25. septembra 2018

ZIAJA krémiky

V mojej kozmetickej výbave sa mi za posledný čas nazbieralo pomerne dosť pleťových krémov a krémov na ruky od značky Ziaja, tak som si povedala, že by som sa mohla s Vami podeliť o môj názor na ne😘.
Ziaja kozmetické produkty sú založené na báze prírodných zložiek a sú určené nielen pre ženy👩 všetkých vekových kategórií, ale aj pre mužov👨 a deti👧.
Ziaja produkty sú cenovo dostupné a môžete si ich zakúpiť vo vybraných drogériách, ktoré však ponúkajú obmedzený výber. Ja Vám odporúčam nákup cez internet alebo v špecializovaných Ziaja predajniach, ktoré sa nachádzajú nielen v Bratislave (Avion), ale aj v Poprade (Forum Poprad), Košiciach (Aupark), Trnave (City Arena) a Trenčíne (OD Prior). Tak šup-šup nakupovať 🛍.
Či máte normálnu, suchú, citlivú, atopickú, zmiešanú alebo mastnú pleť, zo širokej ponuky produktov Ziaja si určite vyberiete ten správny pre Váš typ pleti. Ja sa v dnešnom článku zameriam na produkty určené pre suchú a veľmi suchú pleť.

ZIAJA Nechtíkový pleťový krém
O nechtíkovom kréme ste na blogu odo mňa počuli (teda skôr čítali) viac než dosť. Je to krém, ktorý potrebám mojej veľmi suchej pleti maximálne vyhovuje🔝.
Je určený pre citlivú, normálnu a suchú pleť, ale vyhovuje aj veľmi suchej pleti.
Obsahuje vitamín A a E a výťažky z kvetov nechtíka lekárskeho, ktoré je v kréme aj veľmi jemne cítiť. 
Pleťový krém zvyšuje schopnosť obnovy pokožky, čo môžem len potvrdiť, pretože keď som ho istú dobu nepoužívala, moja pleť to začala pociťovať a keď som ho začala znova používať, pleť bola skutočne ako obnovená.
Krém má mastnú a hutnú konzistenciu, do pleti vsakuje veľmi pomaly a preto ho odporúčam skutočne len na veľmi suchú pleť.
V zimnom období ho používam aj ako denný, aj ako nočný krém, pretože ráno pleť vďaka nemu nie je vysušená. V lete ho však používam skôr na noc, pretože na deň je aj na veľmi suchú pleť veľmi mastný.
Pleti zaručuje intenzívnu hydratáciu, maximálne vyživenie a pleť je po jeho použití viditeľne a citeľne svieža.

ZIAJA Denný krém s kozím mliekom
Krém s kozím mliekom mám už druhýkrát, avšak potrebám veľmi suchej pleti až tak nevyhovuje, teda aspoň mne nie. Je určený na suchú a zrelú pleť so sklonom k vráskam a možno práve preto mi až tak nevyhovuje.
Krém obsahuje vitamín A a E, komplex zložiek z kozieho mlieka, provitamín B5 (D-panthenol) a UVA/UVB organické filtre. Krém ma ľahšiu konzistenciu ako nechtíkový krém a nie je až tak mastný. Čo však musím vyzdvihnúť je nádherná, krémovo-mliečna vôňa👍.
Aj keď je krém určený ako denný, ja som ho otestovala aj na noc, ale na noc mi nevyhovoval, pretože ráno bola pleť jemne vysušená a akoby "stiahnutá". Ako denný krém, predovšetkým ako podklad pod make-up je ideálny, pretože rýchlo vsakuje do pleti a krásne ju pripraví na nanesenie make-upu. Avšak na no make-up dni nie je pre veľmi suchú pleť až tak ideálny, pretože sa treba častejšie krémovať. Najviac mi vyhovoval ako denný krém počas letných horúčav, pleť nezaťažil, nezmastnil a rýchlo vsiakol do pleti.
Odporúčam ho teda skôr na suchú a citlivú pleť, pre ktorú bude určite vyhovujúci.

ZIAJA MED Lanolínový krém na deň / noc
Krém je súčasťou línie MED, ktorá je akoby "vyšší level" v porovnaní s ostatnými produktmi, a aj je o malinký kúsok drahšia.
Lanolínový krém je vhodný na veľmi suchú a dehydrovanú pleť, tak na deň, ako aj na noc.
Obsahuje účinné zložky ako čistý lanolín, makadamový a bavlníkový olej a kyselnu hyaluronovú.
Krém má síce hutnú konzistenciu, ale v porovnaní s nechtíkovým krémom je viac redší. Dokonca aj cítiť, že je v ňom viac vody, viac hydratačnej zložky. Na pleti sa ľahko a jednoducho rozotiera, s pleťou akoby splynie, na pleti ho ani necítiť a je na pleti skutočne ľahký.
Ako jediný z týchto troch pleťových krémov je neparfumovaný a má neutrálnu arómu.
Do pleti sa vstrebáva pomaly, ale nezanecháva ju na povrchu mastnú a lesklú tak, ako nechtíkový krém. Pleť je zhydratovaná nielen na povrchu, ale v jej ďalších vrstvách.
V zime som ho používala aj ako denný, aj ako nočný krém. Ráno treba síce dlhšie čakať, kým vsiakne do pleti, ale mne to nevadí. Ako nočný krém funguje tiež výborne, počas celej noci poskytuje pleti vyživenie a regeneráciu a ráno pleť nie je vysušená. V lete je vhodnejší len na noc, keďže cez deň sa pleť viac potí.
Ziaja lanolínový krém sa stal mojím ďalším obľúbeným krémom a ak máte veľmi suchú a dehydrovanú pleť, určite ho vyskúšajte a doprajte svojej dehydrovanej pleti dostatočné vyživenie, regeneráciu a hydratáciu.

ZIAJA Ochranný krém na ruky s prírodným argánovým olejom
Argánový krém na ruky je určený na podráždenú, suchú a veľmi suchú pokožku rúk.
Vďaka jeho zloženiu, prírodný argánový olej a glycerín, má upokojiť pokožku rúk a zanechať ju mäkkú a hladkú.
Konzistenciu má krém dosť riedku, na rukách sa preto ľahko rozotiera. Pri rozotieraní je na rukách pomerne mastný, ale keď vsiakne do pokožky, ruky až tak moc nehydratuje. Do pokožky vsakuje celkom rýchlo, pokožku rúk síce zanechá jemnú, ale nie dostatočne vyživenú.
Čo však na ňom oceňujem je nádherná, jemne parfumovaná vôňa, vďaka ktorej ruky pekne voňajú.
ZIAJA ochranný krém na ruky s prírodným argánovým olejom odporúčam skôr na normálnu pokožku rúk, ktorá nepotrebuje až tak vysokú dávku hydratácie a vyživenia.

ZIAJA Zimný krém na ruky Gingerbread
Tento krém bol súčasťou zimnej vianočnej edície minulé Vianoce. A presne tak aj vonia, má nádhernú vianočnú arómu perníka, zázvoru a škorice. 
Krém má pokožke rúk poskytnúť hydratáciu, zmäkčenie a vyhladenie. Taktiež obsahuje UV filtre, ktoré majú chrániť pokožku rúk pred fotostarnutím.
Krém by mal byť dokonalým spoločníkom pre chladné zimné obdobie roka. Ja som ho používala aj v zime, ale nestihla som ho vypotrebovať a tak ho používam doteraz. Ale či ho používam v zime, na jar alebo v lete, stále funguje na pokožku mojich rúk rovnako.
Má ľahkú nezaťažujúcu konzistenciu, nie je mastný a na rukách sa taktiež rozotiera ľahko. Bohužiaľ, tak ako u argánového krému na ruky, aj tento zimný vsakuje do pokožky rúk dosť rýchlo a nezanecháva ju dostatočne hydratovanú.
Už sa hnevám aj sama na seba, že takmer žiadny krém nevyhovuje mojej veľmi suchej pokožke rúk. Skutočne skúšam toľko krémov, vždy sa snažím používať iný, ale ešte ani pri jednom som si nepovedala: "Tak ty si dokonalý😍."
Tak ako arganový krém na ruky, aj tento vianočný odporúčam skôr pre normálnu pokožku rúk.


Používate kozmetické produkty značky Ziaja?
Napíšte mi, akú skúsenosť s nimi máte a ktorý Ziaja výrobok je Váš obľúbený😉

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára