3. júna 2017

Kozmetický Máj

AHOJTE :)
V dnešnom článku Vám prinášam zhrnutie všetkých kozmetických produktov, ktoré som v mesiaci Máj nakupovala, skúšala, testovala, (ne)užívala si ich, míňala a nakoniec aj spotrebovala.

NOVINKY

EVELINE Cosmetics Slim Extreme 3D zoštíhľujúci a spevňujúci krém proti celulitíde
EVELINE Cosmetics Slim Extreme 4D sprchový peelingový masážny gél proti celulitíde s kofeínom

S celulitídou bojujem už dlho a stále hľadám nové kozmetické produkty, ktoré by jej prejavy aspoň zmiernili. EVELINE Cosmetics ponúka širokú škálu produktov proti celulitíde- sprchové gély, krémy, masážne gély s chladivým alebo hrejivým účinkom. Ja som si pri nákupe cez internetovú lekáreň vybrala tieto dva produkty, ktoré poctivo otestujem, vyskúšam a dám Vám vedieť, či sú účinné a či fungujú. Máte s nimi nejakú skúsenosť? Pozitívnu alebo negatívnu?

LUX MARYNA ošetrujúci a hydratačný krém

Na tento MARYNA krém som počula samé dobré ohlasy a odporúčania používať ho najmä na suchú a veľmi suchú pleť. Stojí okolo 1€ a za tú cenu sa ho rozhodne oplatí vyskúšať. Tak som zvedavá, či sa zaradí medzi moje top krémy na veľmi suchú pleť.

CIEN Med Sensitive krém na suchú a citlivú pokožku rúk
Starostlivosť o pokožku rúk nepodceňujem a ruky si krémujem nespočetnekrát denne. Keďže na trhu je množstvo krémov, ktoré som ešte vôbec nestihla vyskúšať, stále si kupujem iné krémy na ruky a hľadám medzi nimi taký, ktorý by mi 100%-ne "sadol". Cien kozmetiku mám celkom rada a tak som zvedavá aj na tento krém na ruky.

GABRIELLA SALVETE contouring palette

Po mojej pozitívnej skúsenosti s Gabriella Salvete make-upom som sa rozhodla vyskúšať aj túto kontúrovaciu paletku, ktorá obsahuje bronzer, rozjasňovač a lícenku. Dokonca bola v akcii, tak som moc dlho nad jej kúpou neuvažovala :D Bude ideálna aj na cestovanie, keďže obsahuje 3 produkty v 1 a nebudem musieť trepať samostatne bronzer, rozjasňovač a lícenku.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefuit umývacia emulzia na tvár
Produkty na čistenie a odličovanie tváre sa vždy zídu. Aj keď mám svoje obľúbené trio produktov na odličovanie, rada skúšam aj nové čistiace a odličovacie produkty. Čistiacu emulziu od Neutrogena som ešte neskúšala a myslím si, že s vôňou červeného grapefruitu bude ideálnou osviežujúcou voľbou na leto.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

NIVEA antiperspirant Double Effect

Najlepší, najpoužívanejší, najobľúbenejší a najúčinnejší antiperspirant, aký som kedy vyskúšala. Rozhodne Vám ho odporúčam.

PALMOLIVE Sprchovacie mlieko s obsahom medu a aloe vera

PALMOLIVE sprchovacie gély mám veľmi rada, pretože krásne penia, sú krémové, vytvárajú bohatú penu, nádherne voňajú a pokožku tela krásne zvláčnia. Toto veľké balenie bolo za výhodnú cenu a aj keď mám doma kopu sprcháčov, viete, že sprcháčov nikdy nie je dosť.

NIVEA Creme

Stará, dobrá, overená klasika, ktorá ma nikdy nesklame. Je to môj kabelkový produkt, ktorý nosím stále so sebou a v prípade nutnosti mi vždy skvele poslúži na suché ruky, nos alebo pleť.

Cien odličovacie tampóny, 140 ks
Už som sa o nich zmieňovala viac než dosť. Iné odličovacie tampóny ani nepoužívam, sú najlepšie, nerozpadávajú sa a pri odličovaní sa s nimi pracuje veľmi ľahko.

SPOTREBOVANÉ

AVON Advance Techniques šampón

Ide o vyživujúci šampón na vlasy s marockým argánovým olejom, provitamínom B5 a vitamínom E, ktorý pomáha vyživovať suché vlasy a dodáva im hydratáciu. Ja som zvyknutá používať vždy šampón a k nemu rovnaký kondicionér, ale k tomuto šampónu som kondicionér nemala. Šampón hodnotím ako lepší priemer a v kombinácii s kondicionérom by bol výsledný efekt možno ešte lepší. Šampón krásne voňal, vlasy hydratoval, vyživil, pekne ich "zcelil" a nevysušoval ich. Takže za mňa áno, odporúčam na suchšie vlasy.

BALEA Micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť

Čistiace vlhčené utierky používam ako doplnok pri odličovaní. Balenie obsahuje 25 ks utierok a vydrží mi celý mesiac, niekedy aj dlhšie. Sú vlhčené, "mokré", tak akurát. Pleť krásne osviežia a zjemnia. Detailnejšiu recenziu si môžete prečítať TU.

GARNIER Dvojfázový upokojujúci odličovač 2v1

Dvojfázový odličovač od GARNIER používam najmä na odličovanie očí. Je určený na citlivú pleť, ale keďže obsahuje olejovú fázu, je vhodný aj na suchú a veľmi suchú pleť. Odličovanie očí s ním ide "ako po masle", oči netreba šúchať, nie sú podráždené a výsledkom sú dokonale odlíčené oči zbavené všetkého očného make-upu a iných nečistôt. Recenziu si môžete prečítať v tomto článku.

PLAYBOY Queen of the Game sprchový gél

Tento sprchový gél som dostala ešte na Vianoce, ale až teraz naň prišla rada. Bol to taký lepší sprcháč, mal krásnu ovocnú vôňu, vytváral bohatú penu a pokožku tela zanechal jemne voňavú. Za mňa určite áno, odporúčam.

ZIAJA Nechtíkový pleťový krém

Najlepší, najúčinnejší, najefektívnejší a najobľúbenejší krém na veľmi suchú pleť. Viac k nemu ani netreba dodať.

GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-up

Našla som dokonalý make-up na veľmi suchú pleť😍 Je vysoko hydratačný, jeho krytie je stredné a tak na pleti vyzerá prirodzene. S pleťou dokonale splynie, nevysušuje ju a nevytvára suché miesta. Je dostupný vo viacerých odtieňoch, takže si vyberú nielen bleduľky, ale aj baby s tmavšou pleťou. Recenziu na môjho make-up šampióna nájdete TU

BALEA olejový peeling so soľou z mŕtveho mora a s vôňou citrónovej trávy

O tomto peelingu som už písala v článku o mojich BALEA obľúbencoch. Je to peeling, do ktorého som sa zamilovala na prvé použitie. Krásne hydratuje, masíruje, čistí, vonia. Je to zatiaľ môj TOP peeling, ktorý Vám určite odporúčam vyskúšať. Nezaťaží Váš rozpočet, pokožku tela krásne vypeelinguje a zanechá ju dostatočne hydratovanú.

CIEN odlakovač na nechty bez acetónu

Nechty si lakujem veľmi často a tak je účinný odlakovač mojou nevyhnutnosťou. Vyskúšala som ich už viacero, ale úplne najlepší je tento od Cien. Má praktický dávkovač, vďaka ktorému sa odlakovač dávkuje na odličovací tampón veľmi ľahko. Veľmi dobre sa s ním odlakujú aj tmavšie laky alebo viac vrstiev laku. Odlakovanie nechtov s ním ide veľmi ľahko, jednoducho a rýchlo. Určite odporúčam, za rozumnú cenu veľmi dobrý odlakovač.

NIVEA Double Effect antiperspirant

Jeden NIVEA Double Effect antiperspirant spotrebujem, druhý nový si musím kúpiť. Je to môj must have produkt, ktorý mi ako jediný pomáha v boji proti poteniu a nepríjemnému zápachu.

AVON Pink Jasmine krém na ruky

Ide o ochranný krém na ruky a nechty s jasmínom, ktorý obsahuje aj glycerín a vitamín E. AVON Pink Jasmine krém na ruky mi celkom vyhovoval a určite ho zaraďujem do kategórie lepší nadpriemer medzi krémami na ruky, ktoré som vyskúšala. Voňal jemne kvetinovo, ruky hydratoval pomerne dobre, zanechal ich jemné a nelepkavé. Jediné, čo mi na ňom trošku vadilo bolo to, že obsahoval veľmi jemné trblietky. Ale celkovo ho hodnotím kladne a odporúčam ho na suchú až veľmi suchú pokožku rúk.

Flora by GUCCI telové mlieko

Toto maličké telové mlieko bolo v sade spolu s druhým telovým mliekom a voňavkou. Spoločnosť mi robilo najmä pri cestovaní, lebo vďaka malej veľkosti sa zmestil do každej kozmetickej tašky. Bola som s ním veľmi spokojná. Bol nádherne parfumovaný a voňal presne tak, ako voňavka, len kúsok jemnejšie. Pokožku tela zanechal krásne hydratovanú, zamatovú, voňavú a "lesklú". Za mňa určite áno a niekedy, keď bude v akcii, kúpim si ho znova.

HUGO BOSS Deep Red parfumovaná voda

Túto HUGO BOSS Deep Red parfumovanú vodu som dostala od priateľa na Vianoce. Je to vôňa ideálna skôr na zimné obdobie, pretože má orientálnu, drevitú arómu. Voňala celkom príjemne, nie moc prenikavo a dráždivo. Vadilo mi však, že vôňa vydržala len pár hodín a potom som ju už na sebe necítila. Ak máte rady drevité vône a nevadí Vám voňavkovať sa aj viackrát za deň, je to vôňa stvorená práve pre Vás.

Pevne verím, že Vám mojimi mini recenziami aspoň trošku pomáham pri výbere niektorých kozmetických produktov😉

Ktorý kozmetický produkt bol Vaším najobľúbenejším v mesiaci Máj?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára