30. mája 2019

THREE WEEKS AGO ...

Ahojte,
ako ste si podľa názvu článku mohli všimnúť, fotky z našich výletov Vám pridávam po dlhých troch týždňoch. S mojim novoročným záväzkom, že budem články pridávať pravidelnejšie, to ide fakt dole vodou😒. Ja sa polepším, sľubujem. Dnes som mala konečne voľný čas a tak som si povedala, že keď bolo celý deň také upršané a zamračené počasie, aspoň fotkami si spoločne zaspomíname na krásne slnečné dni, ktoré nás potešili začiatkom Mája.
Takmer celý druhý májový týždeň sme mali návštevu a snažili sme sa ju povodiť kade-tade a ukázať jej z Bratislavy čo najviac našich obľúbených a zaujímavých miest.

Veľmi dobre nám padla voľná streda (taká malá nedeľa v strede pracovného týždňa) a využili sme ju na celodenný výlet do Viedne. Počasie nám vyšlo na parádičku, síce trochu fúkalo, ale stále svietilo Slnko a príjemne hrialo. Okrem známych miest, ktoré sme navštívili už predtým, sme náhodou objavili aj nejaké nové. Jedným z nich bol pravoslávny kostol⛪, ktorý je pútavý nielen zvonku, ale zaujme predovšetkým svojím interiérom. Ešte nikdy som nebola v pravoslávnom kostole a preto to bolo pre mňa niečo nové, neobjavené. Popravde, krajší kostol som ešte nikdy nevidela. Pre niekoho možno až moc okázalé a gýčové, ale mne sa veľmi páčil😍. Viedeň je naozaj krásna, vždy ma zaujme monumentálnosť stavieb a ich architektúra, ktorú obdivujem zakaždým, keď sme vo Viedni.


Po dlhom čase sme navštívili aj botanickú záhradu🌸, len bohužiaľ v nie moc dobrom čase, pretože to, čo kvitlo na jar už bolo odkvitnuté a to, čo kvitne po jari ešte nebolo rozkvitnuté. Ale tak či tak bolo v botanickej záhrade krásne a ja som si prechádzkou výborne oddýchla.

S návštevou sme nemohli vynechať náš obľúbený Sandberg, ktorý odo mňa už asi dôverne poznáte. Pokochali sme sa výhľadmi, poprechádzali sme sa, trošku sme si oddýchli na lavičke, pofotili pár fotiek a spokojní sme išli domov.

Našou poslednou zastávkou bol výlet loďou do Galérie Danubiana🎨. Aj keď sme v nej boli už niekoľkokrát, vždy sa tam teším. V galérii je príjemná atmosféra, pokoj a predovšetkým krásne obrazy. Ja moc na meditovanie nad obrazmi nie som, buď sa mi páči alebo nie, nehľadám v ňom nejaký hlbší zmysel, ale v Galérii Danubiana sa mi vždy všetky páčia a niečím ma zaujmú.
Jediné, čo ma na plavbe loďou trochu sklamalo, bola zmena trasy plavby. Predtým sa išlo z Bratislavy priamo do Čunova, ale teraz sa ide z Bratislavy do Čilistova a až následne do Čunova, pričom Čunovo sa obchádza ako prvé❓❕. Zmenou trasy sa plavba dosť predĺžila a tak sme sa aj tešili, kedy konečne vystúpime. Ale dojem z galérie nám to samozrejme nepokazilo.


Napíšte mi ako sa máte, čo máte nové a ako si v tomto upršanom počasí zlepšujete náladu? 😘

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára