15. septembra 2018

WEDDING DAY 👰🤵 Getting ready and first look 🤵👰

Svadobný deň síce začal miernym napätím, ale bola to skôr taká pozitívna nervozita vyplývajúca z očakávania, čo všetko tento krásny deň prinesie a či všetko dobre dopadne. Na celý deň som sa veľmi tešila, nebola som v strese a od samotného rána som si ho naplno užívala.
Takmer celú noc pred svadbou som nespala, stále som sa budila, prehadzovala na posteli, rozmýšľala a ráno som bola hore už krátko po 04.00 hod😴. To môj, vtedy ešte snúbenec, o takej hodine ešte sladko spal a prevaľoval sa na druhý bok. Noc sme samozrejme strávili oddelene, ja vo svojej detskej izbe a on v hotelovej izbe. Aj keď som plánovala, že sa vyspím a vstanem až okolo 06.30 hod., ale bolo to na niečo dobré, že som vstala skôr, pretože sme voľný čas využili na prípravu pohostenia pre hostí a na vyzdobenie paneláku a detskej izby.

O 08.00 hod. som dorazila na skrášľovacie procedúry do salónu K Beauty, kde sa o mňa postarali šikovné ruky vizážistky a kaderníčky, služby 2v1. Nemusela som riešiť zvlášť kaderníčku a zvlášť vizážistku a zbytočne strácať čas premiestňovaním sa, toto bolo najjednoduchšie a pohodlné riešenie.
Začali sme make-upom💄, o ktorom som mala celkom jasnú predstavu, ale tá sa po odporúčaní vizážistky hneď zmenila. Z hnedých odtieňov očných tieňov, na ktoré som zvyknutá, ma presvedčila na hnedo-ružové očné tiene. Trošku som sa tej ružovej obávala (ružovú totiž vyslovene neznášam), a ešte o to viac, že som si výsledný make-up videla až na samotnom konci. Bola som aj mierne nervózna a nesvoja, pretože ma celú dobu fotograf fotil, kameraman natáčal a ja som sa proste cítila trochu neisto a hanblivo😌. Keď som sa konečne uvidela v zrkadle, takmer som sa ani nespoznala. Výrazný make-up, na aký ja vôbec nie som zvyknutá, ma úplne zmenil (až tak, že mi niekoľko ľudí povedalo, že sa podobám na Táňu Pauhofovú ... ale podľa mňa vôbec nie), ale bola som prekvapená, bola to zaujímavá zmena, aj s tými hnedo-ružovými očnými tieňmi. S make-upom som bola spokojná👌🏻, aj keď bol podľa mňa silnejší na denné svetlo, ale zase na fotkách a v svadobnej sále krásne vynikol. A dokonca mi vydržal bez pohnutia až do nedele rána a prežil aj slzy, nekonečné úsmevy, tancovanie a krátky spánok.

Česanie💇🏼 trvalo niečo vyše hodiny, ale keďže som bola na skúške účesu, vôbec som sa neobávala výsledku. Natáčanie, česanie, krepovanie, drdol, uhladenie neposlušných vlasov, lakovanie, hlava plná sponiek (dokopy som ich mala takmer 50) a ozdobnej čelenky a účes bol na svete. Výsledok bol nad očakávania, ani som si len nepredstavovala taký nádherný účes😍. Účes bol pre mňa najväčšou zmenou vizáže, pretože nosím na 99% rozpustené vlasy, ale zopnuté vlasy sa mi na mne páčili. Počas tancovania mi síce trochu vypadávala ofina, ktorú som mala naboku zopnutú, ale mala som poruke náhradné sponky a pomocníčky. Účes som mala nielen celú sobotu, ale aj celý nasledujúci deň a rozpletala som ho až v nedeľu večer, keď odišli posledný hostia.
Celková premena pred a po ...
Krátko pred 10.00 hod. ma v salóne vyzdvihla mamina a spolu s fotografom a kameramanom sme sa presunuli k nám domov, kde ma už čakali moje vysnívané svadobné šaty👗. Už som sa na ne veľmi tešila, ale zároveň som sa aj trošku obávala, ako v nich budem chodiť a tancovať, či sa do nich nezamotám, nepotknem sa o ne, predsa len bol ich spodok mohutnejší. S obliekaním mi pomáhala mamina a Barborka zo svadobného salónu Jaris, kde mi šili moje svadobné šaty. Bola to veľká pomoc, pretože človek si ani neuvedomí, čo všetko sa za obyčajným obliekaním šiat skrýva. Správne sa nastaviť, aby sa nepokazil účes a neotlačil make-up, správne si do korzetu "upraviť" prsia, upraviť si šaty na stred tela, zapnúť korzet, úhladne uviazať mašličku, vyžehliť, upraviť, narovnať, nariasiť, zase ponaprávať ... hotová veda😵. A to ani nehovorím o obúvaní topánok👠.
Pod šatami je mamina a snaží sa mi zapnúť remienok na topánkach😃 Obúvanie topánok bolo naozaj komické ... 

Keď som bola krásne nastylovaná a všetko bolo zdokumentované, spolu s rodičmi, kameramanom a fotografom som sa presunula na miesto konania svadobnej hostiny, kde ma už netrpezlivo čakal snúbenec🤵. On to s prípravami nemal vôbec náročné, chlapi nepotrebujú také ceremónie ako my ženy. Stačilo mu naniesť deodorant, navoňať sa, trošku upraviť vlasy, obliecť sa a nedočkavo ma čakať. 

Naplánovali sme to tak, že od môjho príchodu bol ku mne po celý čas otočený chrbtom, ani kútikom oka nemohol sledovať dianie. Svižne som vystúpila z auta (aj keď s tými veľkými šatami mi to prišlo ako večnosť), mamina mi narýchlo upravila závoj a šaty a ja som neistými krôčikmi vykročila za mojím budúcim manželom. Bola som plná očakávania, tých pár krokov mi prišlo ako kilometer a bola to prvá chvíľa počas dňa, kedy som v bruchu cítila nervozitu. Pomalými krôčikmi som sa k nemu približovala bližšie a bližšie ... a vtedy to prišlo. On sa otočil, krásne sa na mňa usmial, vyhŕkli mu slzy, vyhŕkli slzy mne, objali sme sa, povedal mi aká som krásna, odovzdal mi kyticu, ja som mu na oblek pripla pierko a zo mňa odpadla všetka nervozita💑. Náš first look bol presne taký, ako som si ho predstavovala ... Bol plný očakávania, prekvapenia, šťastia, radosti, úsmevov, sĺz a predovšetkým lásky💕. Som rada, že pri tejto krásnej chvíli boli aj moji rodičia, ktorí v môj najdôležitejší deň stáli pri mne.

Prvú časť svadobného dňa, líčenie, česanie a obliekanie, som si napriek malým pochybnostiam a obavám z celkového looku užívala ... Bol to naozaj príjemný pocit, že sa o mňa niekto staral, krásne ma nalíčil, učesal, mala som pomocníčky pri obliekaní, bola som ako celebrita pri svetle reflektorov (blesku foťáka) a nemusela som sa takmer o nič starať.
Dojemným zážitkom bola reakcia snúbenca, keď ma prvýkrát uvidel v svadobných šatách ... na to nikdy nezabudnem💗❤️.

Tešíte sa už na ďalší článok z wedding série, ktorý bude pokračovaním nášho 
svadobného dňa počas odobierky a v kostole? 👰 🤵

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára