11. novembra 2017

Milý Ježíšku ... 🎄

AHOJTE😊
Vianoce sa už nezadržateľne blížia a s nimi prichádza aj čas splnených prianí a vianočnej atmosféry v kruhu rodiny.
Keď som bola malá, vždy pred Vianocami som písala (alebo kreslila) dopis Ježiškovi, dala som ho pod kvetináč a čakala, kým si poň Ježiško príde a donesie mi moje vysnívané darčeky. Počas štedrej večere som stále nakúkala do obývačky, kde sme mali umiestnený vianočný stromček a nevedela sa dočkať rozbaľovania darčekov.
                        
Viem, že Vianoce nie sú len o darčekoch, ale skúste to vysvetliť deťom, ktoré sa celý rok tešia na darčeky a na hračky, po ktorých ich srdiečka túžia. Tiež si určite pamätáte, ako ste si priali bábiku s kočíkom, auto na diaľkové ovládanie, kolieskové korčule, plyšového macíka či vymakanú školskú tašku a ako blažene ste sa cítili, keď ste pod vianočným stromčekom našli to, čo ste si priali.
S postupom času však človek viac ocení čas strávený s rodinou, vianočnú rodinnú atmosféru, pohodu a oddych.
Vedeli by ste si Vianoce predstaviť bez Vašich najbližších, Vašich najmilších rodičov, súrodencov, starých rodičov? Bohužiaľ, nie každý má to šťastie stráviť Vianoce v kruhu rodiny, obklopený láskou, šťastím a pohodou. Mnoho detí z detských domovov to šťastie bohužiaľ nemá a možno ani nevie, aký je to pocit stráviť rodinné Vianoce. Rodičov im síce nahradiť nevieme, ale dokážeme im splniť ich najtajnejšie priania a vykúzliť úsmev na tvári. A práve to je cieľom projektu Milý Ježíšku, ktorý rozdáva deťom radosť a úsmevy na tvárach.

Upútavku na tento projekt, neziskovú organizáciu, som náhodou objavila na Facebooku a hneď na prvý pohľad ma zaujala. Projekt funguje od januára 2013 a za ten čas splnil vyše 5 000 prianí deťom z detských domovov. Projektu sa každoročne zúčastňuje niekoľko detských domovov nielen zo Slovenska, ale aj z Českej republiky.
Postup, ako darovať darček a potešiť nejedno dieťa je neskutočne jednoduchý a zvládnete to za pár minút. Tak poďme nato😊

🎄🎁 Do webového prehliadača vpíšte adresu www.milyjezisku.eu 🎁🎄


🎄🎁 Vyberte si, či chcete obdarovať dieťa z detského domova zo Slovenska alebo z Českej republiky 🎁🎄


🎄🎁 Prečítajte si detské priania a vyberte to, ktoré Vás najviac oslovilo 🎁🎄


🎄🎁 Kliknite na ikonku "Darovať" 🎁🎄


🎄🎁 Vyplňte potrebné kontaktné údaje 🎁🎄


Následne Vám na Vašu emailovú adresu príde potvrdzujúci, rezervačný, email. Darček je totiž potrebné poslať do dátumu uvedeného v emaily. Ak to dovtedy nestihnete, detské prianie sa znova zaradí do zoznamu. Email tiež obsahuje adresu, na ktorú je potrebné darček zaslať.
Je to jednoduché, však?😉

Buďme k sebe navzájom viac láskaví a nemyslime len na seba. Veď čo je krajšie, ako vyčariť úsmev na tvári dieťaťu, ktoré to nemá v živote ľahké a splniť mu jeho malé prianie?! Ja som pomohla, teraz je rad na Vás😉 Urobme spoločne deťom z detských domovov krajšie Vianoce🎄

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára