5. júna 2017

Photo diary # MÁJ 2017 #

AHOJTE :)
Ako ste si užili slnečný a teplý víkend?

Na začiatku mesiaca nás Máj svojím počasím síce moc nepotešil, ale koncom mesiaca bolo neskutočne teplo, slnečno a krásne. Priam radosť žiť keď nás to Slnko nabíja toľkou pozitívnou energiou.
Na Máj som sa veľmi tešila, pretože som mala s priateľom naplánovaný program takmer na každý víkend. Bol to mesiac nabitý zážitkami, cestovaním a spoznávaním nových miest, z ktorého mi ostanú len tie najkrajšie spomienky💕

Sviatky, ktoré padnú na pracovný deň, vždy potešia. V Máji nám vďaka tomu vyšli dva predĺžené víkendy, ktoré väčšine z Vás určite urobili radosť. Prvý máj sme využili prechádzkou po Bratislavských zákutiach. Samozrejme, nechýbal ani prvomájový bozk. Čerešňu sme síce nenašli, ale priateľ ma vybozkával snáď pod každým rozkvitnutým stromom.

Druhý predĺžený víkend sme strávili vo Svite. Mali sme naplánovanú turistiku na Vodopád Skok, na ktorý sa nám nepodarilo dostať v zime. A nevyšlo nám to ani teraz, pretože sme na poslednú chvíľu museli zmeniť plány. Turistiku nahradila prechádzka po okolí Štrbského plesa.
Momentka :D
Ďalší deň sme navštívili Kvetnicu (prímestská časť Popradu), v ktorej boli kedysi zriadené kúpele. Dnes je to ideálne miesto na regeneráciu, oddych a krásnu prechádzku.

Po príchode zo Svitu nás doma čakalo nepríjemné prekvapenie- nášmu Mišovi asi puklo od žiaľu za Ňuňkou srdce a odišiel za ňou🐹 Tak už bohužiaľ nemáme žiadnu mini zvieraciu farmu.

Ďalší víkend sme boli v Bratislave, oddychovali sme, nakupovali, leňošili a zase sme navštívili náš obľúbený Sandberg, kde sme strávili pekné popoludnie púšťaním šarkana. K tomuto dňu sa viaže aj jedna zábavná historka. Priateľ zobral fotoaparát, aby sme pofotili nejaké pekné zábery a keď sme chceli fotiť zistili sme, že pamäťovú kartu sme nechali doma😂 Ešteže dnešné mobily majú celkom dobré foťáky.

18. mája sme sa zúčastnili koncertu slovenskej skupiny Fallgrapp. Doteraz sme ich počuli len na festivaloch, ale koncert bol omnoho lepší, komornejší, odviazanejší. Fallgrapp, bol to báječný koncert, ďakujeme. Dali sme si podpísať aj ich najnovší album V hmle a priateľ si dokonca kúpil aj vinyl, ktorý si paradoxne nemáme ani kde pustiť😃 Ale bola to špeciálna edícia priesvitných vinylov a vyzerá skutočne nádherne.

Najkrajším víkendom v mesiaci, a vlastne asi mojím najkrajším víkendom vôbec, bol víkend strávený v českom mestečku Telč. Pobyt v tomto malebnom mestečku som dostala ako darček od priateľa ešte na Valentína. V Telči sme strávili štyri dni, a aj keď nám počasie až tak nevyšlo, užili sme si to. Pripravím Vám aj samostatný článok s množstvom fotiek a odporúčaní na ubytovanie, výlety a jedlo, takže teraz len v skratke- je to krásne, malebné, historické, kľudné mestečko, ktoré sa jednoznačne oplatí navštíviť.
💍❤ 21. 05. 2017 ❤💍
Zámok Dačice

Posledný víkend v mesiaci bolo nádherne slnečno a konečne poriadne teplo. Letné počasie sme využili na oddych v prírode.
Sobotné popoludnie sme strávili prechádzkou okolo Zlatých Pieskov, kde sa už ľudia dotuha opaľovali a niektorí odvážlivci dokonca aj plávali.
V nedeľu sme si boli prvýkrát v tomto roku opekať a dokonca sa aj opaľovať. Miesto na opekanie sme mali ideálne, na Železnej Studničke je množstvo opekacích miest. My sme našli opekacie miesto dokonca aj s altánkom, v blízkosti potôčika a peknej lúky. Opekanie vyšlo na jednotku, až na môj mierne pripálený hermelín. Ale zjedla som ho, pretože hlad je mrcha. S opaľovaním sme to trochu prepískli a večer som skuvíňala, pretože ma štípala celá zadná časť tela. No moja chyba, nabudúce si dám väčší pozor.

Na záver jedna fotka ďalšieho nádherného západu Slnka z nášho balkóna, ktorý je priam stvorený na sledovanie západov Slnka 🌅

Bol pre Vás Máj lásky čas?
Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, čo pekné, nezabudnuteľné, ste zažili v Máji Vy😉

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára