11. januára 2018

Takýto bol ... rok 2017

AHOJTE 😊
Určite som posledná, ktorá prináša zhrnutie predchádzajúceho roku, ale lepšie neskoro ako nikdy. Celý rok som si pekne postupne zrekapitulovala a pospomínala na tie najkrajšie chvíle.
Na rok 2017 budem vždy spomínať len v tom najlepšom. Nebolo to síce vždy ružové, ale je lepšie, keď si človek viac spomína na krásne okamihy a tie horšie, aj keď sú súčasťou života, sa snaží vytesniť zo spomienok a veľmi na ne nemyslieť.
A aký bol rok 2017 pre mňa? Bol to rok plný zmien, rok radostný, rok šťastný, rok plný prekvapení, životných zmien, ale aj náročných stresujúcich chvíľ. Ďakujem za každý jeden deň roku 2017.
Veľké ĎAKUJEM patrí aj Vám, mojim milým čitateľom, za každú jednu návštevu na blogu, za každé jedno prečítanie mojich článkov 😘
Rok 2017 je nezabudnuteľný, plný zážitkov, krásnych momentov a pekných dní. Je to rok, v ktorom budem spomínať najmä na:
🐹🐶 zážitky so zvieratami 🐶🐹
Svinky v Čutkovskej doline - Moja milovaná Biofarma v Stupave
Žrút Miško - Milovaná Ňuňuška - Drobec Máška
Venčenie psíkov z útulku
👪❤ chvíle s rodinou ❤👪
❤❤❤
🌅 západy Slnka 🌅

👣 prechádzky Bratislavou 👣

♫ hudobné zážitky ♫
GRAPE 2017 - Koncert NVMERI - Koncert Fallgrapp - Koncert Triggerfinger
🎉 zábavu 🎉
Galéria Multium - Zipline Čutkovská dolina - Energylandia
🌏 spoznávanie nových miest 🌏
Viedeň - Ostrihom
Nitra - Telč - Dačice - Neusiedler See
𐂷💮 prírodu 💮🌲

🗻 turistiku 🗻
Túra Štrbské Pleso →Vodopád Skok → Bystrá Lávka → Wahlenbergerove Plesá → Štrbské Pleso
Hrebienok - Popradské Pleso - Čebrať
❆ krásy pani Zimy ❆

Za najkrajšiu, najemotívnejšiu, najromantickejšiu, najkrajšiu a najnezabudnuteľnejšiu spomienku nielen roku 2017, ale aj celého života, mám v srdci špeciálne uloženú krásnu chvíľu našich zásnub. Bolo to nečakané, dojemné, krásne, osudové... 💕 21.05.2017 💕

Za veľkú životnú zmenu považujem aj kúpu bytu, ktorá bola síce stresujúca, ale trpezlivosť ruže prináša a všetko zlé je na niečo dobré. Je to síce záväzok, ale je to náš spoločný bytík 💑, ktorý si postupne zveľaďujeme, aby sme si ho v budúcnosti mohli spoločne užívať 👪

Pevne verím, že aj Váš rok bol minimálne taký krásny a dobrý ako môj, ak nie aj lepší. Veľmi sa teším na rok 2018, na všetko čo mi prinesie, čo sa stane, čo zažijem. Ale úplne najviac sa teším na našu svadbu, na deň, keď sa stanem pani, manželkou 💖

Aký najkrajší a najlepší zážitok v roku 2017 sa stal Vaším nezabudnuteľným?

Do celého nového roku 2018 Vám z celého srdca prajem všetko len to najlepšie

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára