22. mája 2018

Vlasová starostlivosť s MILVOU

AHOJTE 😊
Chcete mať krásne a zdravé vlasy? Túžite po dlhších a rýchlejšie rastúcich vlasoch? Chýba Vašim vlasom lesk a jemnosť? Podľa mňa nad odpoveďou ani neuvažujete ... samozrejme, že po takých vlasoch túžite😘. Ja Vám s radosťou odhalím tip na skvelú vlasovú starostlivosť, vďaka ktorej budú Vaše vlasy jasať radosťou. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej😉

Ja som vždy túžila mať krásne, lesklé, hladké a husté vlasy, na ktoré by som bola právom hrdá. Ale každému sú do vienka pridelené iné prednosti a u mňa to kvalita vlasov teda nebola. Pyšná som na ich farbu, ktorá je výnimočná a trochu nezvyčajná, v lete svetlejšia, v zime tmavšia (skoro ako chameleón😃).
Skúšala som množstvo šampónov, balzamov, masiek, zábalov, kúr, olejčekov a sprejov z drogérie, ale ani jeden nezabral tak dokonale, ako vlasové produkty od značky MILVA. Normálne som z výsledkov používania očarená🙆, a moje vlasy ešte viac. A to kebyže sa nám neblíži svadba, ani by som ich nezačala používať a nezistila, aké úžasné sú ... takže ďakujem mojej svadobnej kaderníčke, že ma motivovala na používanie vlasovej starostlivosti podporujúcej rast vlasov.

Produkty značky Milva nezoženiete v žiadnej drogérii, teda aspoň ja som ich nikde nevidela. Ponúkajú ich v niektorých kaderníctvach a nájdete ich na niekoľkých webových stránkach, napr. ChininChinínová kozmetikaVšetko pre vlasyBioruža a podobne. Sú cenovo dostupné, cena je primeraná, nie je ani moc vysoká, ani nízka. Ale v porovnaní s drogériovými vlasovými produktmi je cena o malinký kúsoček vyššia, ale za kvalitu sa oplatí priplatiť. Niekedy ponúkajú webové stránky rôzne akcie a zvýhodnené balíčky, tak sa oplatí sledovať😉.

Ja som si pri objednávke produktov povedala, že keď si už niečo objednávam, tak nech to stojí za to ... a preto som si objednala šampón, kondicionér, masku a aj vodu s rozprašovačom. Všetky produkty som si vybrala z rady Chinín Strong Hair, ktorá je určená najmä na boj proti vypadávaniu vlasov. Taktiež stimuluje rast nových a zdravých vlasov, spevňuje korienky vlasov, zabraňuje lámaniu vlasov a štiepeniu končekov. Všetko môžem len a len potvrdiť👌👍.

MILVA CHINÍNOVÝ ŠAMPÓN Strong Hair má klasickú šampónovú konzistenciu. Vonia po rastlinkách/bylinkách, ale nie až tak výrazne a jeho vôňu moc necítiť ani na vlasoch. Šampón odporúčajú používať 1 - 2x za týždeň, ale ja sa toho moc nedržím🙈. Vlasy si umývam 6 - 7x do týždňa ... viem, nemala by som, ale som na to proste zvyknutá. Nepoužívam ho pri každom umývaní, ale striedam ho s iným šampónom, čiže za týždeň ho použijem tak 3 - 4x. 
Jeho používanie je oproti klasickým šampónom rozdielne a zaberie Vám o trochu viac času. Vlasy si klasicky opláchnete, nanesiete šampón a zapracujete do vlasov. Následne ho necháte na vlasoch chvíľku pôsobiť, aspoň 2 - 3 minúty (ja si vždy zatiaľ odlíčim oči) a opláchnete. Potom ho znova nanesiete na vlasy, zapracujete a môžete hneď opláchnuť. Hotovo, síce trošku časovo náročnejšie, ale jednoduché a hlavne efektívne. 
Už počas umývania cítite, že sú vlasy ľahšie. Vlasy sú po jeho použití hladké, hebké, jemné, ľahké a lesklé. Mne dokonca niekedy po prečesaní trochu elektrizujú, preto ho neodporúčam na veľmi jemné vlasy. Jediná mini nevýhoda je, že sa rýchlejšie míňa, tak si rovno objednajte väčšie balenie😊.

MILVA CHINÍNOVÝ KONDICIONÉR Strong Hair má trošku redšiu konzistenciu ako klasické kondicionéry, pri ktorých som zvyknutá skôr na pomerne tuhú konzistenciu. Trošku mi na ňom spočiatku vadila jeho aróma, ale postupne som si na ňu zvykla. V jeho aróme cítim niečo orieškové, v kombinácii s prírodnými olejmi ... proste mi to až tak nevonia. 
Kondicionér dokonca zabezpečuje termálnu ochranu vlasov a chráni ich pred horúcim vzduchom. Používam ho po chinínovom šampóne, priemerne 2 - 3x týždenne. Stačí ho naniesť na vlasy, chvíľku nechať pôsobiť a dôkladne opláchnuť. V kombinácii so šampónom zaručuje vlasom vyživenie, regeneráciu a hydratáciu.

MILVA CHINÍNOVÁ MASKA je určená na regeneráciu problematických, slabých a vyčerpaných vlasov, pomáha proti vypadávaniu vlasov, lámavosti a tvorbe lupín. Konzistenciu má trošku hustejšiu ako kondicionér. Vôňu má tiež o niečo lepšiu ako kondicionér, je v nej trochu cítiť aj bylinky. 
Používam ju vždy raz za týždeň, väčšinou v strede týždňa, v stredu alebo vo štvrtok. Keď používam masku, nepoužijem kondicionér. Použitie masky je jednoduché: stačí naniesť na mokré vlasy, votrieť do vlasovej pokožky a postupne rozniesť prstami alebo hrebeňom od korienkov až po končeky. Následne si vlasy zabalím do uteráku a nechám masku pôsobiť približne 15 minút. 
Po jej opláchnutí sú vlasy neskutočne jemné, úplne ľahunké a hladké. V kombinácii so šampónom vlasy vyživí, zhydratuje a dodá im jemnosť.

CHINÍNOVÁ VODA s rozprašovačom sa môže používať každý deň, na suché aj mokré/vlhké vlasy. Vlasy vôbec nemastí a ani nevysušuje a používa sa bez oplachovania. Chinínová voda sa aplikuje priamo na vlasovú pokožku ku korienkom a následne sa jemne vmasíruje. 
Vonia jemne po bylinkách, kvetoch, ale na vlasoch ju moc necítiť. Ja ju používam vždy na jemne vysušené vlasy, ale niekedy si ju nastriekam aj po celej dĺžke vlasov, veď nebudem šetriť😂.

Ak máte suché, poškodené vlasy bez lesku a objemu, ktorým chýba jemnosť a chcete podporiť rast vlasov, siahnite po vlasových produktoch značky Milva. Viem, že kozmetika je individuálna vec, na každého funguje niečo iné, ale za vyskúšanie nič nedáte. Ja som vyskúšala a neľutujem. 
PRED začatím používania vlasovej starostlivosti od MILVA
dňa 08. 04. 2018
Vlasy som mala len učesané kefou, nevyžehlené
PO jednom mesiaci používania vlasovej starostlivosti od MILVA
dňa 08. 05. 2018
Vlasy sú učesané kefou, jemne vyžehlené
Tieto produkty síce používam len niečo vyše mesiaca, ale už teraz mojim vlasom veľmi pomohli. Ako vidieť na fotkách pred a po, sú viditeľne zdravšie, viac lesklé a aj dlhšie. Bez používania týchto vlasových produktov by mi takto vlasy podrástli tak za približne 6 - 9 mesiacov.
Moje vlasy sú ako znovuzrodené, konečne mám jemnejšie, lesklejšie, hladšie a rýchlejšie rastúce vlasy, a to len vďaka Milva vlasovej starostlivosti💗.

Vyskúšali ste už nejaké produkty na vlasy od značky Milva?
Ak áno, vyhovujú Vám? Akú máte s nimi skúsenosť?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára