27. apríla 2017

Kozmetický Apríl

AHOJTE :)
Apríl sa okrem bláznivého počasia niesol samozrejme aj v duchu kozmetiky a preto Vám v dnešnom príspevku prinášam zhrnutie Aprílových noviniek, obľúbených produktov, spotrebovanej kozmetiky a jedného kozmetického sklamania. Príjemné čítanie prajem ;)

NOVINKY

GARNIER Micelárna voda pre citlivú pleť


Produkty značky GARNIER, ktoré sú určené na čistenie pleti a jej odličovanie, mojej pleti maximálne vyhovujú a keď som v drogérii zbadala akciové výhodné balenie Micelárnej vody pre citlivú pleť, musela som ju zobrať. Balenie stálo 8,99 €, čo je na 2 veľké balenia 400ml micelárky výhodná cena. Veľmi sa teším na jej používanie a už teraz si myslím, že sa stane mojím obľúbeným produktom v starostlivosti o tvár.

EVELINE Cosmetics krém na ruky a nechty s kozím mliekom

Raz som už síce krém na ruky s kozím mliekom mala a popravde mi moc nevyhovoval, ale tomuto od EVELINE som sa rozhodla dať šancu. Veď za vyskúšanie nič nedám. A ktovie, možno ma svojimi účinkami pozitívne prekvapí.

AA Age Technology Sensitive Skin mastný 24 hodinový krém

Aj keď mám svoj 🔝 krém na tvár, stále skúšam nové a nové. Na moju veľmi suchú pleť je pomerne ťažké zohnať krém, ktorý by ju dostatočne hydratoval  a zvláčňoval po celý deň a po celú noc. V lekárni mi odporučili krémy od AA Age Technology a z ich ponuky som si vybrala práve tento mastný, ktorý je síce určený na normálnu a suchú pleť, ale tým, že je mastný by mal vyhovovať aj veľmi suchej pleti.

AVON Naturals uľahčujúci sprej na rozčesávanie vlasov

Vlasových prípravkov od AVON som vyskúšala už viacero, niektoré mám veľmi rada a niektoré mi vyhovovali menej. Vlasy si síce moc často nerozčesávam a tak sprej určite využijem aj na iné účely, napr. vôňa do vlasov, možno na zjemnenie vlasov ... uvidím.

Sada kozmetiky Bohemia Natur - mydlo, vlasový šampón, sprchový gél
Túto kozmetickú sadu som dostala ešte na Vianoce od tety, ale akosi som Vám ju zabudla ukázať v Novinkách. Sada obsahuje 3 produkty- mydlo v klasickej veľkosti a 2 malé fľaštičky šampónu a sprchového gélu. Mydlo využijem na prevoňanie skrine s oblečením a malé balenia šampónu a sprchového gélu mi budú robiť spoločnosť pri cestovaní.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

CATRICE Cosmetics báza pod očné tiene

Očné tiene používam skoro každý deň a preto je pre mňa báza pod očné tiene nevyhnutnosťou. Vyskúšala som už bázy od ESSENCE a AVON, ale úplne najlepšia je práve táto od CATRICE. Tiene vďaka nej dobre držia, nerozmazávajú sa a "nezlievajú" dokopy. Určite odporúčam.

NIVEA antiperspirant Energy Fresh

Ako ochranu pred potením používam výhradne antiperspiranty od NIVEA. Raz som ich vyskúšala a úplne som si ich zamilovala. Krásne voňajú, sú svieže, zaručia ochranu pred potením a nepríjemným zápachom. NIVEA antiperspirant Energy Fresh má krásnu sviežu vôňu, vhodnú predovšetkým na leto.

PALMOLIVE Naturals sprchovacie mlieko s výťažkami z olív

Sprchové gély si kupujem podľa toho, ktorý je v zľave a podľa ich vône. Nemám žiadny najobľúbenejší sprcháč, skôr viac obľúbené a menej obľúbené. Medzi tie, ktoré si kupujem častejšie patria aj sprchové gély od PALMOLIVE, ktoré krásne voňajú, vytvárajú bohatú penu a nevysušujú pleť.

EBELIN vatové tyčinky, 300 ks

Mini recenziu na vatové tyčinky od EBELIN ste na mojom blogu už videli a preto len v krátkosti zhrniem: sú lacné, v balení je ich veľa, nerozpadávajú sa, nezanechávajú vlákna a môžete si ich kúpiť aj v takejto krásnej papierovej krabičke.


BALEA olejový peeling so soľou z Mŕtveho mora a s vôňou citrónovej trávy

Tento olejový peeling s krásnou citrónovou vôňou od ESSENCE je láska na prvý pohľad a na prvé použitie. Písala som o ňom už viackrát a preto, ak máte záujem, si recenziu môžete prečítať v tomto článku.

ESSENCE lash & brow gélová maskara

Moje "brežnevovské" obočie ma stojí mnoho síl. Asi nie som typická žena, ale trhanie obočia a jeho úprava mi lezie na nervy. A o jeho maľovaní už ani nehovorím. Snažím sa ho preto udržiavať v ako-takej prirodzenej forme a tvare a pretŕham len nevyhnutne vytŕčajúce obočie. Na jeho fixáciu používam túto gélovú maskaru od ESSENCE, ktorá drží obočie pohromade, nezliepa ho a práve vďaka nej nevyzerá moje obočie ako po výbuchu.

NIVEA ošetrujúci šampón Repair & Targeted Care na suché a namáhavé vlasy
NIVEA ošetrujúci kondicionér Repair & Targeted Care na suché a namáhavé vlasy

Dvojica šampónu a kondicionéru Repair & Targeted Care od NIVEA na suché a namáhavé vlasy je zatiaľ najlepšie duo v starostlivosti o moje neposedné, nepoddajné, suché, poškodené a rozcuchané háro. Vlasy zjemní, po ich použití sú hladké, vyživené a okrem toho krásne voňajú. Určite ich vyskúšajte, ak máte suché vlasy, ktoré potrebujú zjemniť a vyživiť.

SPOTREBOVANÉ

FELCE AZZURRA Sprchový gél s arganovým olejom

Tento sprchový gél sa nachádzal vo vianočnom dm boxe, ktorý sa mi podarilo vyhrať. Sprchový gél voňal krásne sviežo, exoticky a príjemne sladko. V porovnaní s inými sprchovými gélami sa mi zdal redší, ale to vôbec neovplyvnilo jeho kvalitu. Pri sprchovaní vytváral bohatú penu a pokožku tela pekne prevoňal.

VIVAPHARM Krém na ruky s kozím mliekom

Aj keď je krém určený na suché a popraskané ruky, mne bohužiaľ moc nevyhovoval, pretože pokožku rúk nehydratoval tak dostatočne, ako to moje ruky potrebujú. Ale na druhej strane, voňal prenádherne, kokosovo-vanilkovo. Odporúčam ho skôr na citlivú, normálnu až suchú pokožku rúk.

NIVEA 10- dňové anticelulitídové sérum

Sérum som kupovala v nádeji, že mi pomôže v mojom boji proti celulitíde. Či cvičím, či som chudšia, či mám viac kíl, či sa stravujem zdravo, celulitída sa mojich problémových partií drží zubami-nechtami. Aj keď bol tento produkt vo výraznej akcii (pôvodná cena: cca 10 €, cena v akcii: 6 €), jeho kúpa sa teda kvôli jeho výsledkom neoplatila. Pokožku síce hydratoval, ľahko sa rozotieral a pekne voňal, ale anticelulitídový účinok nemal bohužiaľ žiadny. Budem rada, ak mi Vaše skúsenosti s týmto sérom napíšete v komentároch :)

BALEA Ošetrujúce čistiace utierky 3v1 s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pokožku, 25 ks

Vlhčené čistiace utierky používam ako doplnok pri odličovaní. Kompletnú recenziu na BALEA ošetrujúce čistiace utierky 3v1 s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pokožku si môžete prečítať v článku My favourites BALEA.

ZIAJA Denný krém s kozím mliekom

Rozhodla som sa od ZIAJA vyskúšať aj iný pleťový krém ako nechtíkový. Potrebám mojej veľmi suchej pleti bohužiaľ nevyhovoval, pretože jej neposkytol dostatočnú hydratáciu a zvláčnenie. Krém nieje až taký mastný, ľahko sa rozotiera a pomerne rýchlo vsakuje do pokožky. Najviac sa mi na ňom páčila vôňa, ktorá bola taká typická krémová, s jemnou vôňou vanilky. ZIAJA Denný krém s kozím mliekom bude vyhovovať skôr normálnej, príp. suchej pleti a taktiež je určený pre pleť náchylnú na tvorbu vrások.

LABELLO Original balzam na pery

LABELLO balzam na pery používam veľmi rada, pretože je dostatočne mastný, pery výborne hydratuje, zvláčňuje a poskytuje im potrebnú ochranu a starostlivosť. Má jemnú vôňu, pery nefarbí na bielo a na pery ho stačí naniesť málo.

DONTODENT dentálna niť


Zubná hygiena a starostlivosť o zuby je našou každodennou povinnosťou. Pre mňa je nevyhnutnosťou používanie dentálnej niti, ktorá odstráni aj to, čo sa zubnej kefke nepodarí. Najviac sa mi osvedčila DONTODENT dentálna niť, ktorá je jemná, nie je hrubá, nerozpadáva sa a ľahko sa s ňou dostanete medzi jednotlivé zuby.

CIEN odličovacie tampóny s mikrovláknom, 140 ks

O CIEN odličovacích tampónoch s mikrovláknom len krátko: sú najlepšie, pevné, nepúšťajú vlákna, nerozpadávajú sa a výborne sa s nimi odličuje.

GARNIER Dvojfázová micelárna voda 3v1

Po premiešaní sa obe jej fázy pekne spoja a vznikne mastnejšia micelárna voda, ktorá okrem odlíčenia pleti a jej vyčistenia, pleť zjemní, jemne zhydratuje a zanechá ju hladkú. Dvojfázová micelárna voda je ako stvorená pre potreby citlivej, suchej a veľmi suchej pleti, a to práve vďaka olejovej fáze. Vonia jemne sladko a odličovanie je s ňou skutočne jednoduché a rýchle.

Saloos naturcosmetic Bio ružový balzam

Najprv som Saloos naturcosmetic Bio ružový balzam používala na tvár namiesto pleťového krému. Zo začiatku mi vyhovoval, pretože bol poriadne mastný, pleť maximálne hydratoval a vyživil. Obsahuje totiž bio bambucké maslo, bio šípkový a jojobový olej. Ako som ho používala, začal byť na moju pleť "ťažký" a po jeho nanesení som mala pocit, akoby som mala na tvári masku. A začala mi vadiť aj jeho aróma...veď viete, nie všetky Bio výrobky voňajú lákavo. Nakoniec som ho používala ako večerný krém na ruky, ktoré boli počas celej noci dostatočne hydratované.

S.he stylezone Lip balm colour&shine, odtieň 132/015


Svojím zložením a vlastnosťami pôsobil ako masielko na pery. Pery jemne farbil a dostatočne hydratoval. Recenziu naň som písala v článku o rúžoch, tak ak máte záujem, prečítajte si :)

CATRICE lak na nechty, odtieň 710 Dulce & Havanna
ESSENCE čierna linka na oči

Oba výrobky som vyradila pri triedení a upratovaní mojej kozmetiky, pretože ich už vôbec nepoužívam.
Lak na nechty sa vďaka širokému štetčeku nanášal ľahko a jednoducho a výdrž bola taká klasická, 1-2 dni.
Linku na oči som použila dokopy možno päťkrát, pretože sa mi zle nanášala kvôli neforemnému štetčeku. Potom som už linku na očiach nenosila vôbec a linka vyschla.

KOZMETICKÉ SKLAMANIE
ESSENCE All Eyes On Me mascara


Ja mám značku ESSENCE veľmi rada, najmä ich laky na nechty, očné tiene, štetce či rúže. Občas si od nich kúpim aj maskaru, ale naozaj iba občas. Viacero z nich, čo som mala mi nevyhovovali a sklamaním bola aj moja posledná kúpená, a to ESSENCE All Eyes On Me mascara. Aj keď bola extra lacná, pre mňa bola bohužiaľ nepoužiteľná.
Je veľmi, ale veľmi, málo pigmentovaná a riasy skoro vôbec nenafarbí. Neviem teda, či som zobrala v drogérii otváraný a napoly vyschnutý kus, ale vždy sa snažím brať zadné výrobky.


S riasami teda nič neurobila a mňa prešla trpezlivosť snažiť sa nanášať niekoľko vrstiev maskary, aby som vykúzlila aspoň ako-taký efekt.
Akú máte skúsenosť s ESSENCE All Eyes On Me mascarou Vy?

Ďakujem za návštevu na blogu a za prečítanie mojich kozmetických potešení za mesiac Apríl 💋
Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára