1. októbra 2018

Kozmetický September

Tak ako už na mojom blogu býva zvykom, na prelome starého a nového mesiaca Vám prinášam článok o kozmetických novinkách, obľúbencoch a spotrebovancoch za minulý mesiac. Tentokrát v ňom nájdete aj jedno kozmetické sklamanie😒.

NOVINKY

V poslednom čase sa snažím si vlasy neumývať každý deň tak, ako som to mala zaužívané doteraz. Začala som viac používať suché šampóny, ktoré mojim vlasom dodávajú pocit čistoty. Veľa báb si pochvaľuje suché šampóny od Balea a tak som sa rozhodla vyskúšať BALEA suchý šampón na vlasy Sweet Melon.

Blíži sa zima a ja sa musím zásobiť krémami na ruky, pretože práve v zime moje ruky trpia suchosťou práve najviac. LACTOVIT vyživujúci krém na ruky som ešte nemala, tak pevne verím, že bude pokožke mojich rúk vyhovovať.

Stálicou v kozmetických článkoch sú aj balzamy na pery, či už od Balea alebo od Astrid. Tentokrát ma zaujal ASTRID balzam na pery s nechtíkom lekárskym.

Po letných farbách lakov na nechty sa už celkom teším na jesenné odtiene. Niežeby som ich doma mala málo, ale nech mám z čoho vyberať. TREND IT UP lak na nechty, odtieň 130 je v krásnom fialovo-bordovom odtieni.

Ak ste čakali, že v článku bude chýbať nejaká pleťová maska, mýlili ste sa😁. Tentokrát som sa rozhodla vyskúšať menej tradičné masky, a to BALEA bio-celulózovú masku na pery, BALEA vankúšiky proti vráskam s Q10 a PILATEN čiernu zlupovaciu masku. Som na ne veľmi zvedavá.

PURITY VISION ružovú vodu som kupovala najmä ako fixátor make-upu, mala som ňou zafixovaný aj svadobný make-up, takže ju už mám v podstate odskúšanú.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

CIEN odličovacie tampóny
Najlepšie odličovacie tampóny, ktoré sú pri odličovaní k očiam a pleti jemné, nerozpadávajú sa a nepúšťajú mikrovlákna. Iné ani nepoužívam👍.

BALEA gél na holenie Peach Love
Nič lepšie na holenie ani používať nemôžete. Dostatočne pení, míňa sa celkom pomaly, krásne vonia a zaručí Vám dokonalé oholenie.

LUPILU detské vlhčené obrúsky
Tieto detské vlhčené utierky používam nielen ako kozmetických pomocníkov, ale aj ako pomocníkov pri upratovaní či v domácnosti. Nie sú moc mokré, jemne voňajú, netrhajú sa a po otvorení v balení nevysychajú.

ASTRID regeneračný balzam na pery
Balzam, ktorý suchý perám zaručí hydratáciu, vyživenie, regeneráciu a ochranu. Má veľmi jemnú vôňu, pery nefarbí a je jemne mastný.

BALEA Urea očný krém pre veľmi suchú pleť
Tento očný krém mám už druhýkrát a neviem si ho vynachváliť. Skutočne vyhovuje potrebám veľmi suchej pleti, očné okolie krásne zhydratuje, vôbec ho nevysušuje a ani nedráždi. Za mňa zatiaľ najlepší a najúčinnejší očný krém aký som mala🔝.

NIVEA Stress Protect antiperspirant
Jeden z mojich obľúbených antiperspirantov, ktorý má krásnu sviežu vôňu. Je účinný v boji proti poteniu a nesklamal ma ani v tých najväčších letných horúčavách.

SPOTREBOVANÉ

GABRIELLA SALVETE Brilliance make-up, odtieň 101 Ivory
Vynikajúci make-up na veľmi suchú pleť, toto je moje asi tretie balenie a neviem si ho vynachváliť. Ma ľahkú konzistenciu, do pleti krásne vsiakne a vyzerá na nej nenútene a prirodzene. Pleť nevysušuje, nevytvára na nej suché fľaky a ani ju nijak nedráždi. Má neprenikavú vôňu, pleť dostatočne hydratuje počas nosenia a krásne ju oživí. Ak hľadáte jemný, naturálny make-up pre suchú a veľmi suchú pleť, tento Vám môžem len a len odporučiť.

ZIAJA denný krém s kozím mliekom
Tento pleťový krém potrebám mojej veľmi suchej pleti až tak nevyhovoval. Má nádhernú, krémovo-mliečnu vôňu, stále som ho musela ovoniavať😍. Skúšala som ho aj na noc, ale bohužiaľ bola moja pleť ráno jemne vysušená a nedostatočne hydratovaná. Najlepšie na mojej pleti fungoval ako denný letný krém, pretože pleť nezaťažil, nezmastnil a rýchlo vsiakol do pleti. Odporúčam ho skôr na normálnu a citlivú pleť, pre ktorú bude podľa mňa vyhovujúci.

CIEN odlakovač na nechty
Zvyčajne používam iný odlakovač na nechty od Cien, ale keďže ho naposledy nemali a ja som nutne nejaký potrebovala, kúpila som si tento. Nie je to klasický tekutý odlakovač, vo vnútri obalu je totiž "pena" nasiaknutá odlakovačom. Stačí len dnu strčiť prst, chvíľku nechať pôsobiť, prípadne trošku s prstom pootáčať a necht je odlakovaný. Ako výhodu vidím to, že sa pri odlakovaní nemíňa niekoľko odličovacích tampónov. Lak z nechtov odlakoval skutočne rýchlo a takmer dokonale. Nechty na nohách s ním však neodlakujete😂. Ako nevýhodu tiež vidím to, že keď som si v ňom odlakovala červený lak na nechty, "pena" ostala jemne zafarbená načerveno a jemne farbila červenou farbou aj pokožku pri nechtoch. Ja teda ostávam verná klasickému tekutému odlakovaču od Cien.

GARNIER upokojujúci odličovač 2v1
Podľa mňa k nemu už ani nič písať nemusím, pretože som Vám ho už spomínala miliónkrát, už Vám s ním musím liezť na nervy🙆. Ale nemôžem si pomôcť, je to najlepší a najúčinnejší odličovač očného make-upu, ktorý oči nedráždi, dokonale ich odlíči a nevysušuje očné okolie.

ESSENCE gélový nadlak
Nie je to môj prvý spotrebovaný gélový nadlak od Essence, ale pravdepodobne posledný. Nechtom zaručil viditeľný gélový efekt, vďaka nemu vyzerali ako gélové a krásne sa leskli. Čo sa týka výdrže, mne všeobecne laky na nechtoch nevydržia neporušené viac ako dva dni, a nedopomohol tomu ani tento gélový nadlak. Práve naopak, dosť sa z nechtov odlupoval, ale bohužiaľ aj s farebným lakom na nechty a potom to vyzeralo skutočne hrozne. Mňa to už prestalo baviť, pretože vždy som musela nechty kompletne odlakovať a nanovo nalakovať. Mne teda nevyhovoval, ale zaujímalo by ma, akú skúsenosť s ním máte Vy?

YVES ROCHER sprchovací gél levanduľa & černica
Bol to môj prvý sprchovací gél od Yves Rocher a úplne mi vyhovoval. Mal nádhernú ovocnú vôňu, viac som v ňom cítila práve ovocnú zložku. Používala som ho v lete, kedy pleť nádherne osviežil. Vydržal mi pomerne dlho, pretože penil viac než dosť a tak ho stačilo naniesť dosť málo. Pokožku tela nevysušoval a zanechal ju krásne voňavú a sviežu.

BALEA pleťová maska Tropical dream
Je to už môj niekoľký druh pleťovej masky od Balea. Jedna časť balenia mi vyšla klasicky na tri použitia. Na mňa bola vôňa masky dosť sladká, pripomínala mi arómu ananásu🍍 a kokosu, niečo ako Piňa Colada. S pleťou mi ale bohužiaľ nič neurobila, pleť bola síce po jej použití trošku jemnejšia a hladšia, ale vôbec nebola hydratovaná. Pleťovú masku odporúčam skôr na normálnu a mladistvú pleť.

LIRENE hydratačná vitamínová pleťová maska
Narozdiel od Balea pleťovej masky, táto mi vyhovovala. Balenie vyjde taktiež na tri použitia, po otvorení maska v balení našťastie nevyschne. Konzistenciu má celkom redšiu, vodnatejšiu a už pri jej nanášaní na pleť cítite, aká je hydratačná. Má jemnú jogurtovo-čerešňovú🍒 vôňu. Po jej použití je pleť zhydratovaná, jemnejšia a viac svieža. Pleťovú masku odporúčam na suchú a veľmi suchú pleť.

AVIRIL mandľový krém na ruky
Tento krém na ruky mal pomerne hustú a jemne mastnú konzistenciu. Pre moju veľmi suchú pokožku rúk nebol síce dokonalý, ale rozhodne ho zaraďujem medzi lepšie krémy na ruky. Vôňu mal takú mydlovo-orechovú, mne teda moc nevoňal, ale na jeho arómu som si postupne zvykla. Na rukách sa krásne rozotieral a do pokožky nevsakoval až tak rýchlo, čo mi vyhovuje. Po jeho vsiaknutí zanechal pokožku rúk zhydratovanú a vyživenú, ale nie až tak dostatočne, ako by som potrebovala. Po určitom čase, ako som ho mala na rukách, som mala pocit jemnej suchosti, ale nebolo to až také hrozné. Keď nebudem mať náladu skúšať stále nové a nové krémy na ruky, určite si ho ešte kúpim. Najvhodnejší bude podľa mňa na suchú pokožku rúk.

ESSENCE matný rúž na pery, odtieň 02 Perfect match
Môj najobľúbenejší rúž na pery, toto je snáď už tretie spotrebované balenie a ďalšie dva mám ešte v zásobe😋. Rúž nie je úplne matujúci, pery jemne hydratuje a tak je vhodný aj pre suchšie pery, ktorým zaručí jemné vyživenie. Má krásnu tehlovo-hnedú farbu, ktorá je skôr prirodzená, nie je až taká výrazná a hodí sa tak ku každodennému make-upu. Samozrejme, nie je dlhotrvácny a "neprežije" jedenie či pitie. Mne však nevadí si pery narúžovať aj viackrát za deň. Pigmentáciu má veľmi dobrú, na pery stačí naniesť jednu vrstvu. Za mňa úžasný rúž na pery, ktorý ma ešte stále neomrzel.

DERMACOL Devilash maskara
Riasenku som kupovala v akcii za 3,90 € a popravde, za plnú sumu by som si ju asi ani nekúpila, pretože nebola až tak dokonalá. Kefka riasenky je dosť hustá, hrubá a pomerne veľká. Jedno namočenie kefky Vám bohate vystačí na dve vrstvy na obe oči. Spočiatku bola riasenka dosť mokrá, ale čím dlhšie je otvorená, tým lepšiu konzistenciu má. Viac mi vyhovovala na horné riasy, pretože na spodné bola kefka dosť veľká. Riasy krásne oddelila, vytočila, dodala im hustotu a objem a jemne ich predĺžila. Počas dňa sa neotláčala a ani neopadávala. Riasenku hodnotím pozitívne, vyhovovala mi, ale podľa mňa to nie je úplne tá najlepšia riasenka, akú som mala. Aký názor na ňu máte Vy?

MILVA chinínový šampón Forte
MILVA chinínová voda Forte
Milva produkty na vlasy som si kupovala na podporu rastu vlasov a popravde som s nimi viac spokojná ako som čakala. Vďaka nim mi vlasy začali nielen rýchlejšie rásť, ale sú aj zdravšie, jemnejšie, ľahšie, hladšie, a to nielen viditeľne, ale aj citeľne. Šampón aj voda voňajú krásne po bylinkách, ale na vlasoch ich až tak moc necítiť. Šampón sa používa trošku inak ako klasický, pretože pre lepšie účinky sa nanáša v dvoch krokoch - nanesiete na vlasy, necháte chvíľku pôsobiť, opláchnete, zase nanesiete na vlasy a následne opláchnete. Preto sa míňa aj trochu rýchlejšie, ale za tie výsledky to jednoznačne stojí. Voda sa môže používať nielen na mokré, ale aj suché vlasy. Je bezoplachová a aplikuje sa priamo na vlasovú pokožku ku korienkom. Mne vlasová kozmetika od Milva vlasy doslova zachránila a odteraz ich produkty používam pravidelne. Skúšali ste už nejaké Milva produkty na vlasovú starostlivosť? Vyhovovali Vám?

KOZMETICKÉ SKLAMANIE
MISS SPORTY Water-resistant eye liner, odtieň 005 Precious Pearl
Popravde, už keď som si ju kupovala, nedávala som jej veľké nádeje, ale nečakala som, že to bude až také hrozné😖. V drogérii som hľadala nejakú ceruzku na zväčšenie pohľadu, ktorá by bola telového odtieňu a nechcela som dať za ňu majland. Odtieňovo a cenovo sa k mojej predstave najviac približovala práve táto. Nanešťastie, nemohla som ju vyskúšať, pretože k nej nebol tester. Ale ani to by ma neodradilo od jej kúpy, pretože keď som ju skúšala doma na ruku, kreslila skutočne dobre, ľahko a bola dostatočne pigmentovaná. Problém nastal, keď som sa ju všemožne pokúšala naniesť do vnútornej linky oka. Proste nič, nezanechala ani čiarku. Ja mám oči dosť citlivé a nechcela som ich zbytočne dráždiť a ceruzkou tlačiť a kresliť hore-dole. Potom som ju len tak zo zvedavosti vyskúšala na očné viečko, taktiež nič. Tak som sa naštvala a ceruzka je momentálne už v koši. Zaujímalo by ma, či máte s touto ceruzkou pozitívne alebo negatívne skúsenosti.

Pevne verím, že ste si September užili a určite mi napíšte, aké skúsenosti máte Vy s niektorými z uvedených kozmetických výrobkov😘

Majte sa krásne❤


2 komentáre:

  1. Suche šampóny od Balea sú super, neviem či všetky ale určite ten pre blondíny je mega. Mne ta maska s kokosom a ananasom od Balei vyhovovala, mozno aj pretoze mam masnejšiu pleť. A o šampónoch od Milva som počula len same dobre ohlasy, no neskušala. Budem musieť kúpiť a vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne je viac-menej jedno, aký suchý šampón si kúpim, pretože pre ryšavšie baby žiadny nie je :D A šampóny Milva Ti určite odporúčam ak máš nejaké problémy s vlasmi (pomaly rastú, sú zničené, lámavé, vypadávajú), mne veľmi pomohli. Vyskúšaj ;)

      Odstrániť