26. októbra 2017

Pleťové masky # 2 #

AHOJTE moji milí 😊
Na začiatok sa Vám trošku posťažujem, ale berte to s rezervou ... V poslednom čase mám na blog akosi pomenej času, riešime s priateľom dôležité veci. Niežeby bol blog nedôležitý, ale chápete no, z niečoho treba na chvíľku v prospech dôležitých vecí poľaviť. Snažím sa však byť stále aktívna a pripravovať pre Vás nové a nové články. Ale čo Vy, ako sa máte? Nezmohla Vás jesenná únava?🍁🍂

Dnešný článok bude pokračovaním z edície pleťových masiek, pričom sa zameriam na dve peel-off zlupovacie pleťové masky. Príjemné čítanie prajem😉

BALEA Peel-off zlupovacia pleťová maska
obsah: 2x8 ml, cena: 0,99 €
BALEA zlupovacia pleťová maska obsahuje extrakt z marhule, ktorý je po otvorení balenia aj jemne sladkasto cítiť. Obsahuje tiež Pantenol, ktorý upokojí pokožku a podporí jej regeneráciu. Zloženie s obsahom hamamelisu (vygooglila som si, že priaznivo pôsobí na exzémy, hemoroidy, kŕčové žily či popraskanú kožu a rany) a včelej materskej kašičky má dodať pleti sviežosť.
Zlupovaním zaschnutej masky sa majú odstrániť jemne odumreté bunky, nečistoty a usadeniny mazu. Zároveň má pleti dodať vláčnosť.
Balenie obsahuje 2 časti, pričom každé balenie vyjde na 2 až 3 použitia, v závislosti od množstva masky, ktorú na pleť nanesiete.
Po otvorení maska síce vonia pekne, ale pri nanášaní sa vôňa zmení skôr na chemickú, umelú. Nie je to zápach, ale skôr nejaká akoby aróma, ktorá nevonia až tak príjemne.
Konzistencia masky je gélovitá, tuhá a taká mazgľavá.
Masku treba na pleti rozotrieť čo najrýchlejšie, pretože začne zasychať a potom sa už rozotiera veľmi ťažko. Čím viac masky na pleť nanesiete, tým dlhšie zasychá.
Najhoršie to je pri zlupovaní masky, aj keď neviem, či by som to zlupovaním vôbec nazvala. Na návode síce píšu, že po 10-15 minútach masku jemne stiahnite smerom zo strán do stredu tváre, ale vôbec to tak nefunguje. Márne som dúfala, že masku zlupnem 2-3 ťahmi. Zlupovanie masky ide veľmi ťažko, zaschnutá maska sa trhá a jej zlupovanie nie je vôbec jednoduché, rýchle a predovšetkým jemné. Ja som stratila nervy, zobrala vlhčenú utierku a zvyšok masky som ňou dala dole.
BALEA Peel-off zlupovacia pleťová maska pleť síce vyčistí a zjemní, ale bohužiaľ mi pleť aj jemne vysušila. Určite ju neodporúčam na citlivú, suchú a veľmi suchú pleť. Maska je vhodná skôr na mastnú a normálnu pleť.
Určite ste z predchádzajúcich viet usúdili, že maska mi vôbec nesadla, nevyhovovala mi a bohužiaľ si ju už ani nekúpim. Budem veľmi rada, ak mi do komentárov napíšete Vašu skúsenosť s touto BALEA peel-off maskou😉

FREEMAN Peel-off zlupovacia pleťová maska - uhorka
obsah: 15 ml, cena: 1,49 €
FREEMAN Peel-off zlupovacia uhorková pleťová maska je obohatená o výťažok z uhoriek a je určená na odstránenie nečistôt, regeneráciu a rozjasnenie pleti bez toho, aby ju vysušila.
Maska má zlepšiť vzhľad pleti, odstrániť príznaky únavy a zanechať ju zamatovo jemnú, hladkú a sviežu.
Už som si nejak zvykla, že balenia pleťových masiek sú rozdelené na dve časti, avšak toto obsahuje len jednu časť, ktorá vydrží na 2 použitia.
Keď balenie otvoríte, ovanie Vás uhorková vôňa, ktorá pripomína čerstvo nastrúhanú uhorku, mňam😃 Avšak problém s vôňou nastáva pri nanášaní pleťovej masky na tvár, kedy sa vôňa zmení na arómu pripomínajúcu zavárané uhorky. Aj keď mám zavárané uhorky rada, táto aróma mi na pleti dosť vadila.
Konzistencia masky je taktiež gélovitá.
Pri aplikácii na tvár nezasychá až tak rýchlo, takže sa trošku lepšie a ľahšie rozotiera ako BALEA peel-off maska.
Počas jej zasychania cítite na tvári pnutie, ale nie je to nič nepríjemné.
Po 10-15 minútach je maska zaschnutá, avšak na niektorých miestach nie až tak úplne, napr. záhyby pri nose.
Zlupovanie, odstraňovanie, masky ide ťažko, maska sa trhá a musíte byť trpezlivý, kým si ju kompletne z tváre odstránite. Ja som na to nemala nervy a tak som sa snažila zvyšky z tváre zmyť vodou. Avšak ani pri umývaní vodou mi nešla dole až tak ľahko. Tvár som musela opláchnuť až 2-3 krát po sebe, aby som zmyla úplne celú masku. Avšak aj po umytí som mala na tvári taký mazgľavý pocit. Následne som použila vlhčenú utierku, ktorou som zmyla všetky zvyšky pleťovej masky.
FREEMAN Peel-off zlupovacia pleťová maska pleť síce vyčistila a zjemnila, ale zanechala mi ju aj jemne suchú, čo je pri mojej veľmi suchej pleti dosť problém. Očakávala som totiž, že keďže išlo o uhorkovú masku, poskytne pleti poriadnu dávku hydratácie. Možno bude vhodnejšia na normálnu a mastnú pleť.


Na záver by som len chcela dodať, že som bohužiaľ z oboch pleťových peel-off masiek sklamaná. Nečakala som, že to bude až tak zlé. Toto bola moja prvá a aj posledná skúsenosť s peel-off pleťovými maskami a po týchto dvoch negatívnych skúsenostiach sa im budem s najväčšou pravdepodobnosťou veľkým oblúkom vyhýbať.

Bola by som veľmi rada, keby ste mi do komentárov napísali, aké skúsenosti máte Vy s peel-off pleťovými maskami.

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára