15. januára 2018

Photo diary # DECEMBER 2017 #

AHOJTE 😊
Mnoho z Vás už na December asi aj zabudlo, popravde takmer aj ja, ale vďaka blogu a každomesačným photo diary postom sa do neho môžem znovu preniesť. Pre mňa to bol asi najšialenejší a najrýchlejší mesiac v roku, ktorý ani neviem ako ubehol.
Bol to extra rýchly mesiac a takmer nič som nestíhala. Dokonca aj vianočné darčeky som kupovala takmer na poslednú chvíľu, čo je na mňa nezvyk, pretože prevažne už na konci októbra mám všetky darčeky vybavené. Z celého mesiaca som sa najviac tešila na pokojné vianočné obdobie, ktoré mi padlo viac než vhod.

V Decembri sa mi konečne podarila jedna vec, a to odfotiť našu extra rýchlu a bleskovú Mášku. Je to síce taká blbosť, ale ju odfotiť je umenie 🙉 Bola akási kľudnejšia ako zvyčajne, dala som jej papačku a stal sa zázrak. Stála na mieste, pekne papkala a plne sa sústredila na jedlo. Tak ju konečne môžete vidieť aj Vy🐹

Počas Vianoc sa dokonca bližšie skamarátila s Mollynou, lozila po nej, Mollyna ju oňuchávala a olizovala. Najlepšie kamošky z nich síce nebudú, ale boli zlaté keď sa tak spolu hrali.

Vianoce som strávila v kruhu rodiny, doma v Ružomberku. Užila som si našu tradičnú večeru, mňam, hneď by som si dala znovu. My večeru začíname oplátkami s medom, nasledujú dva druhy opekancov (prvé sú s makom a druhé s bryndzou), potom máme výbornú kapustnicu a večeru zavŕšime šalátom a vyprážaným kaprom. No úplna mňamka, hlavne ten kapor 🐟 Ako prebieha vianočná večera u Vás?
Po slávnostnej večeri hneď rozbaľujeme darčeky, tento rok sme boli všetci dobrí a Ježiško k nám bol štedrý 🎅. Dostala som skôr praktické darčeky do bytu, ale aj kozmetiku, oblečenie, kuchynské pomôcky, hodinky, knihy, úžasný kalendár s citátmi na každý deň, kabelku, elektroniku.

Škoda len toho počasia, žiadny sneh a dokonca ešte aj pršalo. Stihli sme aspoň prechádzku Čutkovskou dolinou, nakŕmila sme svinky, trochu sme sa vyvetrali a prechádzkou vychodili aspoň pár vianočných dobrôt a koláčov😃.

Medzi sviatkami som bola u priateľa a stihli sme absolvovať aj menšiu túru na Popradské pleso. Aj keď počasie nám až tak nevyšlo, bolo zamračené, trochu hmlisto a mierne aj fúkalo, úplne najviac ma potešili zasnežené stromy a sneh. Na Popradskom plese sme sa v Chate pri Popradskom plese trošku zahriali, posilnili sme sa polievkou, pivom a lineckým koláčikom. Pred odchodom vlaku sme mali ešte dosť času, ktorý sme využili na prechádzku okolo Štrbského plesa, ktoré bolo zamrznuté a poriadne zahmlené.
Trošku som sa zaborila do snehu 😂
Cestou na Popradské pleso sme objavili pocestnú čapovačku vareného vínka, ale bolo tam dosť ľudí tak som si povedala, že si dám cestou naspäť. Celý čas som sa na to tešila, ale samozrejme keď sme išli z Popradského plesa, nič tam už nebolo 😣

Deň pred Silvestrom sme sa spolu s priateľom presunuli k nám domov. Na Silvestra máme tradíciu, že vždy ideme na dlhšiu vychádzku, ale tentokrát nám to bohužiaľ nevyšlo pretože pršalo. Tak sme len oddychovali a hrali sme na PSP 4 Crasha Bandicoota. Po silvestrovskej večeri, keď konečne prestalo pršať, sme sa išli prejsť do mesta a cestou sme popúšťali nejaké petardy a mini ohňostroje. O polnoci sme síce vyšli von, ale kvôli obrovskej hmle sme nevideli žiadny ohňostroj. Ako ste strávili Silvestra Vy?

Dúfam, že ste si počas Vianoc oddýchli, Silvestra oslávili s mierou a do Nového roku vykročili tou správnou nohou.

Pochváľte sa, čo doniesol Ježiško pod stromček Vám?
🎁🎅

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára