5. novembra 2017

Kozmetický Október

AHOJTE :)
Pri všetkých starostiach s balením vecí, sťahovaním, maľovaním bytu a vybaľovaním som si konečne našla čas na môj blog, moju obľúbenú činnosť, pri ktorej si konečne oddýchnem a prepnem na iné myšlienky.
Október je za nami a s príchodom nového mesiaca som si pre Vás pripravila nový kozmetický článok, ktorý bude zhrnutím kozmetických noviniek, obľúbených kozmetických produktov a spotrebovancov za uplynulý mesiac. Dúfam, že si pri čítaní článku oddýchnete tak, ako som si ja oddýchla pri jeho písaní😘

NOVINKY

Pri každodennom sprchovaní používam samozrejme aj prípravky určené na intímnu hygienu ženských partií. Skúšala som už gély na intímnu hygienu od NIVEA a DOVE, ale v našej 101 drogérii, čo mám v blízkosti bytu, nemajú až taký výber a preto som siahla po gély na intímnu hygienu od CHILLY Intima.
V zimných mesiacoch používam namiesto klasického telového mlieka telové mlieko do sprchy. Neznášam totiž pocit, keď vyjdem zo sprchy a je mi neskutočná zima a nie som ochotná ešte aj čakať, kým mi klasické telové mlieko vsiakne do pokožky a budem sa môcť obliecť😃 Máte to tak aj Vy? Telové mlieka do sprchy od BALEA som mala už všetky, ale pri poslednom nákupe v dm drogérii som narazila na novinku - BALEA jemný telový olejový balzam do sprchy, ktorý je určený pre veľmi suchú pleť. Som naň veľmi zvedavá.

S textilnými maskami sa akoby vrece roztrhlo, je ich čoraz viac a ponúka ich už asi každá kozmetická značka. Trendu textilných masiek som neodolala ani ja a rozhodla som sa vyskúšať DERMACOL hydratačnú a vyživujúcu textilnú 3D masku, ktorú som kupovala v akcii a ktorej recenziu Vám určite napíšem v ďalšom diely série "Pleťové masky".

Krémy na ruky u mňa miznú zázračnou rýchlosťou, pretože si ruky krémujem po každom umytí. Zakaždým skúšam nové a nové krémy, avšak stále som zúfalá, lebo neviem nájsť najvhodnejší krém pre veľmi suchú pokožku rúk. GARNIER Hand regeneračný krém na ruky je určený pre veľmi suchú a popraskanú pokožku rúk, takže som naň veľmi zvedavá.

Spotrebovala som môj najobľúbenejší make-up (článok o ňom nájdete TU) a hneď nastala dilema pri výbere nového. V drogérii som strávila snáď 30 minút, čo je na mňa extra veľa, vyskúšala som snáď všetky make-upy, spotrebovala niekoľko vlhčených utierok, ktorými som si čistila ruky, ale nakoniec som vybrala. Po dlhom zvažovaní prešli do finále dva make-upy, z ktorých vzišiel tento víťaz - GABRIELLA SALVETE Flawless Skin Foundation, odtieň 01 Light. Veľmi sa naň teším a som zvedavá, aký bude.
NYC Sky Rise Mascaru som kupovala skôr zo zvedavosti, produkty značky NYC moc nevyhľadávam (mám len jeden lak na nechty a jednu maskaru, ktorú som takmer ani nepoužívala), ale keďže táto maskara bola v akcii za nejakých 1,50 €, rozhodla som sa ju vyskúšať.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

BALEA micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť, 25 ks
Ako doplnok pri odličovaní používam vlhčené utierky vhodné pre môj typ pleti. Veľmi som si obľúbila vlhčené utierky od BALEA, pričom striedam ošetrujúce čistiace utierky 3v1 s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pokožku, krémové čistiace utierky Vital s extraktom z baobabu a bambuckým maslom pre zrelú pleť a tieto micelárne. Na rade boli práve tieto micelárne, ktoré jemne voňajú, sú dostatočne vlhčené, tvár vyčistia a jemne zhydratujú.

ZIAJA nechtikový pleťový krém
Niekoľkokrát spomínaný pleťový krém, ktorý je stvorený pre veľmi suchú pleť. Viac sa o ňom dočítate v článku o TOP krémoch na veľmi suchú pleť.

ESSENCE The Velvets očný tieň, odtieň 05 Taupe Secret
Očné tiene od ESSENCE používam veľmi rada a v mojej zbierke očných tieňov majú väčšinové zastúpenie. Veľmi dlho som hľadala očný tieň pleťovej farby s jemným nádychom hnedej, ktorý by bol na mojich očiach skôr neutrálny, ale zároveň by ich aj jemne zvýraznil. Očný tieň od ESSENCE v odtiene 05 Taupe Secret je presne taký, aký som hľadala. Toto je už moje druhé balenie a používam ho veľmi často. Pigmentáciu má dostatočnú a aj keď pri aplikácii jemne práši, pracuje sa s ním dobre a na očiach krásne vynikne.

LUX MARYNA krém
Lux Maryna krém patrí do kategórie extra lacných pleťových krémov, ktoré som si veľmi obľúbila a ktoré veľmi suchej pokožke doprajú poriadnu dávku hydratácie a vyživenie. Je dosť mastný, preto ho odporúčam len na veľmi suchú pleť. V lete ho používam ako nočný krém a v zime niekedy ako denný krém. Taktiež som ho spomínala v článku o TOP krémoch na veľmi suchú pleť, tak si môžete prečítať.

SPOTREBOVANÉ

BALEA gél na holenie Pink grapefruit s vôňou ružového grepu a frangipani
Ak čítate moje kozmetické články, rozhodne Vám nemohlo uniknúť, že gély na holenie od BALEA sú na holenie tie najlepšie a žiadne iné ani nepoužívam. Veľmi dobre penia, spotrebúvajú sa pomerne pomaly, zaručia šetrné, rýchle a jednoduché holenie a okrem toho krásne voňajú. Za málo peňazí, veľa muziky. Určite vyskúšajte.

FREEMAN peel-off pleťová maska uhorková
Zlupovacie masky som nikdy neskúšala a po mojej poslednej skúsenosti už ani nevyskúšam. Balenie masky Vám vyjde na dvakrát. Maska má gelovitú konzistenciu, ktorá sa na pleť rozotiera pomerne ľahko. Horšie je to už s jej odstraňovaním, ktoré je neskutočne náročné a ťažké. Maska sa trhala, musela som ju zmývať niekoľkokrát vodou a vlhčenou utierkou. Taktiež mi vadila jej aróma pripomínajúca zavárané uhorky a fakt, že moju veľmi suchú pleť ešte aj vysušila. Za mňa ju bohužiaľ neodporúčam.

AA Age Technology Sensitive Skin  - Rich 24H cream
Tento krém patrí medzi tie najlepšie pre veľmi suchú pleť, ale myslím si, že bude vhodný aj na citlivú a suchú pleť. Aj keď nie je až taký mastný a hustý, pleti poskytne dostatočnú hydratáciu. Odporúčam ho však skôr ako denný krém, ktorý poskytne dobrý základ pod make-up. Skúšala som ho aj cez noc, ale mojej pleti neposkytol toľko hydratácie, koľko potrebuje a ráno som mala pleť jemne suchú. Bližšiu recenziu si môžete prečítať TU.

BALEA telové mlieko do sprchy, vanilka
Ako som spomínala vyššie, telové mlieka do sprchy sú mojím pomocníkom najmä v chladnejšom, zimnom období. Aj keď pokožku tela nehydratujú až tak dobre ako klasické telové mlieka, ani mi ju nevysušujú a poskytnú telu dostatočnú dávku hydratácie a vyživenia. BALEA vanilkové telové mlieko do sprchy voňalo krásne po vanilke, ale nie až tak moc sladko. Veľmi ľahko sa rozotieralo a taktiež sa jednoducho zmývalo. Pleť krásne zjemnilo, navoňalo a zhydratovalo. Všetky telové mlieka od BALEA mi vyhovujú, používam ich veľmi rada a určite ich vyskúšajte aj Vy.

GARNIER upokojujuci odličovač 2v1
Najlepší odličovač očného make-upu, na ktorý nedám dopustiť a ktorý nemôže chýbať v mojej kozmetickej výbave. Očný make-up odlíči takmer jedným ťahom. Vďaka dvojfázovému zloženiu okolie očí vôbec nevysušuje, čo ocenia najmä baby so suchou a veľmi suchou pleťou. Oči vôbec nedráždi, nespôsobuje ich začervenanie či štípanie. Ak hľadáte odličovač, vďaka ktorému bude odličovanie hračkou, toto je ten pravý.

ESSENCE Lesk na pery, odtieň 03 Almost Real
Lesk na pery od ESSENCE som kupovala skôr zo zvedavosti, lesky na pery totiž vôbec nepoužívam. Kupovala som ho už dávno, ale použila som ho asi len trikrát. Aj keď má lesk jemnú nude farbu, jeho pigmentácia a krytie je dosť dobré. Lesk má jemne sladkastú vôňu, ktorá nijak nedráždi. Najviac mi vadilo to, že lesk pery neskutočne zlepoval a vôbec nehydratoval. Po tejto skúsenosti ostanem naďalej verná rúžom, na ktoré som už zvyknutá. Zaujíma ma, či radšej používate na pery lesky alebo rúže💄

BALEA balzam na ruky a nechty s extraktom z kamiliek
Balzamov a krémov na ruky od BALEA som vyskúšala už niekoľko, ale najviac mi na suchú pokožku rúk sadol práve tento kamilkový balzam na ruky a nechty. Konzistencia je redšia, stredne mastná a nie až taká hustá, ale aj napriek tomu pokožku rúk pomerne dobre hydratuje. Balzam na ruky vonia jemne kvetinkovo. Do pokožky rúk vsakuje trošku pomalšie, ale nezanecháva ju mastnú. Aj keď to nie je pre mňa ten najlepší hydratačný krém na ruky, rozhodne patrí medzi lepší nadpriemer. Najvhodnejší bude pravdepodobne na normálnu a citlivú pleť.

NYC CityProof Mascara
Značka NYC ponúka širokú škálu kozmetických produktov, avšak ja akosi túto značku obchádzam a jej produkty nekupujem. Toto bol vlastne môj prvý produkt tejto značky. Vodeodolnú maskaru som kupovala ešte minulé leto, ale použila som ju asi len dvakrát. Riasy maľuje pomerne jemne a preto ak máte rady skôr výraznejšie riasy, treba naniesť aspoň tri vrstvy. Riasy trochu zlepovala, ani ich moc nepredĺžila a nenatočila. A keďže je vodeodolná, jej odlíčenie išlo tiež trochu ťažšie. Za mňa ju teda neodporúčam a nabudúce si riasy radšej nenalíčim😃

BALEA peel-off pleťová maska
Práve túto BALEA peel-off masku som porovnávala s peel-off maskou od FREEMAN. Výsledok si môžete prečítať v tomto článku. Tak ako FREEMAN maska, ani táto od BALEA mi nevyhovovala a ani som ju celú nespotrebovala. Celé balenie, ktoré pozostáva z dvoch častí, vyjde na 5-6 použití. Maska sa na pleť rozotiera trochu ťažšie, pretože rýchlo zasychá. Konzistencia je tiež gélovitá a aróma masky ma tiež moc neohúrila, pretože mi prišla chemická, umelá. Problém bol aj s odstraňovaním masky, bol to boj, ktorý si vyžadoval trpezlivosť a nervy. Za mňa túto masku od BALEA neodporúčam a nabudúce siahnem radšej po pleťovej maske, ktorú mám od BALEA overenú.

GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-up, odtieň 101 Ivory
Ide o vysoko hydratačný make-up, ktorý je priam stvorený pre veľmi suchú pleť. Na pleti vyzerá prirodzene, neutrálne. Pleť nevysušuje, nevytvára na nej suché miesta a ani ju nedráždi. Krytie má skôr stredné, ale práve vďaka tomu s pleťou krásne splynie. Tento make-up sa stal mojím najobľúbenejším a veľmi rada ho používam počas celého roka. Viac si o ňom môžete prečítať práve TU.

BALEA Intensiv balzam na pery
Bez balzamu na pery sa nepohnem ani na krok a ani si bez neho neviem predstaviť život. Pery mám pomerne suché a preto používam balzam na pery takmer nonstop. BALEA Intensiv balzam na pery poskytne perám ochranu, starostlivosť, hydratáciu a vyživenie. Je pomerne mastný, ale práve vďaka tomu pery dobre zvláčni. Má nevýraznú vôňu, nefarbí a ani neobsahuje žiadne trblietky. Ak máte suché a popraskané pery, určite Vám ho odporúčam.

Dúfam, že sa Vám článok páčil a trošku ste sa inšpirovali 😉

Ja utekám sťahovať, prenášať a vybaľovať všetky naše veci. Dúfam, že Vy robíte príjemnejšiu činnosť, prípadne si užívate relax.

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára