10. apríla 2019

BEAUTY FAVOURITES | MARCH

Ahojte🙋,
aj keď už máme takmer polovicu mesiaca Apríl, myslím na Vás a aj tento mesiac som si pripravila  článok o kozmetických obľúbencoch. Za mesiac Marec ma zaujalo niekoľko kozmetických produktov, o ktorých by som Vám dnes chcela napísať😘. 

Sprcháče sú pre mňa obyčajným, ničím výnimočným produktom, striedam ich ako na bežiacom páse a takmer nikdy si nekupujem jeden produkt dvakrát, ale vždy sa mi nejaký zapáči a niečím ma zaujme. A presne takto to bolo aj s FA Divine Moments sprchovým gélom, ktorý sa mi zapáčil hneď po otvorení. Očaril ma svojou intenzívnou, kvetinovo-orientálnou vôňou, ktorú bolo na pokožke tela cítiť aj po osušení uterákom. Stačilo ho naniesť málo, pretože penil viac než dosť, ale mne to tak vyhovuje. Pokožku tela síce nejak extra nehydratoval, ale ani nevysušoval. Ak máte rady voňavé sprchové gély, tento Vám určite odporúčam😉.

Ako už asi viete, Avon voňavky používam takmer nonstop, pretože vždy nejakú dostanem ako darček. Na Vianoce som dostala toaletný parfum AVON Luminata, ale šetrila som si ho až na jarné obdobie. Má krásnu podmanivú kvetinovo-drevitú vôňu, ktorá zaujme sviežosťou. Vôňa nie je až tak prenikavá a výrazná, ale napriek tomu je omamná. Už sa ma niekoľko ľudí pýtalo, akú voňavku používam, tak som rada, že sa páči aj ostatným. Základ vône tvorí vanilka, biele dreviny a pižmo, srdce tvorí magnólia, biela pivónia a kosatec a vrchom vône je hruška, zelené listy a malina. Voňať vydrží celkom dlho, ale ja si ju na seba na osvieženie streknem aj 2-3x za deň. Ak si nie ste isté, či sa Vám bude vôňa páčiť, vyskúšajte si najprv kúpiť mini toaletný parfum v spreji😊.

Ďalším obľúbencom je AVON Femme, AVON Perceive Dew a AVON Perceive telové mlieko. Aj keď si pokožku tela krémujem predovšetkým v letnom období, snažím sa ju hydratovať (aj keď len raz za čas) aj v zime. A s týmito telovými mliekami od Avon to ide samo od seba. Tieto telové mlieka som používala už približne od septembra a postupne som ich takmer celé spotrebovala. Všetky tri nádherne voňajú, sú presnou kópiou voňaviek a presne tak ich aj na tele cítiť. Vôňou sa mi najviac páčilo telové mlieko Perceive Dew. Sú extra hydratačné, do pokožky tela vsakujú pomerne rýchlo a dostatočne ju hydratujú. Pokožka tela je po ich použití krásne hebká, hladká a akoby hodvábna. A hlavne vyživená a zregenerovaná. Ak máte veľmi suchú pokožku tela a máte rady jemne parfumované telové mlieka, určite Vám ich môžem len a len odporúčať👍.

Aj keď som prednedávnom objavila úžasnú maskaru, šťastie sa na mňa usmialo zase a ja som našla ďalšiu skvelú maskaru, tentokrát CATRICE Glam & Doll Volume Mascara. Zaujala ma tvarom svojej kefky, ja uprednostňujem klasický tvar, tak som si ju hneď zobrala na vyskúšanie. Dokonca som sa dočítala, že má kaučukovú kefku. A po prvom použití som skoro padla na zadok. Maskara za pár eur mi vyčarovala predĺžené, nezlepené a hustejšie riasy, takmer ako bábikovské oči. Na kefku sa nanesie primerané a dostatočné množstvo produktu a tak nie je zbytočne mokrá a nezlepuje riasy. Počas dňa neopadáva, párkrát sa mi síce otlačila o horné viečko, ale nebolo to nič strašné a mimoriadne viditeľné. Pre istotu som si do zásoby kúpila ďalší kus, nech sa nevykúpi😀. Ak aj Vy radšej používate klasický tvar kefky, utekajte do drogérie a určite si ju kúpte.

Ja a obočie ... tak to je samostatná kapitola🙈. Teraz sa budete všetky chytať za hlavu a ťukať si na čelo, že ako si môžem v dnešnej dobe neupravovať obočie. Ja som si donedávna s obočím vôbec nič nerobila, len som si ho raz za čas pretrhala, ale vždy to bolo pre mňa trápenie. Proste akosi k tomu obočiu nemám vzťah a zanedbávam ho. Minule som si v drogérii kúpila gélovú maskaru ESSENCE Make me brow, odtieň 01 Blondy Brows s cieľom, že si budem obočie aspoň trochu upravovať. Neupravujem si ho ani tieňmi a ani inými produktmi. Mne sa s tým ráno skutočne nechce zabávať. Proste len prídem pred zrkadlo, nanesiem si na obočie túto gélovú maskaru, obočie pretriem bezfarebným fixátorom a hotovo. Obočie mám jemne zafarbené a tým pádom aj zvýraznené. A mne to takto stačí🙅. Odtieň mi sadol dokonale, nielen k farbe obočia, ale aj vlasom. Na obočí drží celý celučičký deň a vôbec neopadáva. Viem, že v oblasti kozmetických produktov pre úpravu obočia nemám právo Vám nejak radiť, ale ak si chcete zafixovať vykreslené a upravené obočie, vyskúšajte aj túto gélovú maskaru na obočie od Essence. Je dostupná v dvoch odtieňoch a jej kúpa Vás určite nezruinuje.

Aké produkty sa stali Vašimi obľúbenými za minulý mesiac?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára