27. februára 2017

Photo diary #FEBRUÁR 2017#

AHOJTE :)

Viete z čoho mám radosť posledných niekoľko dní? Že sa konečne neskôr stmieva a dlhšie je svetlo. A konečne nám prichádza jar, na ktorú sa neskutočne teším. Krásne rozkvitnuté stromy, kvety, viac Slnka a teplejšie počasie. Niežeby zima nebola krásna, ale už jej stačilo. Ja som teplomilná a už nechcem chodiť zababušená ako cibuľa 😃 Aj Vy sa tešíte na jar?

A keďže ďalší mesiac je za nami, prinášam Vám foto report mojich zážitkov a vecí, ktoré mi Február spríjemňovali, ktoré som zažila a ktoré mi urobili radosť.

Vo februári som sa bola, prvýkrát v tejto zimnej sezóne, lyžovať. Keď som bývala ešte doma v Ružomberku, chodili sme sa lyžovať pomerne často, ale ako žijem v Bratislave, som rada, keď stihnem lyžovačku aspoň raz za sezónu. A aj keď chodím domov takmer každý mesiac, nie vždy je vhodné počasie na lyžovačku, teda takmer nikdy nie je vhodné. A akosi nám nevyšlo ani na tejto lyžovačke (bola stále hmla a odmäk), ale snažili sme sa to užiť aj napriek tomu. Veď keď už to je prvá (a asi aj posledná) lyžovačka v sezóne, nech stojí za to. 
Lyžovačku sme so sestrou zakončili v bufete :D
V Januári som si dala mini záväzok, že budem oveľa viac čítať knihy a zatiaľ sa mi to aj darí. Kedysi som čítavala oveľa viac, ale časom som na to akosi zanevrela. Ale som veľmi rada, že som sa k čítaniu znova "dokopala". Od Januára som stihla prečítať už tri knihy, to je pre mňa pokrok. A v súvislosti s mojím, nazvime to novoročným, záväzkom obohatím môj blog o novú tematiku článkov 📖

Neoddeliteľnou súčasťou Februára bol aj Valentín💗, sviatok tak veľmi diskutovaný, mnohými neuznávaný, ale ďalšími mnohými oslavovaný. Ja Valentína "oslavujem" a uznávam či som zadaná alebo nie. A keďže som šťastne zadaná, tohtoročný Valentín bol krásny, plný darčekov (toľko som si ich ani nezaslúžila a ani som nečakala, že ich toľko dostanem) a prekvapení. Krásna kytica, poukaz na papaníčko v talianskej reštaurácii a poukaz na májový pobyt v českom mestečku Telč, na ktorý sa už neskutočne teším.

V Bratislave žijem už takmer 9 rokov a za ten čas sa snažím na ňu zvyknúť. Je tu úplne iná atmosféra ako v Ružomberku, mesto je uponáhľanejšie, chýbajú mi tu hory a väčší kľud. Ale aj Bratislava má niečo do seba a popri prechádzkach natrafím na pekné miesta.
A najradšej mám náš balkón, z ktorého je úplne krásny výhľad a z ktorého môžem pozerať na krásne západy Slnka a oblaky.

Ňuňu takto rada relaxuje
Ňuňu wellness🐭
Život si treba niekedy aj osladiť
Mc Donald cheesecake🍰

Čo spríjemnilo Február Vám?

Aký máte názor na sviatok Valentína?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára