9. júna 2018

Kozmetický Máj

AHOJTE 😘
Vždy, keď píšem tento typ článku vravím si, že by som ho mala vydať skôr na začiatku mesiaca. Vždy si dám záväzok, snažím sa ho dodržať, ale málokedy mi to vyjde🙊. Aj fotky si nafotím skôr, ale k písaniu sa dostanem vždy až neskôr. Ale posledné dni neriešime nič iné len svadbu ... A keď máme kúsok času, radšej oddychujeme pri nejakom filme.
Tak ja sa teda naozaj polepším a zamyslím sa nad sebou😊 a Vy si zatiaľ urobte pohodičku⛾ a prečítajte si článok😘.

NOVINKY
Suchý šampón som si chcela kúpiť už dlhšie, lebo nie vždy sa mi chce umývať vlasy, tak nech vďaka nemu ušetrím aspoň trochu času. Nad výberom som dlho nepremýšľala, DOVE Hair Therapy suchý šampón bol v akcii a dokonca mal najväčší objem, takže nebolo o čom. Suchý šampón som doteraz nepoužívala tak som sama zvedavá, ako bude na mojich vlasoch fungovať.
BALEA krém na ruky s vôňou granátových jabĺk ma zaujal predovšetkým nádherným obalom. Ale kupovala som ho najmä kvôli jeho menšej veľkosti, pretože pri cestovaní si ruky krémujem niekoľkokrát a tento krém na ruky sa parádne zmestí aj do menšej kabelky.
Balea balzamy na pery priam zbožňujem, ale stále si kupujem tie isté ... a už ma trošku omrzeli, chcelo to menšiu zmenu. Tentokrát som si vybrala BALEA balzam na pery "Cherry dream"🍒, na leto to chcelo nejaký ovocný balzam. Ak bude taký dobrý ako ostatné a bude jemne farbiť pery na červeno, budem spokojná.
Hubku na odstránenie make-upu som kupovala za účelom odstraňovania zvyškov pleťovej masky z tváre.
V Teta drogérii som náhodne natrafila na totálny výpredaj kozmetických produktov zo stojana značky Astor. Nejaké posledné kúsky tam ostali ešte aj pre mňa a tak som si vybrala ASTOR Skin Match make-up, odtieň 103 Porcelain a dve riasenky - ASTOR Volume & Tint mascara a ASTOR Lash Beautifier Volume mascara. Za celý nákup som platila niečo vyše 9 €, čiže výhodná kúpa👍. Teším sa na skúšanie produktov, pretože od značky Astor si nezvyknem kupovať nič.

POUŽÍVANÉ -  OBĽÚBENÉ  - OVERENÉ
BALEA hydratačné krémové čistiace utierky Vital pre zrelú pleť
BALEA čistiace utierky s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pleť
Pomalinky mi dochádzajú aj čistiace utierky, ktoré používam ako doplnok pri odličovaní. Iné ako od Balea ani nepoužívam. Vždy striedam micelárne a tieto dvoje. Dlhšiu dobu som ich nevedela kúpiť, stále boli vypredané. Ale minule ich konečne mali, tak som si do zásoby zobrala radšej hneď oba druhy. Majú vynovené obaly, tak dúfam, že nezmenili aj samotné čistiace utierky.
Balea čistiace utierky sú k pleti šetrné, nevysušujú ju, zbavia ju nečistôt (ale samozrejme nie úplne dôkladne), pleť osviežia a jemne ju hydratujú a vyživia. Konkrétne tieto dva druhy čistiacich utierok odporúčam na suchú, veľmi suchú a citlivú pleť.

SPOTREBOVANÉ

DIADERMINE dvojfázový odličovač očí
Tento odličovač som mala v mojej cestovnej kozmetickej taštičke a používala som ho veľmi málo. Konečne sa mi ho po veľmi dlhom čase podarilo spotrebovať. Aj keď je dvojfázový a obsahuje olejovú zložku, odličovanie očí nejde až tak ľahko a treba ich trochu viac "trieť" a šúchať, aby sa dôkladne odlíčili. Oči síce nedráždi, ale načo ich zbytočne šúchať, keď netreba?! Pozitívne hodnotím praktické malé balenie, ktoré je vhodné aj na cestovanie a jemnú, neprenikavú vôňu. Mne teda bohužiaľ nevyhovoval a preto stále ostávam verná dvojfázovému odličovaču od Garnier.

ADIDAS Skin Detox sprchový gél
Tento sprchový gél musíte vyskúšať, to je niečo úžasné. Je to zatiaľ najlepší sprchový gél od Adidas, čo som mala. Sprchový gél dostatočne pení, čiže sa nemíňa až tak rýchlo. Obsahuje veľmi jemné peelingové čiastočky, ktoré pokožku tela ľahko premasírujú. Pokožku tela nevysušuje. A viete, čo je na ňom najlepšie ?! ... Vôňa. Spojenie acai a lesného ovocia, to je niečo božské. Ak si ho aj nekúpite, aspoň si k nemu pričuchnite, keď budete mať možnosť. Prenikavejšie vonia pri sprchovaní, ale aj po osušení zanechá pokožku tela nádherne voňavú. Za mňa rozhodne jeden z najlepšie voňajúcich sprchových gélov. A na leto je podľa mňa nevyhnutnosťou.

SOFTINO detské vlhčené obrúsky
Tieto vlhčené obrúsky z Lidlu sú fakt najlepšie. Celkom dosť dlho som ich nemohla v žiadnom Lidl kúpiť a už som sa aj bála, že ich už nebudú ani predávať. Našťastie, naposledy keď som bola v Lidli ich konečne mali, avšak v inom balení, iná značka, ale rovnaká cena (myslím, že stoja len 0,72 €). Som zvedavá a zároveň pevne verím, že budú kvalitou rovnaké, ako tieto.
SOFTINO detské vlhčené obrúsky používam denno-denne, či už pri líčení alebo upratovaní v domácnosti. Vôbec sa netrhajú, nie sú až tak veľmi mokré a nasiaknuté. Nie sú vôbec prehnane aromatické, majú jemnú vôňu. Určite aj Vy doma používate vlhčené obrúsky na rôzne účely a keď Vám môžem odporučiť, jednoznačne si kúpte tie z Lidl😉.

LUX MARYNA krém
Tento lacný krém som na blogu spomínala už viackrát. Tak to len v krátkosti zhrniem ... Odporúčam ho skutočne len na veľmi suchú pleť, pretože je dosť mastný a hutný. Do pleti vsakuje dosť pomaly a zanecháva ju mastnú. V lete ho odporúčam ako nočný krém a v zime zase ako denný. Lacný a účinný hydratačný krém, ktorý Vašej pleti dodá hydratáciu a vyživenie.

MISS SPORTY Studio Lash Designer mascara
Od Miss Sporty mám najradšej laky na nechty, niektoré rúže a práve aj maskary. Je to značka s veľmi lacnými výrobkami, ktoré sú určené predovšetkým pre mladšie ročníky (ale každý má toľko, na koľko sa cíti😁). Maskár od Miss Sporty som vyskúšala už niekoľko, a vo všeobecnosti mi sedeli všetky a mám niektoré aj veľmi obľúbené. Medzi ne sa zaradila aj Studio Lash Designer mascara. Kefku má plastovú, klasického tvaru, ku koncu sa kefka jemne zužuje. A práve vďaka tomuto tvaru vyčarujete krásne riasy. Riasy nezlepuje, krásne ich oddelí, vytvaruje a nadvihne. A perfektne sa s ňou pracuje aj na spodných riasach. Cez deň sa neotláčala, nedrolila sa a po celom dni sa odličovala veľmi ľahko. Ak hľadáte lacnú, ale účinnú maskaru, ktorá Vám vyčaruje zvodný pohľad, určite vyskúšajte MISS SPORTY Studio Lash Designer maskaru.

ZIAJA nechtíkový pleťový krém
Už určite viete, čo k tomu krémiku napíšem😂, pretože môj názor naň už určite viete. Je to TOP krém na veľmi suchú pleť, či ako nočný, alebo ako denný hydratačný krém. Veľmi suchej pleti dodá vysokú dávku hydratácie, vyživenie a regeneráciu. Nádherne vonia, jemne bylinkovo. Je mastný, nie až taký hutný a do pleti vsakuje veľmi pomaly. Ak máte veľmi suchú pleť a hľadáte hydratačného pomocníka, tento krém Vám s čistým svedomím môžem len a len odporučiť. Nielenže je cenovo dostupný, ale Vám aj pomôže a Vaša pleť sa Vám poďakuje.

Dr. Max balzam na pery
Pred asi pol rokom sme dostali kupóny na niekoľko produktov do lekárne Dr. Max, z ktorých som si vybrala práve tento balzam na pery. Vravela som si, že veď predsa z lekárne by mal byť dobrý balzam na pery, tak reku vyskúšam. No popravde, balzamy od Balea sú 100x lepšie ako tento. Som z neho celkom sklamaná, pretože aj keď mal celkom tuhú a mastnejšiu konzistenciu, perám neposkytol až takú hydratáciu. Ja mám dosť suché pery a natieram si ich balzamom miliónkrát za deň. A na perách tiež nevydržal moc dlho. Aj keď bol zadarmo, nabudúce radšej siahnem po mojich overených balzamoch od Balea, Astrid alebo Labello.

AVON telový sprej s granátovým jablkom a mangom
Tento telový sprej som mala hádam aj vyše dvoch rokov. Jeho pôvodný účel je na osvieženie a prevoňanie tela počas letných horúčav. Ja som ho používala ale úplne inak a tak mi to vyhovovalo. Určite viaceré dámy poznáte ten pocit, keď doma vyvárate, pražíte, pečiete, smažíte cibuľu a po varení máte dohodnuté stretko alebo len tak potrebujete ísť niekam do obchodu. Ale čo s vlasmi, ktoré napáchli arómami z varenia? Veď predsa nepôjdem so smradľavými vlasmi medzi ľudí ... Dilema vyriešená, Avon telový sprej Vás zachráni. Presne na tento účel som ho používala. Neznášam totiž, keď mi vlasy smrdia či už varením alebo od fajčenia. Len som ho nastriekala na vlasy, trošku prehrabala a vmasírovala do vlasov. Vlasy po ňom nádherne voňali po ovocí. Na mňa bol dosť sladký a asi aj preto som ho nepoužívala na telo, pretože nemám rada presladené vône. Ale na vlasy bol ideálny. Čo z toho vyplýva? Aj keď je výrobok určený na presný účel neznamená to, že sa nedá použiť aj inak.
Za mňa ho teda odporúčam aj na vlasy aj na telo. Ak máte rady sladké ovocné vône, bude pre Vás ideálny. Ja by som si ho nabudúce kúpila radšej v inej, sviežej vôni.

MISS SPORTY My BFF Lipstick, odtieň 102 My funny mauve
Popravde, keď som si tento rúž kupovala, ani som nečakala, ako veľmi si ho obľúbim. Hneď po nanesení prvej vrstvy má dobrú pigmentáciu, pre ešte väčšie zvýraznenie treba naniesť dve vrstvy. Pery jemne zmatňuje, ale zároveň ich aj hydratuje a nevysušuje. Vôňu nemá až takú výraznú, čo mne osobne na rúžoch vyhovuje. Samozrejme, na perách nevydrží dlho, otláča sa, ale nemám problém si ho naniesť aj viackrát za deň. Ak hľadáte lacný rúž a nevadí Vám, že si ho budete musieť nanášať niekoľkokrát za deň, určite ho vyskúšajte. Je dostupný vo viacerých odtieňoch a cenovo je skutočne lacný.

CATRICE Ultimate Nail Lacquer, odtieň 690 Fred Said Red
RIMMEL 60 Seconds Nailpolish, odtieň 430 Coralicious
Trochu som si zase triedila laky na nechty a vyradila tieto dva, ktoré už dlhšiu dobu nepoužívam. Už sú aj tak dávno po záruke a vidno to aj na ich konzistencii😀.
Keby som ich mala porovnať, viac mi vyhovoval Rimmel. Oba laky na nechty mali výbornú pigmentáciu, ale Rimmel mi na nechtoch vydržal trochu dlhšie. Catrice mal krásnu a sýtu červenú farbu a lak od Rimmel bol skôr do ružova, koralovej farby. Používala som ich výlučne na nechty na nohy, akosi nie som zvyknutá nosiť takéto farby na nechtoch na rukách.
Pravdepodobne sa tieto laky, konkrétne v týchto odtieňoch, už ani nepredávajú v drogériách, tak by ste ich asi zbytočne hľadali. Ale za mňa rozhodne Rimmel😉.

KOZMETICKÉ SKLAMANIE
NIVEA Fresh Natural deodorant
Ak sledujete moje kozmetické články už dlhšie, určite Vám neuniklo, že Nivea deodoranty a antiperspiranty sú mojou topkou. Aby som stále nepoužívala môj obľúbený Double Effect, snažím sa ich striedať a tak skúšať stále nové a iné. Tentokrát sa mi to bohužiaľ ale vypomstilo. Neviem, či to bolo práve len týmto jedným kusom alebo sú všeobecne Fresh Natural deodoranty také, ale pre mňa je bohužiaľ tento deodorant katastrofa.
Má síce tuhú konzistenciu, ale je dosť "vodnatý", mokrý. Tým pádom sa nanáša síce trošku ľahšie ako iné deodoranty, ale ten pocit po nanesení je hrozný. Celý deň som pod pazuchami cítila mokro a mala som pocit, že sa ešte viac potím. V boji proti poteniu mi vôbec nepomohol. Vo výsledku som sa vôbec necítila fresh, ale celý deň som sa tešila len na sprchu a na pocit, keď ho už nebudem mať na sebe. Dala som mu šancu v teplé aj chladné dni, ale efekt bol stále rovnaký.
Keby som mala na ňom niečo vyzdvihnúť, je to len nádherná svieža vôňa ... ale to je všetko.
Som z neho naozaj sklamaná a rovno putuje do koša. Neviem, či takúto skúsenosť s týmto deodorantom mám len ja ... Možno áno, mohlo ísť o chybný kus. Veľmi by ma zaujímalo a poteším sa ak mi napíšete, akú skúsenosť s jeho používaním máte Vy😉.

Majte sa krásne a užívajte si víkendík❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára