3. marca 2018

Photo diary # FEBRUÁR 2018 #

AHOJTE 😊
Aj keď je február najkratší mesiac v roku, mám pocit, že ubiehal akosi pomaly. Je to pre mňa dosť nezvyk, pretože každý mesiac vždy ubehne ako voda.
Možno to bolo aj preto, že sme stále riešili veci okolo svadby, dorábali sme ešte nejaké veci v byte a až tak veľa sa toho vo Februári neudialo, taký nejaký stereotyp. Všetky významné zážitky som sa snažila zdokumentovať, fotiek je síce pomenej, ale dúfam, že si ich užijete😘.

Prvý víkend v mesiaci sme strávili u nás doma v Ružomberku. Teraz tam kvôli vybavovačkám ohľadom svadby chodíme pomerne často. Bola som na ďalšej skúške svadobných šiat, ale išlo len o presné odmeranie mier. Ďalšiu skúšku by som mala mať po Veľkej noci, kedy už dúfam uvidím, ako budú moje šaty vyzerať👗.
Počasie nám celkom prialo a tak sme ho využili na prechádzky po prírode. Prešli sme z nášho sídliska cez lúky a les až do Hrabova a potom sme zašli až na Kalváriu (Ružomberčania ju určite poznajú) odkiaľ je krásny výhľad na mesto.

V nedeľu sme sa boli prejsť v chránenej prírodnej oblasti Jazierce, ktorá dostala názov od drobných jazierok, vyvieračok a travertínov. Stihli sme aj krátku prechádzku v chatovej oblasti Vyšné Matejkovo, z ktorej sa viete dostať až na Smrekovicu odkiaľ môžete pokračovať po rôznych turistických chodníkoch.

Ďalší víkend nás pre zmenu navštívili moji rodičia u nás doma v Bratislave. Pomohli nám spraviť ešte nejaké veci v byte a s maminou sme konečne zavesili všetky záclony, ktoré sme dostali ako vianočný darček. Hneď sú tie izby krajšie😍.
Hlavným dôvodom návštevy (okrem toho, že nás samozrejme chceli vidieť😃) bola výstava Svadobný veľtrh👰, ktorá sa každoročne koná v Inchebe. Bohužiaľ, boli sme z nej sklamaní. V prvom rade mi prišlo vstupné celkom vysoké, 6 €. Ale ok, beriem to, pretože v vstupenke bol aj vstup na veľtrh kozmetiky Interbeauty💄💅. Pre mňa, ako nevestu, ktorá má vybavené viac-menej všetko, nebola výstava až tak prínosná. V každom stánku mi do rúk pchali informačný a propagačný letáčik a tak som domov odchádzala o kopu papierov ťažšia. Ako pozitívum výstavy určite hodnotím široký výber vystavovateľov, cez ktorých si vybavíte foto a video služby📷, svadobné oznámenia, pozvánky a menovky💌, svadobné šaty👗, pánske obleky👔, popolnočné šaty, svadobnú obuv👠, svadobnú bižutériu a doplnky, catering🍴, pekárky a cukrárky🍰, pitivo🍷, DJ a hudbu🎶, kvetinovú výzdobu🌼, svadobné prstene💍 a množstvo iných drobností a dekorácií. Svadobný veľtrh odporúčam skôr nevestičkám, ktoré sa práve zasnúbili a potrebujú získať prehľad, čo všetko dôležité treba na svadbu pripraviť.

Boli sme aj na ochutnávke vín, ktoré chceme dávať ako výslužku, ale aj ako posilnenie na svadbe😃. Vybrali sme aj biele aj červené vína, suchšie aj sladšie, tak snáď budú hostia spokojní🍷.

Nechýbala ani prechádzka po meste, zašli sme aj na pizzu, a v nedeľu doobeda sme stihli aj prechádzku na Kolibu a ku Kamzíku.

Po dlhom čase sme boli vo Veľkom koncertnom štúdiu Slovenského rozhlasu na 5. koncerte Symfonického orchestra. Mňa tento štýl hudby moc nebaví, ale keďže viem, že priateľ si ju rád vypočuje, kúpila som mu tieto vstupenky ako darček na Valentína. Samozrejme, bol celý natešený a asi každý druhý deň mi pripomínal, ako sa už teší🎶.

Začali sme chodiť aj na tanečné kurzy UNIDC, treba nám predsa nejakú predprípravu na svadbu💃. V pondelky chodíme na kurz spoločenských tancov a v utorky máme kurz ľudoviek. Zatiaľ nás viac bavia spoločenské tance, aj nám to ide lepšie. Tak nám držte palce nech si do svadby nedolámeme nohy a nech na svadbe nie sme za úplne antitanečné drevá😂.

Tentokrát Vás na záver bohužiaľ nečakajú žiadne pekné fotky východu a západu Slnka (počasie v poslednom čase nie je moc priaznivé a Slnko vykukne len málokedy). Ale vynahradím Vám to niekedy nabudúce😉. Ako malú náhradu pripájam fotky raňajok malej Mášky🐹, ktorú vždy viac ako jedlo zaujíma behanie v kolese.


Aký Február ste mali Vy?
Tešíte sa už na Jar?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára