12. júna 2017

KALLOS Keratin maska na vlasy

AHOJTE :)
Baby, ktoré majú suché, nepoddajné, rozcuchané vlasy bez lesku a objemu mi dajú za pravdu, že starostlivosť o ne si vyžaduje kopu nervov a času. Vyskúšala som už niekoľko rôznych druhov šampónov, kondicionérov, masiek, balzamov, olejčekov či iných vlasových prípravkov. 
V zásade vždy používam šampón spolu s takým istým kondicionérom. Aspoň dvakrát do týždňa vlasom doprajem aj ďalšiu starostlivosť v podobe zábalov, balzamov, olejčekov alebo masiek. 

Kallos Cosmetics sa zameriava predovšetkým na produkty vlasovej kozmetiky, ale v ich ponuke nájdete aj produkty starostlivosti o telo a dekoratívnu kozmetiku. Produkty Kallos Cosmetics sú cenovo dostupné, nezaťažia Váš rozpočet a mnohé z nich sa predávajú vo výhodnejších veľkých baleniach.
Ich produkty som v drogérii síce nenašla, ale na internete existuje niekoľko webových eshopov, cez ktoré si ich produkty môžete kúpiť. Ja som si cez webovú stránku www.kallos.sk vybrala šampón a kondicionér Keratin (o nich niekedy inokedy, pretože som ich ešte nestihla vyskúšať) a Keratin masku na vlasy, o ktorej bude aj dnešný post.

Kallos Keratin maska na vlasy obsahuje mliečne proteíny a keratín. Je určená najmä na suché a poškodené vlasy, ale aj na melírované a farbené vlasy. Ja vlasy síce farbené nemám, ale zato sú poškodené a suché viac než dosť.

Ja som si kúpila menšie balenie, 275 ml, ktoré bolo skutočne za smiešnu cenu, pretože stálo len nejak 1,40 €. Vybrať si môžete aj veľké, 1 000 ml, balenie, ktoré taktiež kúpite za veľmi výhodnú cenu.
Maska má jemno-sladkú vôňu, ktorá mi pripomína kvetinovo-vanilkovú arómu.
Je hustejšej konzistencie, nerozlieva sa a na vlasy sa nanáša ľahko a jednoducho.

Maska má poškodeným a suchým vlasom zaručiť regeneráciu, starostlivosť a potrebnú výživu. Toto tvrdenie môžem len potvrdiť. Ja som z masky úplne nadšená. Moje "slamené" vlasy premenila na zázrak mávnutím čarovného prútika. Už po jej prvom použití boli vlasy jemné, hebké, lesklé, hladké, vyživené, hydratované. Bola som z nich očarená. Vlasy akoby razom "ožili", jasali, že som im konečne dopriala účinnú starostlivosť.

Použitie masky je veľmi jednoduché, nanáša sa na vlasy umyté šampónom a presušené uterákom. Masku nanášam na celú dĺžku vlasov, od korienkov až po končeky. Na vlasoch by mala pôsobiť minimálne 5 minút, počas ktorých si môžete napríklad oddýchnuť. Ja si vlasy zabalím do uteráka, ale kľudne si môžete urobiť drdol. Po uplynutí Vami stanoveného času je potrebné masku z vlasov dôkladne zmyť.

Vlasy sa po jej použití oveľa ľahšie rozčesávajú, nie sú rozcuchané a rozlietané. Na dotyk sú hladké, na prvý pohľad lesklejšie a zdravšie.

Kallos Keratin maskou na vlasy sa mi zase potvrdilo, že aj lacné produkty sú účinné, kvalitné a fungujú presne tak, ako to garantujú.
Ak máte suché, zničené a poškodené vlasy, Kallos Keratin maska na vlasy bude pre Vás ako stvorená. Jej cena poteší Vašu peňaženku a rozpočet a jej výsledky jednoznačne potešia Vás a Vaše znovuzrodené vlasy.

Poznáte produkty značky Kallos? Skúšali ste už nejakú Kallos masku?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára