14. mája 2019

BEAUTY FAVOURITES | APRIL

Ahojte,
prajem Vám krásny Máj, lásky čas😍💏. Aj keď, čo sa počasia týka tak zatiaľ krásne nie je, ale pevne verím, že sa čochvíľa začne "zletnievať".
Som si vedomá, že už máme takmer polovicu Mája za nami a ja zase meškám s kozmetickým článkom, ale kto si počká, ten sa dočká. Fotky na tento článok som mala pripravené už dlhšie, ale na samotný článok som si bohužiaľ nevedela nájsť chvíľku voľného času. Ale konečne nadišla vhodná chvíľa a ja sa teším, že Vám môžem ukázať moje obľúbené kozmetické produkty za mesiac Apríl.

Vlasovú kozmetiku značky Milva som začala používať od začiatku minulého roku a hneď po prvom použití som si ju obľúbila. Mala som už niekoľko druhov, ale najviac mi vyhovuje MILVA Quinine šampón. Na mojich vlasoch pôsobí ako zázračný elixír. Vlasy sú po umytí jemné, hladké, hebké a  hlavne nie sú vysušené. A rozdiel nie je len hmatateľný, ale aj viditeľný. Okrem toho krásne vonia, najviac v ňom cítim bylinky. Je síce trochu drahší ako niektoré šampóny z drogérie, ale ten výsledok stojí za to. Ak máte suché vlasy bez lesku, ktoré potrebujú regeneráciu, určite vyskúšajte niektorý z Milva šampónov, ktoré Vašim vlasom poskytnú potrebnú pomoc👍.

Už dlhšie som hľadala nejaký vhodný mono očný tieň telovej farby, ktorý by vyhovoval mojej farbe pokožky. V drogérii som ich vyskúšala niekoľko, ale ani jeden z nich ma neoslovil. Na Notine som náhodou objavila NYX očný tieň v odtieni HS 38, ktorý sa mi na obrázku zdal síce tmavší, ale v skutočnosti je svetlejší a je to presne ten odtieň, ktorý som tak dlho hľadala💛. Používam ho takmer každý deň, ako podkladový očný tieň pod tmavšie očné tiene a neviem si ho vynachváliť. Úžasne mi sadol k odtieňu pokožky, je dokonalej telovej farby, ktorá je vhodná najmä pre svetlý typ pokožky. Očný tieň, spolu s podkladovou bázou pod očné tiene, vydrží na očiach celý deň. Jedinou malou nevýhodou je, že trošku opadáva, ale mne to vôbec neprekáža. Určite si ešte dokúpim aj iný odtieň NYX mono očného tieňu.

Krátko po svadbe som si kúpila PURITY VISION ružovú vodu, ktorou mi kozmetička zafixovala svadobný make-up, ktorý mi vydržal celú svadbu. Popravde, dovtedy som ani len netušila, že ružová voda sa používa aj ako fixátor make-upu😁. Zaujalo ma najmä jej zloženie a aj keď sa mi zdala pomerne drahá, mám ju doteraz a som s ňou nadmieru spokojná. Nepoužívam ju každý deň, ale keď potrebujem, aby mi make-up vydržal dlhšie ako inokedy, viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť. Fľaštička je sklenená a obsahuje jemný rozprašovač, vďaka ktorému sa ružová voda na tvár jemne rozpráši, nedopadá na pleť vo veľkých kvapkách. Po nastriekaní ju nechám na tvári chvíľku pôsobiť a počkám pokiaľ vsiakne. Po vsiaknutí hneď vidno, že je pleť jednotnejšia a žiarivejšia. Na vôňu som si musela síce chvíľu zvykať, ale teraz mi príjemne vonia. Jediné odporúčanie: na kompletný make-up ju nastriekajte pred nanesením riasenky😉. Napíšte mi, aké skúsenosti máte s touto ružovou vodou Vy?

Dlho som hľadala vyhovujúci očný krém, ktorý by mojej veľmi suchej pokožke poskytol potrebnú hydratáciu. Ani by som nepovedala, že práve očný krém od Balea, ktorý som si kúpila len na vyskúšanie a nedúfala som v žiadne zázraky, sa stane mojím najobľúbenejším. Toto je moje už asi tretie balenie a aj keď som medzičasom vyskúšala iný očný tieň, vždy sa vrátim k BALEA očnému krému Urea. Pre veľmi suchú pleť je DOKONALÝ. Očné okolie stopercentne zhydratuje a zabezpečí potrebné vyživenie. Očné okolie vôbec nevysušuje a vďaka neutrálnej vôni oči vôbec nedráždi. Potrebnú dávku hydratácie poskytne očnému okoliu aj počas celej noci a ráno sa vôbec nebudím s pocitom suchých očí. Úplne ho zbožňujem a som rada, že tento produkt je ďalšou výnimkou z tvrdenia, že všetky lacné kozmetické produkty sú menej kvalitné. Vyskúšajte ho😉.

Posledným obľúbeným kozmetickým produktom za mesiac Apríl je BOURJOIS Healthy mix make up v odtieni Light Vanilla. Potrebovala som zmenu a chcela som vyskúšať nový make-up, pretože ma už akosi omrzelo každodenné používanie toho istého make-upu. Zase som v drogérii strávila hodne času, ale našťastie úspešne. Je celkom ťažké nájsť make-up pre veľmi suchú pokožku, ktorý ju nebude vôbec vysušovať. Dokonca naň bola aj zľava a to ma presvedčilo, to sme my ženy😀. Obávala som sa, či mi odtieň dobre sadne k odtieňu pleti, keďže pri drogériovom svetle vyzeral trošku do žlta, ale na dennom svetle vynikol úplne inak a nie je pre mňa ani svetlý, ani tmavý. Má jemnú ovocnú vôňu. Vďaka ľahkej a jemnej textúre sa na pleti dobre rozotiera a taktiež na pleť dokonale "sadne". Krytie síce nemá vysoké, vyrážku Vám určite neprekryje, ale zase na druhej strane vyzerá na pleti prirodzene, pekne ju zjednotí a oživí. A čo je pre ma dôležité, pleť mi vôbec nevysušuje. Takže som rada, že som našla ďalší make-up vhodný pre veľmi suchú pleť, aspoň ich môžem striedať😃.

Dajte mi vedieť, ktorý z uvedených kozmetických produktov ste vyskúšali aj Vy,
ako ste s ním spokojné a ako Vám vyhovuje 😘

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára