5. októbra 2018

Photo diary # SEPTEMBER 2018 #

September bol plný krásnych zážitkov, momentov, ale aj adrenalínu a všetko som sa snažila zdokumentovať, nech mám krásne spomienky aj v podobe fotiek. Nazbieralo sa mi množstvo fotiek, ktoré si nechcem nechať len pre seba a s ktorými sa chcem podeliť aj s Vami😘.

Začiatok Septembra sme spolu s manželom odštartovali oddychovým, wellness a relax pobytom v Piešťanoch, o ktorom som Vám písala už v tomto článku, kde nájdete množstvo fotiek. Teraz pridám len pár ukážkových fotiek, nech Vás nezahltím fotkami, ktoré ste už videli.

Jeden septembrový víkend sme zavítali aj k nám domov do Ružomberka, oslávili sme sestrine narodeniny🎉, grilovali sme a čistili kopu húb🍄, ktoré našli naši hubári v lese.

Taktiež som bola využiť môj narodeninový darček - rafting na umelom vodnom kanáli v Liptovskom Mikuláši. Vždy ma veľmi poteší zážitkový a adrenalínový darček, dajú mi totiž niekedy oveľa viac ako hmotná vec. A moja rodinka už vie, čo mám rada. Splav bol úplne suprový, nielenže bolo krásne a ešte celkom teplé počasie, ale z brehu som mala rodinné publikum. Spočiatku som sa aj trošilinku bála, nevedela som totiž čo ma čaká a či ma náhodou neodplaví dolu Váhom😂. Splav trval dokopy takmer 2 hodiny, počas ktorých sme stihli asi 6 jázd a dokonca aj splav jednotlivcov v kanáli po zadku. Prvé 2 jazdy boli také oťukávacie, spoznávali sme kanál. Ale potom to prišlo ... Inštruktor robil s nami všelijaké triky, rýchle zatáčky, rôzne náklony, dvakrát nás aj naschvál prevrátil, museli sme aj zachraňovať ľudí cez palubu a párkrát nás aj poriadne zaplavilo. Voda mala len 15°C a keď som bola komplet mokrá, bola mi neskutočná zima a stále mi drkotali zuby⛄. Ale ... Bolo to Ú-Ž-A-S-N-É, odporúčam to každému, kto sa nebojí vody a adrenalínu👍.
Muž cez palubu a ďalšieho chalana už prúd odnášal dolu kanálom😄
Ževraj boli dievčatá vpredu málo mokré ... Nemyslím si💦

Minulý mesiac nás konečne prišli do Bratislavy navštíviť moji starí rodičia a teta, vzácna to návšteva. Som rada, že nám to už konečne vyšlo a návšteva sa vydarila. Povodili sme ich po celom Starom meste, boli sme aj na hrade, v Sade Janka Kráľa, na Starom moste, pri Prezidentskom paláci a na vinobraní v Pezinku. Odchádzali od nás uchodení👣, mierne unavení, s boľavými chodidlami, ale pevne verím, že obohatení o zážitky a spomienky. Ďakujeme za návštevu😍.


Ďalším adrenalínovým zážitkom bolo hodinové lietanie motorovým lietadlom z letiska Sládkovičovo, ktoré sme dostali ako svadobný dar od mojej sestry a jej priateľa. Ja som sa na lietanie veľmi tešila, zato manžel sa trochu obával, pretože sa trochu bojí výšok a nemá až tak rád adrenalín ako ja. Leteli sme malým lietadlom pre 4 osoby, ja s pilotom som sedela vpredu, manžel si užíval výhľad zozadu. Škoda len, že nám až tak nevyšlo počasie, dosť fúkalo a všade naokolo pršalo, takže sme lietali len v okolí Sládkovičova. Časté turbulencie a všelijaké zatáčky mi nerobili dobre, bála som sa, že sa aj po, ale našťastie som vydržala. Zážitok to bol perfektný a obaja sme si let a predovšetkým výhľad naplno užili. A ešte krajšie bolo to, že sme tento darček využili presne 3 mesiace po svadbe. Monika a Tomáš, ďakujeme za parádny svadobný darček😍.


Po dlhom čase sme boli venčiť aj psíkov🐶 z útulku, Tentokrát sme dostali čierneho psíka s menom Pišdul, ktorý stále skákal, ohrýzal obojok a žobronil piškóty. 


Zavítali sme aj na Noc výskumníkov, ktorá sa každý rok koná v Starej tržnici. Dali sme si obaja urobiť test krvnej skupiny a na moje počudovanie, vyšla mi iná krvná skupina, akú mám zapísanú v rodnom liste. Test sme zopakovali dvakrát, ale aj na druhýkrát mi vyšla skupina AB a to mám v rodnom liste zapísanú krvnú skupinu Brh+. Manžel mi odvtedy hovorí, že som mutant, keďže sa mi zmenila krvná skupina. Aj keď ja neviem, či mám tomu veriť alebo nie. V dnešnom svete nie je nič isté, ani Vaša krvná skupina a nemôžete sa spoľahnúť ani na to, čo máte zapísané v rodnom liste😂.


September bol bohatý aj na krásne západy Slnka, čo poviete?🌇

Dajte mi vedieť, čo pekné ste v mesiaci September zažili Vy😉

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára