14. apríla 2019

ABOUT LAST WEEKEND

Ahojte🙋,
keďže v Bratislave bolo tento víkend nie moc priaznivé počasie☁☂, využila som ho prevažne na domáce práce a oddych. Poprala som, navarila, namontovali sme svetlá do obývačky (teda ja som len asistovala manželovi⛏), urobili sme poriadok v pivnici, stihli sme aj nakúpiť, manžel práve presádza kvety a ja si vylihujem na sedačke, píšem Vám článok a popíjam čaj s čerstvej mäty.
Keďže tento víkend sme nič zaujímavé nezažili, rada by som Vám ukázala fotky z minulého víkendu, ktorý bol úplne super, lebo nás prišli navštíviť moji rodičia a teta😍.

Okrem toho, že nás samozrejme chceli vidieť, hlavným dôvodom návštevy bola Flóra🌸, kde mamina plánovala nakúpiť mnoho kvetín, na ktoré si doniesla aj dve prepravné nádoby. Veľké nákupy sa ale nekonali, pretože ju akosi nič moc nezaujalo a odchádzali sme takmer naprázdno😂. My sme si kúpili len skalničky a 4 kaktusy. Popravde som bola z tohtoročnej Flóry sklamaná. Platí sa tam celkom vysoké vstupné (podľa mňa 6 € na osobu je celkom dosť) a rok čo rok je tam menej predajcov kvetov a viac stánkov, ktoré vôbec nesúvisia s kvetmi. Ale niektoré kvety tam boli zaujímavé a takisto aj kompozície z kvetov. Boli ste niekto na Flóre? Ako sa Vám tento rok páčila?

Nevynechali sme ani naše tradičné nákupy🛍, keďže mamina a teta si chceli nakúpiť nejaké nové oblečenie. Mňa to prešlo po asi troch obchodoch, kúpila som si len jednu blúzku a zvyšok času som len čakala pred obchodom s ocinom a manželom. No nie vždy ma nakupovanie baví😌.

V nedeľu ráno sme rýchlo navarili obed (takmer vždy, keď sú u nás rodičia sa varí perkelt - pre nich klasický mäsový a pre mňa hlivový) a potom sme sa išli prejsť na vyhliadku pri Kamzíku. Síce dosť fúkalo a bolo zamračené, ale postupne začalo trochu vykúkať aj Slnko. Z vyhliadky sme prešli ku Kamzíku, potom k lanovke a bobovej dráhe, kde sme sa zohriali teplým čajom. Nakoniec sme sa cez les vrátili domov.

Ako ste Vy strávili tento víkend?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára