6. júla 2017

Kozmetický Jún

AHOJTE :)
Ako sa máte? Ako si užívate prázdniny/dovolenku?😊 Ja momentálne ešte naplno pracujem, ale od soboty ma čaká dovolenka v Štúrove tak sa neskutočne teším🙌
Keďže Jún sa nám už skončil, mám pre Vás pripravený post o kozmetických produktoch za celý uplynulý mesiac. Pri nákupe potrebnej kozmetiky sa snažím kupovať vždy nejaké novinky, aby som Vám stále neukazovala dookola tie isté produkty. Tento mesiac sú dokonca zástupcovia noviniek a používaných, obľúbených a overených kozmetických výrobkov v remíze. Tak sa poďme spoločne na ne pozrieť😉

NOVINKY
Čo sa týka nákupu novej kozmetiky, snažila som sa kúpiť len to, čo mi doma chýbalo alebo sa už blíži k vypotrebovaniu. Ale to by som nebola ja, keby som do košíka nešupla aj niečo, čo mi síce nechýba, ale bolo to v akcii a určite to využijem🙈
Na SYOSS šampón Full Hair 5 Density & Volume som mala zľavový kupón, ale používať ho budem až keď si k nemu dokúpim aj kondicionér.
DERMACOL ENJA spevňujúci sprchovací gél bol taktiež v akcii a spolu s DERMACOL intenzívnou zdokonaľujúcou pleťovou maskou som ho kupovala cez eshop.
Očný krém som už vypotrebovala a tak som pri nákupe v drogérii siahla po BALEA Aqua hydratačnom očnom géli s extraktom z rias, na ktorom ma zaujal najmä aplikátor v podobe roll-on.

Sprcháčov nikdy nie je dosť a ADIDAS Protect hydratačný sprchový gél pre suchú pokožku bol dokonca za výbornú cenu.
CIEN hydratačnú pleťovú masku síce nevyhnutne nepotrebujem, ale v rámci mojich wellness večerov ju určite využijem. Bola extra lacná tak som veľmi zvedavá aká bude.
TECHNIC balzam na pery som kúpila vo výpredaji. Má žuvačkovú príchuť, mintovú farbu, ale našťastie pery nefarbí.
Do zbierky rúžov som si dokúpila ESSENCE Long Lasting rúž na pery, odtieň 07 Natural Beauty, ktorý je krásnej tmavo-ružovej farby.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

AVON Senses sprchovací gél s Acai Berry extraktom
Do zbierky mi pribudol aj ďalší AVON sprchový gél, ktorý je nádhernej ovocnej vône, ktorá je ako stvorená na osvieženie v týchto neznesiteľných letných horúčavách.

GARNIER Skin Naturals dvojfázová micelárna voda 3v1
Súčasťou môjho každovečerného odličovania je aj GARNIER dvojfázová micelárna voda, ktorá mi v kombinácii s ďalšími odličovacími produktmi zaručí dokonalé odlíčenie pleti. Najviac oceňujem jej vôňu a olejovú fázu, ktorá je priam vhodná na suchú až veľmi suchú pleť. Recenziu na ňu si môžete prečítať v tomto článku. 

GARNIER Skin Naturals upokojujúci odličovač 2v1
Najlepší a najúčinnejší odličovač očí. Stačí zatrepať, naniesť na odličovací tampón, pretrieť ním párkrát oči a je hotovo, ani neviete ako rýchlo sa odlíčite. Používam ho už niekoľko rokov a nedám naň dopustiť. Písala som o ňom aj v článku o dokonalom odlíčení s GARNIER.

BALEA gél na holenie Pink Grapefruit s vôňou ružového grepu a frangipani
Gély na holenie od BALEA sú pre mňa tie najlepšie. Gél sa dobre rozotiera, vytvára bohatú a hustú penu a krásne vonia. Za rozumnú cenu výborná kvalita. Rozhodne odporúčam.

CIEN odlakovač na nechty bez acetónu
Najlepší, najúčinnejší a najrýchlejší odlakovač, vďaka ktorému starý lak z nechtov zmizne "šmahom ruky". Stojí niečo okolo 0,79 €, čo je extra výhodná cena, a zoženiete ho v každej predajni Lidl.

ESSENCE pilník na nechty
Nevyhnutným produktom každej manikúry je pilník a ja som si obľúbila tie od ESSENCE. Má dve plochy, jednu jemnejšiu a druhú drsnejšiu. Ja častejšie používam tú jemnejšiu a preto sa mi aj rýchlo vyšúcha. Je dokonca umývateľný a je k nemu aj tento obal.

DERMACOL kompaktný púder, odtieň č. 2
"Čipkovaný" kompaktný púder od DERMACOL používam už dosť dlho a veľmi sa mi osvedčil. Make-up krásne zafixuje, pleť nevysušuje, nevytvára suché miesta a na pleti vyzerá prirodzene, samozrejme keď to s ním nepreženiete. Na výber je v štyroch odtieňoch pre bleduľky aj baby s tmavšou pleťou. Rozhodne odporúčam.

Softino Comfort vlhčené obrúsky, 72 kusov
Už som o nich písala x-krát, preto sa nebudem opakovať. Rozhodne Vám ich odporúčam, či už ako kozmetickú pomôcku alebo ako pomôcku do domácnosti.

SPOTREBOVANÉ

Cien BB Cream, odtieň Light
Nie je nič lepšie, ako si cez horúce dni dopriať minimum make-upu, prípadne žiadny, a tvár si len zjednotiť BB krémom alebo tónovacím krémom. Z BB krémov sa mi osvedčil tento od CIEN, toto je už druhé spotrebované balenie. Pleť krásne zjednotí, zhydratuje a pleť vyzerá prirodzene. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať v tomto článku.

BALEA čistiaca pleťová maska s obsahom bieleho ílu a zinkom
Pleťové masky som v poslednej dobe začala používať pomerne často a svojej pleti aspoň 2x za týždeň doprajem relax a nejakú hydratačnú masku. Veľmi som si obľúbila túto od BALEA, ktorá dokonca vyjde až na 6 použití. Pokožku zjemní, vyhladí a vyčistí. Už som sa o nej zmieňovala v tomto článku, tak si môžete prečítať😉

Floren krém na ruky s výťažkom z nechtíka lekárskeho
Tento krém na ruky ma milo prekvapil. Krém bol mierne mastný, redšej konzistencie, a preto sa veľmi dobre rozotieral. Do pokožky vsakoval celkom rýchlo a zanechal ju hydratovanú a jemnejšiu. Aj keď na moje veľmi suché ruky až tak 100%-ne nepostačoval, určite ho zaraďujem medzi lepší nadpriemer medzi krémami na ruky.

BALEA tekuté mydlo pitahaya&kokos
Mydlá neodmysliteľne patria medzi naše každodenné kozmetické nevyhnutnosti. Ja rada používam tekuté mydlá, s osviežujúcou, ovocno- sladkastou vôňou. Presne také bolo aj toto tekuté mydlo od BALEA, ktoré voňalo sladkasto-kvetinovo, viac v ňom bolo cítiť kvet ako kokos. Svoj účel splnil, ruky vyčistil, osviežil a moc nevysušil. Za mňa určite áno. Spomínala som ho aj v mojich BALEA favourites.

ESSENCE gélový lak na nechty, odtieň 36 dare it nude
ESSENCE gélové laky na nechty doslova milujem. Aj keď mi na nechtoch vydržia pomerne krátko, cca 2 dni, kupujem si ich stále dokola. ESSENCE ponúka široký výber farieb lakov, podlak a aj gélový nadlak, vďaka ktorým vydrží lak kúsok dlhšie. Tento krásny nude odtieň bol ako stvorený na nevýraznú, ale zároveň elegantnú manikúru. Za mňa rozhodne áno.

BALEA balzam na pery Sweet Mandarine
Balzamy na pery používam nespočetnekrát za deň a veľmi rýchlo ich aj míňam. Od BALEA som ich vyskúšala už niekoľko. BALEA balzam na pery Sweet Mandarine síce bol hydratačný, ale strašne mi vadila jeho vôňa. Voňal síce mandarínkovo, ale aróma mi prišla veľmi umelá. Nabudúce radšej siahnem po lepších balzamoch na pery od BALEA.

PALMOLIVE sprchovacie mlieko Ultra  Moisturization
PALMOLIVE sprchové gély mám veľmi rada a aj ich pomerne často používam. Vyskúšala som ich už veľmi veľa a tento ma taktiež nesklamal. Vytváral bohatú penu, dobre penil, krásne voňal a pokožku tela zjemil.

CIEN Med Sensitive krém na ruky
Krém je určený na citlivú a suchú pokožku rúk. Bol stredne hustý a veľmi ľahko sa rozotieral. Do pokožky rúk vsakoval pomalšie a tak aj jeho hydratačný účinok bol dlhší. Vôňu mal krásnu, takú mydlovo-krémovú, avšak nie prenikavú. Určite ho zaraďujem medzi nadpriemerné krémy na ruky a keď ho v Lidli ešte nájdem, určite si ho kúpim.

BALEA hydratačné krémové čistiace utierky Vital, 25 kusov
Vlhčené kozmetické utierky používam ako doplnok pri odličovaní. Vždy si kupujem nejaké od BALEA, len striedam druhy podľa toho, aké majú v ponuke. Tieto čistiace utierky sú síce určené na zrelú pleť, ale kúpila som si ich aj keď ešte zrelú pleť nemám. Predpokladala som, že budú viac hydratačné a presne také aj boli. Skutočne obsahovali akoby krémovú zložku a pleť krásne zjemnili, vyhladili a zhydratovali. Rozhodne si ich ešte kúpim, pretože mi maximálne vyhovovali.

MINIONS sprchový gél
Miňonovský sprcháč som dostala od sestry ako darček na meniny. Predpokladám, že najmä kvôli nádobke bol určite drahší ako klasické sprchové gély. Na prekvapenie, nebol žltej farby, bol modrý😃 A ani nevoňal ako banán, mal multivitamínovú vôňu. Bohužiaľ ho ale nehodnotím dobre, pretože strašne málo penil a preto ho bolo treba naniesť viac a tým pádom sa aj rýchlo minul. Ako imidžový sprcháč áno, ale výsledkami ma neohúril.

NIVEA očný krém proti vráskam Q10 plus
Očný krém proti vráskam som si kúpila na hydratáciu očného okolia, nie na boj proti vráskam (ale prevencia je základ). Keďže mám pleť veľmi suchú, aj okolie očí je dosť suché a kvôli alergii ma dráždi, svrbí a oči mi často slzia. NIVEA očný krém proti vráskam Q10 plus mi vyhovoval, oči nedráždil, očné okolie zjemnil a pomerne dobre zhydratoval. Ešte keby bol kúsok viac hydratačný, bol by to pre mňa najideálnejší očný krém. Za mňa ho ale teda odporúčam a určite si ho ešte niekedy kúpim.

BALEA Professional šampón Schutz+Pflege
Šampón som mala vo vianočnom dm boxe, ktorý sa mi podarilo vyhrať. Chcela som si k nemu dokúpiť aj kondicionér, ale v žiadnej dm drogérii som ho nenašla. Najprv som ho používala samostatne a potom s iným kondicionérom. Bohužiaľ, šampón mojim vlasom vôbec nevyhovoval. Aj keď má vlasom zaručiť ochranu, ošetrenie a vyživenie, moje vlasy vysušoval. V kombinácii s kondicionérom bol jeho výsledný efekt o maličký kúsoček lepší. Odporúčam ho skôr na menej náročné vlasy, ktoré si nevyžadujú až takú špeciálnu starostlivosť.


Ktorý kozmetický produkt pre Vás neodmysliteľne patrí k letu?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára