12. decembra 2016

Vianočný dm box

AHOJTE :)


Po niekoľkých neúspešných pokusoch sa mi konečne podarilo vyhrať dm box, a to dokonca vianočný. Veľmi ma to potešilo a netrpezlivo som čakala, kedy si ho budem môcť vyzdvihnúť.
Ste zvedaví na to, čo všetko v ňom bolo? Tak čítajte ďalej :)

Dm box je krásnej, pastelovo-jemnej farby s vianočnými motívmi hviezd, vločky, stromčeka a jeleňa. Box si určite odložím a pravdepodobne ho použijem na uskladnenie mojich vianočných dekorácií.

Obsah boxu bol zabalený v hodvábnom bielom papieri a previazaný krásnou zlatou stuhou.

Nedočkavo som box rozbalila a našla v ňom tieto krásne prekvapenia:


FELCE AZZURRA Benessere sprchový gél s arganovým olejom
Tento sprchový gél som ešte nikdy nemala a tak sa teším, kedy sa s ním osprchujem. Vôňa je veľmi príjemná, krásne sladká, čo mne na sprchových géloch vyhovuje.

WELLNESS TEA HERBEX Rakytník a echinacea
Ide o výživový doplnok, čaj, ktorý prispieva k posilneniu imunity (niečo pre mňa). Je to 100% prírodný produkt, ktorý obsahuje len raketník rešetliakovitý a echinaceu purpurovú. Som zvedavá, ako bude chutiť ;)

CATRICE Glam&Doll Volume Mascara
Riasenka má špeciálnu kaučukovú kefku. Nezaťažuje oči a zaručí extrémny objem, dĺžku a hustotu. Som na ňu zvedavá.


BALEA PROFESSIONAL šampón ochrana+ošetrenie
Šampón vonia jemne sladko. Má antistatický komplex, ošetruje a vyživuje poškodené vlasy. Dodáva vlasom jemnosť, vláčnosť a viditeľný lesk. Vyhladzuje povrch vlasov a pomáha ich lepšie rozčesať. Nakoľko obsahuje pantenol, chráni vlasy a pokožku hlavy pred vysušením. Neobsahuje silikóny.
Keďže moje vlasy sú bez lesku a pomerne poškodené, som zvedavá, aké zázraky s nimi urobí. K šampónu si dokúpim aj kondicionér, ktorý vždy používam v kombinácii so šampónom.

GARNIER SKIN NATURALS superhydratačná vyplňujúca textilná maska
Ide o hydratačnú textilnú masku s glycerínom, výťažkom z granátového jablka a kyselinou hyaluronovou. Po jej použití má byť pleť rehydratovaná a revitalizovaná. 
Masku takéhoto typu som ešte neskúšala, pretože si vždy kupujem klasické krémové masky. Teším sa kedy ju vyskúšam a som zvedavá, ako moja pleť bude na masku reagovať a hlavne na výsledok, keďže moja pleť je veľmi suchá.

LACALUT zubná pasta multi-effect
Táto zubná pasta zabezpečí ideálnu komplexnú ochranu zubov 5 v 1: zdravé ďasná, spevnená zubná sklovina, ochrana pred zubným kazom, biele zuby a svieži dych.
So Značkou LACALUT nemám ešte žiadnu skúsenosť, preto som na zubnú pastu zvedavá.

ALVERDE 2-fázový odličovač očného make-upu
Odličovač čistí pleť jemnými aktívnymi látkami a olejmi. Obsahuje kombináciu látok s mandľovým a avokádovým extraktom z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Ošetruje a upokojuje citlivú pleť. Vďaka obsahu extraktu z aloe vera a jojobového oleja zaručuje aj hydratáciu.
So značkou ALVERDE bohužiaľ nemám moc dobré skúsenosti, tak som zvedavá, či ich tento odličovač vyvráti alebo potvrdí.

PURITY VISION Bio bambucké maslo
Ide o univerzálne, vysoko vyživujúce maslo plné vitamínov a minerálov. Je určené na použitie na tvár, telo aj vlasy a pre všetky typy pleti. Regeneruje, hydratuje a vyživuje. 
Bambucké maslo nie je súčasťou mojej kozmetickej výbavy a doteraz som ho nikdy nepoužívala, tak som zvedavá či ho využijem.

Výhra vianočného dm boxu ma neskutočne potešila. Avšak musím priznať, že od vianočného dm boxu som čakala trošku viac. Myslela som si, že jeho súčasťou bude aspoň nejaká voňavka alebo paletka očných tieňov, ako krásne vianočné prekvapenie. Ale to je len také mini sklamanie, ktoré moju radosť z dm boxu  vôbec neovplyvnilo. 

Na vyskúšanie všetkých produktov sa veľmi teším a pevne verím, že budem so všetkými spokojná.

Používate niektorý z produktov, ktoré obsahoval vianočný dm box?

Majte sa krásne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára