23. mája 2017

Dokonalé odlíčenie s GARNIER

AHOJTE :)
Základom zdravej, vyživenej a predovšetkým čistej pleti je odlíčenie celodenného make-upu a zmytie všetkých nečistôt, ktoré sa počas dňa na tvári "usadili". Mnoho rád, postupov, tipov a trikov na správne odlíčenie nájdete na internete. Ale keďže každá poznáme svoju pleť najlepšie, samy veľmi dobre vieme, čo jej vyhovuje a čo nie. Jediné pravidlo, ktoré by sme pri odličovaní mali dodržiavať je odličovanie so správnymi prípravkami, s výrobkami, ktoré sú určené pre Váš typ pleti a ktoré vyhovujú jej potrebám.
Ja som svoje správne kozmetické produkty na odličovanie našla, mojej pleti dokonale vyhovujú a vďaka nim je mojej pleti sveta žiť😃 
Dnešný článok preto zameriam na odličovacie produkty značky GARNIER, ktoré moju pleť dokonale odlíčia, vyčistia, vyživia a zregenerujú. Sú to produkty, ktoré sú pre moju pleť najlepšie, najviac jej vyhovujú, používam ich stále dokola a sú pre mňa jednoducho nevyhnutnosťou.
Pleť si pravidelne čistím každý večer a niekedy keď mám čas, najmä cez víkend, ju vyčistím micelárnou vodou aj ráno. 
Moje každo-večerné odlíčenie pozostáva z troch krokov a aplikácii týchto troch kozmetických produktov.

Prvý krok: GARNIER Upokojujúci odličovač 2v1
V prvom kroku si dôkladne odlíčim oči a zmyjem z nich maskaru, očné tiene, korektor a ďalšie produkty a nečistoty. Na odlíčenie očí používam výhradne len dvojfázový upokojujúci odličovač od GARNIER. Je to najlepší odličovač, vďaka ktorému je odličovanie očí hračkou.
Je určený pre citlivú pleť, odstraňuje aj vodeodolný make-up a je určený na odlíčenie tváre a očí. Je bez parfumu, alkoholu a farbív. Je obohatený o výťažok z rastlín a provitamín B5.
Pred použitím je potrebné ho poriadne pretrepať, aby sa spojili obe fázy, t.j. olejová fáza s vodnou fázou, naniesť na odličovací tampón a odlíčiť. Oči odličuje takmer sám, netreba ich vôbec "drieť" a šúchať, stačí pár pohybov. Ja ho teda používam predovšetkým na oči, ale je určený aj na odlíčenie tváre.
Vôňa odličovača je skôr neutrálna, neprenikavá a ničím výrazná. Odličovač nedráždi oči ani tvár. Pleť nevysušuje a vďaka olejovej fáze je vhodný aj na suchú a veľmi suchú pleť.
Po odlíčení je pokožka jemná, svieža a mierne hydratovaná.
Je to fantastický odličovač, ktorým docielite jemné, šetrné, rýchle, jednoduché a dokonalé odlíčenie nielen očí, ale aj celej tváre.

Druhý krok: GARNIER Dvojfázová micelárna voda
Po odlíčení očí nasleduje prvotné odlíčenie tváre a to pomocou GARNIER dvojfázovej micelárnej vody. Micelárnu vodu poriadne premiešam a nanesiem na odličovací tampón. Obe fázy sa krásne spoja a aj keď je olejovej fázy vo fľaške menej, po premiešaní to bohate stačí. Použitím dvojfázovej micelárnej vody poskytnem mojej pleti prvotné, základné odlíčenie.
Keďže je micelárna voda mastnejšia, moju veľmi suchú pleť ešte viac nevysušuje. Odporúčam ju najmä na citlivú, suchú až veľmi suchú pleť. Aj keď, mala by byť vhodná aj na mastnejšiu pleť, keďže garantuje, že nezanecháva mastný filter.
Zo všetkých troch produktov GARNIER, ktoré používam na odlíčenie, práve dvojfázová micelárka vonia najkrajšie, jemne sladko.
Pleť po jej použití nie je podráždená. Môžete ju dokonca používať aj na oči, pretože ich vôbec nedráždi a oči po jej použití neštípu. Avšak, dôkladné odlíčenie očí s ňou nedocielite, skôr len druhotné doodličovanie. Pleť zjemní, vyčistí, jemne zhydratuje a zanechá ju hladkú.
Veľmi oceňujem, že má GARNIER v ponuke aj dvojfázovú micelárnu vodu, ktorá je vďaka olejovej fáze priam stvorená pre suchú a veľmi suchú pleť. Aj keď som na ňu počula aj dosť zlých ohlasov, mne osobne vyhovuje a používam ju veľmi rada.

Tretí krok: GARNIER Micelárna voda pre citlivú pleť
V treťom, poslednom, kroku môjho odličovacieho rituálu pleť dôkladne dočistím GARNIER Micelárnou vodou pre citlivú pleť. Ja som trendu používania micelárnych vôd dlhšie odolávala, akosi som neverila ich účinkom. Ale zbytočné je niečo si myslieť, produkt viac-menej odsúdiť a ani ho nevyskúšať. Dala som mu teda šancu, a veruže, ešteže tak.
Z ponuky micelárnych vôd od GARNIER som si na moju pleť vybrala micelárnu vodu určenú na citlivú pleť.
Netreba ju premiešavať, stačí jednoducho naniesť na odličovací tampón a odlíčiť tvár. Aj keď je určená aj na oči, mne na odlíčenie očí nevyhovuje. Raz som si ju aplikovala aj na oči, ale oľutovala som to, pretože ma potom oči dráždili a štípali. Ale na odlíčenie a čistenie tváre je geniálna.
Na odličovacom tampóne a na tvári vytvára veľmi jemnú penu. Už hneď po jej zmytí cítim, aká je tvár jemnejšia a hladšia.
Používanie micelárnych vôd je skutočne rýchly spôsob čistenia a odličovania pleti. Aj keď som nad kúpou micelárnej vody váhala dlhšie, som rada, že som jej dala šancu (lepšie neskoro ako nikdy). GARNIER micelárna voda pre citlivú pleť sa stala mojím nevyhnutným pomocníkom pri každodennom odličovaní a čistení pleti. Ak náhodou nad jej kúpou váhate, určite vyskúšajte a vyberte si správnu a vhodnú micelárnu vodu určenú pre Váš typ pleti😉

GARNIER ponúka širokú škálu kozmetických produktov na čistenie a odličovanie pleti. Či už máte citlivú pleť, problematickú pleť, zmiešanú alebo suchú pleť, určite si z ich produktov vyberiete pre Vás ten správny.
Ja som si už vybrala a s mojím výberom som maximálne, nadmieru a absolútne spokojná. Moja pleť je vďaka týmto trom čistiacim pomocníkom čistá, zdravšia, jemnejšia a predovšetkým zhydratovaná.
Občas na odlíčenie používam aj vlhčené čistiace obrúsky a na hĺbkové čistenie pleti peeling a pleťové masky. A aj keď niekedy použijem aj iné odličovacie produkty a rada skúšam novú čistiacu kozmetiku, toto trio od GARNIER pre mňa tvorí základ produktov na odlíčenie a čistenie pleti.

Používate na odlíčenie a čistenie pleti produkty značky Garnier?
Ak áno, ktoré Vám najviac vyhovujú?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára