Jessup štetce dostupné prostredníctvom stránky www.pinkpanda.sk, na ktorej sa skutočne oplatí sledovať akcie. Mne sa to vyplatilo, pretože štetce pôvodne stáli 32,99 €, ale v akcii som ich kúpila za neuveriteľných 9,99 €. No nekúp to :D

Sada štetcov je na výber v dvoch farbách- v bielej a v čiernej. Mne sa síce páčia viac biele, ale som rada, že sa mi ušli aspoň čierne. 

Jessup sada obsahuje týchto 8 kozmetických štetcov:

1. Šikmo zrezaný podlhovastý kabuki štetec
Štetec je určený na nanášanie make-upu a krémových produktov.



2. Guľatý kabuki štetec
Týmto štetcom docielite dokonalé nanášanie krémových bronzerov a líceniek.



3. Šikmo zrezaný kabuki štetec
Tento štetec je vhodný na kontúrovanie tváre.


4. Rovno zrezaný kabuki štetec
Štetec je taktiež určený na nanášanie tekutých a krémových produktov.


Väčšie Kabuki štetce

5. Menší šikmo zrezaný podlhovastý kabuki štetec
Je určený na nanášanie krémových produktov v oblasti okolo očí a nosa.


6. Menší guľatý kabuki štetec
Týmto štetcom docielite rýchle a jednoduché nanášanie primeru na viečka.



7. Menší rovno zrezaný kabuki štetec
Vďaka nemu docielite bezchybný vzhľad pleti. Je určený na zakrytie menších nedokonalostí.



8. Menší šikmo zrezaný kabuki štetec



Menšie kabuki štetce
Všetky štetce sú na dotyk veľmi jemné. Sadu štetcov som ešte nevyskúšala a preto sa na ňu veľmi teším. Pevne verím, že nebudem sklamaná a že so všetkými štetcami docielim krásny make-up.




Máte skúsenosť s kozmetickými štetcami značky Jessup?

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára