12. januára 2019

Goodbye 2018, Welcome 2019

Rok 2018 bol pre mňa prelomovým, plným lásky, šťastia, krásnych rodinných chvíľ a nezabudnuteľných zážitkov. Na rok 2018 len tak nezabudnem, pretože sa v ňom udiala zatiaľ tá najkrajšia životná udalosti a ja som sa stala pani Sebešovou👫.
Na druhej strane to bol aj veľmi náročný rok, nebolo to vždy veselé a pozitívne, z pracovnej stránky to bol veľmi ťažký a náročný rok, ale všetky krásne chvíle zatienili tie menej pozitívne. 
Rok 2018 bol plný svadobných príprav, svadby, cestovania, spoznávania nových miest, rodinných osláv či turistiky. A toto sú pre mňa tie naj momenty z roku 2018 ...

Svadobné prípravy

❤ Naša svadba ❤ (23. 06. 2018)

Boli sme aj na ďalšej svadbe 💕

A zase na ďalšej svadbe 💕

Zažila som tie najlepšie chvíle s rodinou 👪 💗

Turistika po našich krásnych horách 🗻
Rysy (2 503 m n.m.)
Sidorovo (1 099 m n.m.)
Zelené Pleso (1 545 m n.m.)
Dedov (917 m n.m.)

Spoznávali sme nové miesta 
Mikulov
Piešťany
Svätý kríž
Štúrovo a Ostrihom

Navštevovali sme naše obľúbené miesta v Bratislave

Ale aj obľúbené miesta v Ružomberku a Svite

Zažila som niekoľko adrenalínových zážitkov

Rok 2018 bol aj o hudobných zážitkoch
Grape
Seafret
Slovenská filharmónia

Rok 2018 bol úžasný.

Som šťastná a vďačná, že som v roku 2018 zažila toľko krásnych momentov, ktoré sú nezabudnuteľné a ktoré ostanú navždy v mojich spomienkach. Spomienky sú to najcennejšie čo máme a ja ďakujem celej mojej rodine a môjmu milovanému manželovi, že vďaka nim som šťastná a spokojná❤.

Pevne verím, že v roku 2019 bude takýchto pekných chvíľ minimálne toľko, koľko v roku 2018, ak nie aj viac.

Ďakujem Vám za prejavenú priazeň v roku 2018 a za každú návštevu na mojom blogu. Skutočne si vážim a cením, že si v tomto uponáhľanom svete nájdete aspoň chvíľku čas a zavítate na môj blogu. Aj Vám patrí veľké ĎAKUJEM😘.

Na záver by som Vám z celého srdca chcela popriať všetko len to najlepšie do celého nového roku 2019, nech je pre Vás rokom plným zdravia, lásky, šťastia, úspechov a splnených prianí😍.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára