3. júla 2018

Photo diary # JÚN 2018 #

AHOJTE 😗
Jún bude pre mňa nezabudnuteľným mesiacom, navždy. Bol síce náročný, pomerne stresujúci a únavný, ale bohatý na zážitky, emócie a radostné chvíle, s ktorými by som sa s Vami v dnešnom článku chcela podeliť😘.

Voľný čas v Bratislave sme si užívali a vypĺňali prechádzkami 👣po bratislavských uličkách a prírode, výborným jedlom🍴 a osviežujúcou zmrzlinou🍦.
Bývanie na Kramároch má samé výhody ... Jednou z nich je aj blízkosť lesa 🌲
Večné dieťa 😂
Ideš si po ulici a zrazu stolička 😥
Najlepšia pizza v Bratislave je v Basilico 🍕 Určite vyskúšajte.

Jún sme ukončili oslavou manželovho bratranca, ktorý nás pozval na oslavu svojich 40. narodenín 🎂. Keďže manželova rodina je mnohopočetná, na oslave mal dokonca viac hostí ako my na svadbe. Priznám sa, kým som sa od začiatku nášho vzťahu naučila mená všetkých rodinných príslušníkov a vzájomné rodinné vzťahy medzi nimi, celkom mi to trvalo. Oslávenec svoje narodeniny oslávil ako sa patrí a myslím si, že najmä vďaka celej rodine prežil krásny deň. My sme si celú oslavu veľmi užili a ešte raz ďakujeme oslávencovi za pozvanie na jeho narodeniny, ktoré sme mohli osláviť spolu s ním a celou rodinou.
Oslávenec spolu s manželkou 👫
Ja zmrzlinu môžem ... V akejkoľvek forme, vždy a všade 🍦

V poslednom čase sme sa domov do Ružomberka nacestovali viac než dosť, ale okrem svadobných príprav sme si stihli užiť aj prechádzku a opekačku na záhrade spojenú s oberačkou jahôd.

Najväčšiu časť mesiaca nám zabrali svadobné prípravy, ktoré sme si na jednej strane užívali, ale na druhej strane to bolo pomerne náročné všetko pripraviť, doladiť a vyzdobiť. Bez pomoci celej mojej rodiny by sme to určite nezvládli tak, ako sa to všetko perfektne podarilo. Počas svadobných príprav vyzerala detská izba ako po výbuchu, všade bol neporiadok a chaos a my sme makali ako v nejakej manufaktúre 😂. Napriek všetkému stresu a dlhých príprav, všetky dekorácie a celú svadobnú výzdobu sme zvládli na jednotku a sálu sme vyzdobili pomerne rýchlo.

To najlepšie som si nechala na samotný záver . Celý rok od zásnub som sa na našu svadbu neskutočne tešila, ale týždeň pred svadbou ma premohol stres. Takmer celú noc pred svadbou som nespala a ráno som bola hore už nejak od 4:30 😵. Ale všetky pozitívne vnútorné emócie a pocity zahnali únavu a ja som celý náš svadobný deň nepociťovala takmer žiadny stres. O našom dni by som Vám chcela napísať samostatný článok aj s krásnymi fotkami od fotografa, preto ho zhrniem len v krátkosti: Náš svadobný deň bol veľmi emotívny, šťastný, radostný, usmievavý a plný lásky. Aj keď ubehol neskutočne rýchlo, veľmi sme si ho aj s našimi najbližšími užili. Bol to zatiaľ najkrajší deň v mojom živote💛.
Na ukážku Vám pripájam pár svadobných momentiek, ale na lepšie fotky musíme ešte chvíľku čakať😉.
Pohodlnosť nadovšetko 😂
Už sme svoji ... Mr. & Mrs. Sebešovci 👫❤
Rodinná fotka 💕

Jún bol neskutočne krásny mesiac, najkrajší ... Toľko radosti, šťastia, lásky a emócií som už veľmi dlho nezažila. Ďakujem. Ďakujem mojej úžasnej rodine a môjmu manželovi 😘.

Napíšte mi, či aj Váš Jún bol taký perfektný ako môj 😉
Teším sa na Vaše zážitky 😊

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára