11. februára 2017

Rouge edition 👄

AHOJTE :)
"Pokiaľ ide o rúž, nie je dôležitá farba, ale treba akceptovať finálne rozhodnutie Boha o tom, kde Vaše pery skončia." (Jerry Seinfeld)

Neoddeliteľnou súčasťou kozmetickej taštičky každej ženy je rúž. Tmavší, svetlejší, matný, hydratačný, ružový, červený ... taký, v ktorom sa žena cíti svojsky, príťažlivo, sexy, krásne, žensky. 
Rúž Vaše pery krásne ozvláštni, pekne ich rozžiari, oživí, zvýrazní a dodá šmrnc, čaro a glanc. Tak prečo to nevyužiť?! 😉
Dlhé roky som používala len balzamy na pery a o rúže som ani "nezakopla". Akosi sa mi na perách nepáčili a cítila som sa nesvoja. Avšak, postupom času som si na ne zvykla a k jednému rúžu pribudli ďalšie a ďalšie. Uprednostňujem však jemné odtiene, ktoré nevyzerajú príliš vyzývavo. V tmavých a výrazných červených odtieňoch sa stále cítim nesvoja. Momentálne mám rúžov sedem a nestíham ich striedať 😃

Dnešný príspevok bude patriť mojej aktuálnej zbierke rúžov. Ak Vás zaujíma, ktoré rúže mám rada a ktoré používam, čítajte ďalej 💋

ESSENCE dlhotrvácny rúž na pery     
odtieň 04 On The Catwalk!
Ide o hydratačný rúž, ktorý Vaše pery dostatočne zvláčni a zhydratuje. Pery nevysušuje a zbytočne nezvýrazňuje vrásky a iné nedokonalosti pier. Jeho pigmentácia je pomerne slušná a farba na perách krásne vynikne. Výdrž je priemerná a pery si treba rúžovať častejšie.
Na výber je niekoľko odtieňov od ružovej, cez červenú, až po bordovú, takže vyberie si každá z Vás. Ja som si vybrala jemne červený odtieň, ktorý na perách až tak "nekričí" a napriek tomu ich zvýrazní.

ESSENCE rúž na pery sheer&shine      
odtieň 03 BFF
Môj druhý najobľúbenejší rúž, mám ho veľmi rada. Pery nevysušuje, úžasne ich hydratuje a zanecháva ich jemne lesklé. Vonia jemne sladko. Pigmentácia je stredne intenzívna, ale mne to postačuje. Aj keď na perách nevydrží až tak dlho, patrí medzi moje obľúbené rúže na pery najmä kvôli jeho hydratácii, jemnej vôni a krásnej farbe.
Odtieň BFF je červeno-ružovej farby, krásny jemný odtieň.

odtieň 09 I Feel Pretty
Keďže odtieň BFF ma veľmi zaujal a vyhovoval mi, dokúpila som si k nemu aj červenejší odtieň (áno, odhodlala som sa na ďalší, pre mňa trošku výraznejší odtieň, ale nanášam si ho v slabšej vrstve). V porovnaní s ESSENCE dlhotrvácnym rúžom na pery, odtieň 04 On The Catwalk!, je jeho pigmentácia slabšia, ale zato pery viac hydratuje.
Tento odtieň je červeno-ružovkastej farby, ktorá pery zvýrazní a dodá im ženskosť.

ESSENCE rúž na pery    
odtieň 53 All About Cupcake
Toto je môj prvý rúž na pery, vďaka ktorému som podľahla ich používaniu. Rúž mám už vyše roka a pomaly sa konečne blížim k jeho vypotrebovaniu. Musím uznať, že takýto odtieň by som si už nekúpila, je na mňa moc ružový. Rúž pery síce hydratuje, ale výdrž a pigmentácia je dosť slabá. To by mi až tak nevadilo, ale vadí mi jeho vôňa, ak sa to dá vôňou nazvať. Rúž má odor dosť umelý a na perách mi vôbec nevonia.
Rúž som vyskúšala, úspešne ho miniem, ale nabudúce si kúpim lepšie rúže na pery od ESSENCE.

ESSENCE tekutý rúž na pery
odtieň 03 Almost Real
Tekutý rúž na pery som si kúpila najmä zo zvedavosti, chcela som vyskúšať spojenie rúžu a lesku. Tekutý rúž som si objednávala cez internet, ale akosi som neodhadla odtieň, pretože na fotke sa mi zdal viac tmavší.
Nemôžem však povedať, že by ma nejak ohúril. Pigmentáciu má pomerne dobrú a aj vôňa je jemná, príjemná. Čo mi na ňom vadí je, že po chvíľke strašne "zlepí" pery a vysušuje ich.
Tekutý rúž na pery odporúčam skôr milovníčkam leskov na pery.
Odtieň 03 Almost Real je jemnej lososovej farby, ktorá sa hodí najmä do nude make-upu.

MISS SPORTY MY BFF Rúž
odtieň 102 My Funny Mauve
Pri jeho kúpe som ani nečakala, ako veľmi si ho obľúbim. Nedávala som mu veľké nádeje, ale veľmi milo ma prekvapil a stal sa mojím momentálne najobľúbenejším a najlepším rúžom.
Hneď po prvej vrstve má krásnu pigmentáciu. Povedala by som, že je to jemne zmatňujúci rúž, ktorý pery napriek tomu hydratuje a nevysušuje. Zaujal ma aj svojím balením a vôňou, ktorá nie je až taká výrazná, ale zato jemná a nevtieravá. Pigmentácia rúžu je najlepšia zo všetkých rúžov z celej mojej zbierky.
Rúž Vám určite odporúčam, za málo peňazí poskytne Vašim perám hydratáciu, zvýraznenie a intenzívnu farbu. Určite vyskúšajte 😉

S.he stylezone Lip balm colour&shine
odtieň 132/015
Kúpila som si ho len zo zvedavosti a musím povedať, že ma ani nesklamal, ale ani neohúril. Je to priemerný kozmetický produkt, ktorý Vám za primeranú cenu poskytne hydratáciu, starostlivosť, jemnú farbu a lesk.
Svojím zložením a vlastnosťami mi pripomína masielka na pery. Oceňujem, že lip balm sa z tyčinky jednoducho vysúva a tak je manipulácia s ním rýchla. Vôňa je jemná, ovocno-sladká.
Odtieň je jemne ružovkastý a nie až tak výrazný. Pigmentácia je síce slabá, ale výdrž celkom dobrá.
Momentálne ho používam veľmi často, pretože pery, okrem jemnej pigmentácie, krásne zhydratuje. A nie je nič lepšie ako suchým perám zničených zimou poskytnúť dostatočnú hydratáciu, ochranu a starostlivosť. A presne toto všetko lip balm od S.he poskytuje. Za vyskúšanie určite stojí ;)

Ktorý rúž patrí medzi Vaše najobľúbenejšie?
Uprednostňujete červené výrazné odtiene alebo skôr jemné farby?
“Nemôžete stále striedať mužov, tak sa musíte uspokojiť so striedaním rúžov.”
(Heather Locklear)


Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára