1. mája 2017

Photo diary #APRÍL 2017#

AHOJTE :)
Krásny voľný pohodový deň Vám prajem. Ako si užívate predĺžený víkend?
Tak, ako sa mi Marec neskutočne vliekol, Apríl prešiel tak rýchlo, že som sa ani nenazdala. Je to fakt pravda, že čas neskutočne letí a preto si treba užívať každú chvíľku, vychutnávať každý moment a tešiť sa, tešiť sa z každej maličkosti. 
Apríl bol akýsi sínusoidný, premenlivý. Raz bolo krásne, slnečné, teplé a jarné počasie, následne pršalo a fúkalo vetrisko a dokonca aj snežilo, ešte viac ako na Vianoce. A tak sa nejak striedali aj moje nálady. No čo Vám poviem, bláznivý Apríl.
Dosť bolo rečí, prejdem rovno k fotkám, ktoré som nazbierala za celý mesiac 😊

Prvú aprílovú sobotu sme si s priateľom spríjemnili v ThermalPark Dunajská Streda, kam chodíme pomerne často. Od Bratislavy je to čo by kameňom dohodil, nasadneme na vlak a za hodinku sme tam. ThermalPark stojí skutočne za to, či už v zime alebo v lete. V lete je samozrejme otvorených viac bazénov, ale zase v zime nie je nič lepšie, ako sa vyhriať v teplej termálnej vode. Vyskúšali sme všetky dostupné a otvorené bazény a všetky masážne a vírivkové trysky. Bolo to všetko také úžasné, že aj keď som sa pol dňa krochnila vo vode, bola som unavená viac, ako keby som celý deň fyzicky makala. Cestou naspäť sme objavili tento nádherný rozkvitnutý strom a zastavili sme sa v miestnej krčme na čapovanú hroznovku.

Veľká Noc, a hlavne tie voľné dni, čo s ňou súvisia, mi padla veľmi vhod. Na voľno som sa tešila ako malé dieťa, cítila som, že ho už nutne potrebujem. Veľkú Noc som na striedačku strávila doma v Ružomberku, následne vo Svite u priateľa a potom sme išli obaja do Ružomberka.
Tradície na Veľkonočný pondelok sa u nás poctivo dodržiavajú a zahŕňajú obliatie (v lepšom prípade pokropenie) vodou, vyšibanie korbáčom a navoňavkovanie. Veď aby sme boli krásne a zdravé po celý rok. Tento rok som sa musela prezliekať iba dvakrát - najprv ma priateľ zlial vo vani a následne ma sestrin priateľ oblial ľadovou vodou. Ostatní sa našťastie krotili. Samozrejme, že vždy robím "caviky", ale nakoniec sa veľkonočnému osudu dievčat poddám a pretrpím to. Nech majú chlapci radosť😁
Samozrejme som nemohla vynechať ani prechádzku po Čutkovskej doline, z ktorej Vám prinášam niekoľko záberov :)

Posledný víkend nás bola v Bratislave navštíviť sestra s priateľom. Bol to víkend plný hrania hier na hernej konzole Wii, pitia, jedenia, nakupovania a oddychovania. Spravili sme si aj menší výlet na Biofarmu v Stupave, o ktorej som Vám už písala samostatný článok.

Zvyšok mesiaca a všetky voľné chvíle sme strávili oddychom, leňošením, pozeraním filmov, čítaním kníh a prechádzkami. 
Cestou na medvedí cesnak
Sezóna orgovánu je v Bratislave už v plnom prúde
Michalská brána
Kávičkovanie v Kobyla coffee
Mišo bojuje s mandarínkou
V poslednom čase Mišo vôbec nechce spať v domčeku, ale spí ako malé schúlené klbko vedľa neho.
Apríl bol pohodový, oddychový a relaxačný, pretože takmer vždy počasie vyšlo tak, že cez pracovný týždeň bolo krásne slnečno, a cez víkend zimno a veterno. Veď to poznáte, Murphyho zákony fungujú.
Veľmi sa už teším na Máj, ktorý bude nabitý programom, cestovaním, výletmi, zážitkami a pevne verím, že aj krásnym počasím. 

Čo spríjemnilo Apríl Vám? 
Aké tradície dodržiavate na Veľkú Noc?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára