1. augusta 2016

Photo Summary / JULY 2016

AHOJTE :)

Aký ste mali Júl? Užívate si dovolenkové/prázdninové obdobie? :)
Ja som mala Júl dosť hektický, plný výletov, nových zážitkov, spoznávania krásnych miest a hudby :)

Prvý júlový víkend sme s priateľom strávili v Bojniciach. Viac o tomto krásnom meste si prečítate v príspevku TU :)




Ešte v priebehu mesiaca Jún som sa zapojila do súťaže spoločnosti Garnier (v spolupráci s Dm drogériou), v ktorej bola hlavnou cenou výhra dvoch vstupeniek na Festival Pohoda. A neuveríte, podarilo sa mi vyhrať :D Je to prvá, tak veľká, výhra v mojom živote a zároveň aj moja prvá účasť na Festivale Pohoda. Bola som veľmi natešená (najmä kvôli priateľovi, ktorý tam chcel veľmi ísť a ktorého som chcela výhrou potešiť) a od radosti som až kričala :) Vybavili sme si dovolenku, zbalili všetky potrebné veci a na Festivale Pohoda sme strávili super pohodové takmer štyri dni.
Silent disco

Silent disco
Pohoda na Pohode :)

Vo víre tanca :D

V strede Júla sme si s priateľom dopriali ďalší predĺžený víkend, tentokrát v Brne. Brno je naozaj krásne, historické mesto, v ktorom je stále čo pozerať a kam ísť. Samostatný príspevok o tomto krásnom meste ešte len pripravujem, preto Vám zatiaľ ponúkam aspoň pár fotiek :)










Ďalší víkend sme konečne strávili v Bratislave a oddýchli sme si od všetkého zhonu.
V sobotu sme sa boli vyvaliť na Kuchajdu, poležali sme a trochu sme sa aj opaľovali. Potom sme zašli do Mc Donaldu na Mc Sundae a na výpredaje do Carrefour, kde sa nám podarilo kúpiť slamené podložky na ležanie za 0,48 € za kus :D Tak teda dúfam, že vydržia aspoň viac použití. Večer sme išli na festival Bee Free, na ktorý sa snažíme ísť každý rok (keď sa nám dá). Tento rok sa konal v Inchebe a na Pláži pod Ufom. My sme boli len v Inchebe, kde sme sa poriadne vyskákali na drum and bass a na hlavnom stage.




V nedeľu sme boli na obede v Reštaurácii Štefánka. Mali sme zľavové kupóny na tatarák s hriankami (pre priateľa) a na rybu s prílohou (pre mňa), tak sme ich využili. Tatarák priateľovi veľmi chutil a pochutnal si na ňom. Ja som si dala pstruha so šalátom, ktorý bol tiež dobrý. Na záver sme grátis dostali chutný dezert :)

Pomedzi všetky naše výlety sme mali klasické pracovné dni. Večer, keď nepršalo, sme chodili behať a raz sme boli hrať aj bedminton. Ale inak sme nezažili nič výnimočné (aj keď každá chvíľa s milovaným človekom je výnimočná), mali sme také tradičné popracovné oddychové dopoludnia.
Moje prvé Crème brûlée
Ochutnali sme nové Tofu s medvedím cesnakom od Lunter. Je naozaj výborné :)
Nakŕmili sme cicušku micušku :D
Ku koncu mesiaca sme boli využiť ďalší zľavový kupón (áno, zľavové kupón využívame pomerne dosť často :D ). Tentokrát to bol kupón na dve kávy a dva koláče v Kaviarni u Soba Boba. Kaviareň sa nachádza priamo v OD Slimák na prízemí. Aj keď je menšia, je veľmi útulná s príjemnou atmosférou. Obaja sme si dali capuccino, ja som si dala cheesecake s malinami a priateľ mrkvovo-orechový koláč. Káva bola dobrá a koláče ešte lepšie. Ak budete mať cestu okolo, určite sa tam zastavte na posedeníčko pri káve, čaji a chutnom koláči :)

Posledný júlový víkend sme strávili u mojej rodiny v Ružomberku.
V sobotu sme na záhrade oslavovali starkej narodeniny. Dostala množstvo krásnych kvetov a nádhernú a chutnú tortu. Varil sa guľáš, jedli sme, pili a hodovali :D



Najväčšou zábavkou (ktorú samozrejme vymyslela sestra) bolo hádzanie balónikov naplnených vodou. A samozrejme najviac mokrá a najviackrát prezlečená som skončila ja :D Ale zábava to bola riadna, sme sa vybláznili ako malé deti.

V nedeľu doobeda sme si s priateľom urobili minicyklo výlet do Čutkovskej doliny k Čutkovskej priehrade. Keď budete mať cestu okolo Ružomberka, určite tam zájdite. Je tam naozaj krásna príroda, dolina sa dá využiť na prechádzku alebo cyklotúru, na grilovanie alebo varenie guľášu alebo len tak na oddych a rekreáciu :)




Krásny august Vám prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára