3. februára 2017

Photo diary #JANUÁR 2017#

AHOJTE :)

Už dlho som nezažila taký oddychový a pohodový mesiac ako bol Január. Celý mesiac som sa akosi riadila heslom oddych, leňošenie, lemrenie, ničnerobenie, relax ... Nech to nazveme akokoľvek, význam ostáva stále rovnaký 😎
Celý mesiac, najmä počas víkendov, som si dopriala samý oddych a vypnutie od všetkých povinností počas pracovného týždňa. Veď raz za čas si treba aj poriadne oddýchnuť a zregenerovať sa, tak som si dopriala aj ja. 
A tak som okrem klasických, a viac-menej povinných, domácich prác, najmä oddychovala, čítala, fotila a s priateľom sme pozerali niekoľko filmov.
Krásy zimnej prírody
Krásy zimnej prírody
Krásy zimnej prírody
V januári sme urobili radosť dvom havkáčom z útulku a zobrali sme ich na prechádzku. Od radosti skákali, neustále vrteli chvostom a boli neskutočne aktívny, skutočne dávali najavo ako ich teší, že sa môžu vyblázniť von.
Majlo

Denyg
A už keď sme pri zvieratách, výborne sa nažíva aj môjmu Mišovi a Ňuňke ... Hmm, mať tak niekedy ich bezstarostný život plný jedla, spánku a mojkania 😁
Mišo si stráži jedlo vlastným telom :D
Ňuňka
V januári nám konečne vykvitla naša krásna orchidea.
Znova ma chytila mánia stresových omaľovánok pre dospelých, tak som si pár obrázkov vyfarbila.

Keďže sme s priateľom minulý mesiac pozreli pomerne veľké množstvo filmov, chcela by som Vám niektoré z nich odporučiť:
Colonia Dignidad

The light between oceans

The Danish Girl

Mňa veľmi ohúrili a boli dejovo dobré a napínavé a skvele stvárnené. Jednoznačne odporúčam pozrieť ;)

Aký Január ste mali Vy? Začali ste ním úspešne rok 2017?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára