23. júna 2019

WEDDING DAY 👰💕🤵 YOU & ME 🤵💕👰

Dnes je to presne 365 dní od svadby, presne rok, čo som sa stala manželkou môjho úžasného manžela. Môjho priateľa, ktorý ma 22. 05. 2014 pozval na prvé rande, môjho snúbenca, ktorý ma 21. 06. 2017 požiadal o ruku a môjho manžela, s ktorým sme si 23. 06. 2018 sľúbili lásku a vernosť.

Dnes, na prvé ročné výročie nášho sobáša, v takýto symbolický deň, som sa rozhodla pridať posledný svadobný článok s našimi spoločnými fotkami, ktorý chcem venovať hlavne môjmu manželovi💑.

Láska si Vás nájde vtedy, keď to najmenej čakáte. Pre niekoho možno obyčajná, zaužívaná a "otrepaná" fráza, ale uveríte tomu práve vtedy, keď sa to stane aj Vám. Pri nástupe do novej práce, mojej súčasnej, som ani len nečakala, že chalan, ktorého som stretla na prechode pre chodcov, ktorý mi zároveň podržal dvere pri vstupe do novej práce, ktorý mi ako IT-čkár pripravoval počítač ... že presne tento chalan sa niekedy stane mojím manželom😍.

Po pár dňoch mi napísal a dohodli sme si prvé rande, od ktorého sme tvorili nerozlučnú dvojicu. Keď sa s niekým cítite dobre, príjemne a šťastne, keď s ním rady trávite voľný čas, rozumiete si s ním a cítite, že on je ten pravý, ostatné už ide akosi samé.
Prvé rande, romantické prechádzky, spoločne strávený čas, spoločné záujmy, predstavenie rodine, prvý spoločný podnájom, spoločné spomienky, spoločné vlastné bývanie, spoločná hypotéka, spoločný život so všetkým dobrým aj zlým čo prináša.

Povahovo sme síce obaja úplne odlišný, ale práve to v našom vzťahu vytvára akúsi rovnováhu. Ja som rýchla, niekedy nerozvážna, akčná a spontánna a manžel si rád dáva vo všetkom načas, nad všetkým dlho premýšľa a medituje a veci si rád premyslí. Ja som v znamení Leva, on je Váha ... A asi práve toto vytvára medzi nami určitý balans. Aj keď ma tá jeho pomalosť, opatrnosť a rozvážnosť niekedy maximálne vytáča, uvedomujem si, že to zmierňuje moju bláznivosť a pochabosť.
Nikto však nie je dokonalý, ani ja, ani môj manžel. Každý máme svoje chybičky, ktoré sa stále učíme navzájom rešpektovať a tolerovať. 

Manželstvo je vzťah, ktorý treba neustále budovať, stavať, rozvíjať a dolaďovať.
A my na tom našom budeme neustále pracovať, prehlbovať ho, zveľaďovať a zlepšovať.
Navzájom sa ľúbime, a to je najdôležitejšie❤.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára