17. marca 2018

Pleťové masky # 3 #

AHOJTE 😊
Prajem Vám krásny víkend, aj keď je zase o niečo chladnejší a zimnejší❆. Ale Jar sa blíži a s ňou aj teplejšie dni a viac Slnka☀.
Článok o pleťových maskách tu už nebol pomerne dosť dlho. Popravde, od decembra som pleťové masky ani nepoužívala a už mi to aj chýbalo, a mojej pleti ešte viac. Viem, môžem sa hanbiť, ale akosi nebol ani čas ani chuť a nemala som dokonca kúpenú ani jednu jedinú pleťovú masku. Ale povedala som si dosť, veď o pleť sa treba náležite starať, nakúpila som si zásoby pleťových masiek a pleti odteraz doprajem starostlivosť, ktorú potrebuje.
V dnešnej časti pleťových masiek sa zameriam na dve textilné pleťové masky, ktoré sú v súčasnosti trendom a v drogériách ich nájdete hneď niekoľko druhov.

GARNIER Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb
Superhydratačná vyplňujúca textilná maska
32 g, cena: v akcii za 1,99
Textilné masky od Garnier sú na trhu už dlhšie, ale ja som sa konečne až teraz odhodlala ich vyskúšať. Túto pleťovú masku mám ešte z Dm boxu, ktorý som vyhrala predminulé Vianoce. Áno, dobre čítate ... a odvtedy mi ležala medzi zásobami kozmetických produktov🙈.
Garnier myslí na všetky druhy pleti a preto si môžete vybrať textilnú masku pre dehydrovanú pleť (modrý obal), normálnu až zmiešanú pleť (zelený obal) a suchú a citlivú pleť (ružový obal).
Ďakujem Dm, že sa textilnou maskou presne trafila môjmu typu pleti👍.
Pleťová maska obsahuje glycerín, výťažky z granátového jablka a kyselinu hyalurónovú.
V balení sa nachádza jedna textilná pleťová maska na jedno použitie. Vzhľadom na cenu sa množstvo môže zdať niekomu málo, ale výsledkami určite predbehne klasické krémové pleťové masky na viac použití.
Pri rozbaľovaní si dávajte menší pozor, aby ste obal neotočili, pretože v obale sa aj po vybratí masky nachádza ešte dosť veľa tekutého výťažku z masky. Textilná maska je poriadne mokrá a nasiaknutá.
Maska bola na moju tvár o maličký kúsok väčšia, samozrejme si ju viete prispôsobiť tvaru a veľkosti tváre. Po nanesení maska drží tvar, nezlieza a drží na tvári. Samozrejme nejaké športové výkony s ňou podávať nemôžete, ale pokiaľ sedíte či stojíte a nevykonávate fyzicky náročné činnosti, z tváre nepadá. Ale najlepšie drží, keď ležíte. Tým Vás chcem naviesť, aby ste si po jej nanesení ľahli, relaxovali, dopriali si chvíľku pre seba a aspoň na 15 minút si oddýchli od každodenného stresu.
Po nanesení je maska mierne chladivá, ale čím dlhšie ju máte na tvári, tým sa chladivý účinok postupne vytráca.
Má nádhernú krémovo- ovocnú vôňu, ktorá mi pripomína krém po opaľovaní.
Použitie: Textilná maska má dve vrstvy- bielu a modrú. Na tvár sa maska nanáša bielou stranou. Po vytvarovaní masky na tvári je potrebné sňať modrú vrstvu. A potom už len 15 minút relaxujete. Po zložení masky ostane tvár mokrá od výťažkov z masky. Ja som ich jemne vmasírovala do pleti, počkala, kým do pleti úplne vsiakli, následne som si tvár umyla a nakrémovala denným krémom.
Výsledok: pokožka hladká ako detská prdelka. Pleť je po jej použití neskutočne zhydratovaná, zvláčnená, zregenerovaná, jemná, hladká a hebká. Normálne máte stále nutkanie sa jej dotýkať.
Garnier Skin Naturals superhydratačnú vyplňujúcu textilnú masku odporúčam všetkými desiatimi, určite ju musíte vyskúšať ak máte vysušenú, veľmi suchú a dehydrovanú pleť.

DERMACOL Hydratačná a vyživujúca textilná 3D pleťová maska
15 ml, cena: 1,99
Výrobky značky Dermacol mám veľmi rada a preto som sa rozhodla otestovať aj ich textilnú pleťovú masku. Z troch dostupných druhov, liftingová (červený obal), hĺbkovo čistiaca (zelenkastý obal) a hydratačná (modrý obal) som siahla práve po hydratačnej, ktorá je vhodná pre všetky typy pleti. Maska zaručuje intenzívnu hydratáciu, vyživenie, regeneráciu a zjemnenie pleti.
Pleťová maska obsahuje extrakt z medu, čoho som sa trošku obávala, pretože som alergická na peľ, med nekonzumujem a vyhýbam sa aj kozmetickým produktom s obsahom medu. Ale popravde, ten med a ani jeho sladkastú arómu v maske vôbec necítiť. Po otvorení som očakávala omamnú sladkastú vôňu, ale bola to práve vôňa, čo ma na maske sklamalo ako prvé. Bohužiaľ mi maska vôbec nevoňala, mala umelú arómu.
Balenie obsahuje jednu pleťovú masku na jedno použitie.
V balení sa nenachádza až tak veľa výťažku z pleťovej masky a v porovnaní s Garnier textilnou maskou mi táto od Dermacol prišla síce dostatočne, ale menej mokrá, menej nasiaknutá.
Čo zase musím vyzdvihnúť je lepšia tvarovateľnosť masky na tvári. Lepšie sa prispôsobuje tvaru a veľkosti tváre, asi aj vďaka tomu, že je na viacerých miestach nastrihnutá a tak si ju môžete lepšie na tvári rozložiť. Tým pádom aj lepšie drží na tvári, lepšie na tvár priľne.
Po nanesení na tvár je maska jemne chladivá. Čoho som sa počas jej pôsobenia na tvári trochu zľakla, bolo jemné štipkanie na niektorých miestach tváre. Obávala som sa, že keď si dám masku dole, budem červená ako rak, v tom najhoršom prípade obohatená o vyrážky alebo pupenčeky. Ale našťastie sa tento hororový scenár po zložení masky nekonal👻.
Použitie: Maska má len jednu vrstvu a preto je jedno, ktorou stranou si ju nanesiete na tvár. Potom ju len na tvári rozložíte, prispôsobíte a "prilepíte" na tvár. Počkáte 10 minút a masku dáte dole. Po jej zložení ostalo na tvári malé množstvo výťažku z masky, jemne som ho vmasírovala do pleti, chvíľku počkala, tvár umyla a naniesla denný pleťový krém.
Výsledok: Pleť je po jej použití jemná, hladká a hydratovaná, avšak zo začiatku ma aj veľmi jemnučko pálila. Pleť síce nebola červená, ale z jej vnútra som cítila mierne štípanie, ktoré však po krátkom čase prestalo. Mohla to byť aj reakcia na med, čo ani nevylučujem, ale ani nepotvrdzujem.


Keby som mala na samotný záver porovnať tieto dve textilné pleťové masky, určite si nabudúce kúpim tú od Garnier. Krajšie vonia, je viac hydratačná a s pleťou robí skutočné zázraky.

Dajte mi vedieť, akú skúsenosť s týmito dvomi pleťovými maskami máte Vy 😘

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára