18. decembra 2016

#DIY# Christmas decorations 2

AHOJTE🎄🎅
"Vianoce,Vianoce prichádzajú,

spievajme priatelia.
Po roku Vianoce,Vianoce prichádzajú,
šťastné a veselé."



Dnes je štvrtá, posledná, adventná nedeľa a Vianoce nám už klopú na dvere. Ja sa neskutočne teším a už odpočítavam dni do Vianoc, najkrajšieho obdobia roku. 

Pred nami je už len posledných pár dní na pečenie koláčikov, nákup vianočných darčekov, ozdobovanie vianočného stromčeka a dekorovanie izieb vianočnými ozdôbkami. 
Ja už mám darčeky nakúpené, už mi ich treba len zabaliť, stromček máme postavený už od začiatku decembra a tak som už len vymyslela poslednú vianočnú závesnú dekoráciu na ozdobenie dverí.
Jej výroba je rýchla, takže za pár dní, ktoré ostávajú do Vianoc, si ju stihnete bez problémov vyrobiť.
V dnešnom príspevku Vám prinášam jednoduchý návod na jej výrobu;)

Na výrobu vianočnej závesnej dekorácie budeme potrebovať:
✂ drevený stromček (kúpený v Pepcu za cca 0,99€),
✂ drevené hviezdičky,
✂ badián,
✂ šišky,
✂ drevené paličky, príp. škoricu,
✂ špagát na balíky,
✂ vianočné nálepky (kúpené v Kik za cca 0,99€ za balenie)
✂ tavnú pištoľ,
✂ nožnice.

Postup:
1. Na závesnú šnúrku na drevenom stromčeku priviažeme dve, príp. viac (záleží na Vás),
šnúry špagátu na balíky.

2. Na vrch stromčeka prilepíme vianočnú hviezdu.

3. Na šnúry postupne, pomocou tavnej pištole, priliepame jednotlivé predmety - drevené hviezdičky, badián, drevené paličky (príp. škoricu) a šišky.
Množstvo a druh použitých vianočných predmetov nechám na Vašej fantázii ;)



Na drevené paličky som ešte prilepila drevené hviezdičky.

4. Predmety priliepame podľa dĺžky šnúry, akú sme si zvolili.
Na samotný koniec šnúr som prilepila šišky.

5. Aby sa nám šnúry príliš nehojdali a nezaplietli, na druhej strane stromčeka ich prilepíme
pomocou tavnej pištole.

6. Keďže opačná strana nalepených vianočných predmetov nevyzerá až tak vábne
(vidno tam lepidlo z tavnej pištole), dozdobíme ju nalepením drevených hviezdičiek.


7. Na samotný záver len odstrihneme zvyšné časti šnúr a máme hotovo ;)

Závesnú vianočnú dekoráciu si môžete zavesiť na vchodové, príp. skriňové, dvere.

🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅




Prajem Vám pohodový, kľudný a nestresový posledný predvianočný týždeň.

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára