23. júla 2018

Pleťové masky # 4 #

AHOJTE 😊
Článok o pleťových maskách bol naposledy v Marci, čo je podľa mňa dosť dávno😲. Ani sa mi nechce veriť, že som tak dlho nepridala žiadny článok o pleťových maskách, ale archív blogu proste neoklamem ... Ten čas ale letí. Nesvedčí to však o tom, že by som žiadnu pleťovú masku nepoužívala, práve naopak. Len išlo o pleťové masky, o ktorých som Vám už písala a ktoré odo mňa už poznáte. Vyskúšala som však aj dve nové, o ktorých Vám v dnešnom článku prinášam krátku recenziu😘.

ELLIE pleťová maska proti vráskam Q10
2 x 8 ml, cena: 1,19 €
Produkty značky Ellie nájdete vo všetkých Teta drogériách a aj v nových Top drogériách. Sú cenovo dostupné a spomedzi širokej ponuky produktov si vyberie každý. Ja som od značky Ellie v minulosti vyskúšala pár produktov, niektoré mi vyhovovali, ale neohúrili ma natoľko, že by som ich používala, iné mi nevyhovovali vôbec. Keď už však skúšam rôzne pleťové masky, rozhodla som sa vyskúšať aj od tejto značky.
Balenie obsahuje dve časti, pričom každá z nich mi vyšla na tri použitia. Pleťová maska má vôňu nádherne kvetinovú, pripomínajúcu orgován a jemne prenikavú.
Konzistencia pleťovej masky je dosť tuhá, ale aj napriek tomu sa na pleti rozotiera veľmi dobre.
Už po krátkej chvíli pleťová maska na pleti úplne zaschne. Ale tak riadne, že keď si po pleti prejdete prstom, vôbec nejde dole. Z pleti ju zotriete len vodou alebo vlhčenou utierkou. Po úplnom zaschnutí na pleti mi maska pripomína maliarsku sadru🙈. Počas jej pôsobenia pleť jemne sťahuje, ale nie je to nič bolestivé ani nepríjemné.
Po jej použití je pleť hladká, hydratovaná a vypnutá v dobrom slova zmysle.
Po otvorení ju však odporúčam čo najrýchlejšie spotrebovať, lebo celkom rýchlo vysychá.

BALEA pleťová maska proti vráskam
2 x 8 ml, cena: 0,99 €
Pleťové masky od Balea mám veľmi rada a keď v Dm drogérii vidím, koľko rôznych druhov už majú, nikdy sa neviem rozhodnúť, ktorú skôr vyskúšať😃. Ale postupne ich snáď vyskúšam všetky.
Balenie taktiež obsahuje dve časti a každá jedna časť vyjde na tri použitia. Vôňa je skôr taká krémová, ale mne sa páči, nie je však ani výrazná, ani prenikavá.
V porovnaní s maskou Ellie má pleťová maska od Balea viac krémovú a menej hutnú konzistenciu.
Použitie je klasické: nanesiete na pleť a necháte cca 10 minút pôsobiť. Následne ju opláchnete vodou alebo vlhčenou utierkou. Po stanovenom čase pleťová maska nevsiakne úplne celá do pleti, najmä v okolí nosa a v záhyboch ostanú časti masky.
Po jej použití je pleť vyhladená a jemná, avšak nie až tak hydratovaná. Chápem, že keďže je určená proti vráskami má byť jej prvoradým účinkom vypnutie pleti, ale aj zrelá pleť si vyžaduje určitú dávku hydratácie.

Tak čo myslíte, ktorá z týchto dvoch masiek proti vráskam mi viac vyhovovala? 3,2,1 ... víťazom tohto duelu sa stáva pleťová maska proti vráskami od Ellie. Zaujala ma nielen konzistenciou, ale predovšetkým svojimi účinkami na pleť. Za takú výhodnú cenu sa skutočne oplatí. A nabudúce rozhodne vyskúšam aj iné pleťové masky od Ellie.

Vyskúšali ste niektorú zo spomínaných pleťových masiek?
Zvyknete používať pleťové masky proti vráskami?

Majte sa krásne a užívajte si prázdniny, dovolenku a leto❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára