30. decembra 2018

❄ WINTER HOLIDAYS ❄

Ahojte🙋,
pevne verím, že ste si vianočné sviatky naplno užili, oddýchli si a strávili čas so svojimi najbližšími. My sme Štedrý deň strávili u manželovej rodiny vo Svite, takže to boli moje prvé Vianoce mojej rodiny. Dosť som sa nacestovala, pretože pomedzi sviatky som sa musela vrátiť do Bratislavy do práce a potom som cestovala naspäť do Ružomberka, kde si užívam zaslúžený relax, oddych a voľný čas s mojou rodinkou. Ale nesťažujem sa a som rada, že si aspoň pár dní môžem naplno oddýchnuť, konečne sa povenovať aj blogu a samozrejme aj Vám. Pevne verím, že Vás nový článok s fotkami z vianočných sviatkov poteší😘.
Konečne zasnežené Vianoce❆
Prvá tohtoročná lyžovačka v Ski Racibor⛷
Dnešný deň sme si užili krátkou túrou po prírode 🏔

Prajem Vám príjemné prežitie Silvestra🎉
a slávnostné otvorenie Nového roku 2019🎈

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára