9. apríla 2018

Kozmetický Marec

AHOJTE 😊
Dnešný kozmetický článok by som chcela začať trošku netradične a to citátom o ženskej kráse, ktorý som objavila na internete a ktorý presne vystihuje kúzlo kozmetických produktov.
"Každá žena môže byť taká krásna ako pred desiatimi rokmi, ibaže to trvá trochu dlhšie."
Naomi Campbell
Niektoré kozmetické produkty sú naozaj zázračné a dokážu s našou pleťou, pokožkou či vlasmi skutočne divy. Treba si však stále pripomínať, že každá žena je krásna, každá žena je svojou krásou výnimočná a jedinečná, preto sa majte rady také, aké ste. Ale to by sme neboli my ženy, keby sme stále neboli s niečím nespokojné, stále chceme byť krajšie, dokonalejšie🙉 Ešteže nás kozmetické firmy zásobujú množstvom kozmetických výrobkov, ktoré denno-denne používame. Ja v ich používaní nie som výnimkou, a preto Vám v dnešnom článku prinášam zhrnutie kozmetických noviniek, obľúbencov a spotrebovancov za mesiac Marec😘

NOVINKY
Nivea antiperspiranty úplne zbožňujem a stále ich používam. Vždy sa snažím kupovať vône, ktoré som ešte nemala. A keď sú ešte k tomu v akcii, to sa nakupuje ešte lepšie. Na vyskúšanie som si teda zobrala NIVEA antiperspirant Stress protect, Fresh natural a Invisible for black & white.

Na začiatku roka som si dala predsavzatie viac sa starať o pleť, najmä jej dopriať špeciálnu starostlivosť, a zatiaľ sa mi to celkom aj darí. Pleťové masky si už radšej kupujem do zásoby a keď narazím na nejakú zaujímavú, hneď ju kúpim. Tentokrát som siahla po KNEIPP Anti- aging pleťovej maske a DERMACOL Hyaluron therapy 3D pleťovej maske, ktoré v najbližšej dobe určite vyskúšam.

Pomalinky mi dochádza môj najobľúbenejší make-up od Gabriella Salvete, tak som nezaháľala a vopred som si kúpila nový od BELL Illumi correcctor lightening make-up. Produkty značky Bell nepoužívam, mám od nich len jeden lak na nechty, ale tento make-up vyzerá byť pre veľmi suchú pleť vhodný. Tak som zvedavá.
Na moje brežnevovské obočie používam každý deň fixátor a keďže mi môj súčasný dochádza, kúpila som si CATRICE Cosmetics Lash & Brow designer. Pevne verím, že moje obočie udrží na mieste celý deň.

Mamina mi kúpila AVON vyživujúcu masku na vlasy s marockým argánovým olejom, u ktorej pevne verím, že bude minimálne taká dobrá, ako sérum na vlasy z tejto rady.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ
ESSENCE matný rúž, odtieň 02 Matt Matt Matt
Tento rúž som si tak obľúbila, že v poslednom čase iný ani nepoužívam. Jeden mám v kúpeľni, druhý v kabelke a tento tretí som si kúpila za neuveriteľných 0,95 € do zásoby. Za takú cenu? No nekúp to. Pery nevysušuje, má krásnu pigmentáciu a celkom slušnú výdrž. Určite vyskúšajte😉

AVON vyživujúce sérum na vlasy s marockým argánovým olejom
Najlepší a najúčinnejší olejíček na vlasy aký som kedy mala. Vlasy nádherne zjemní, vyhladí a dodá im lesk. Vôbec ich nezaťažuje a nemastí (samozrejme, ak to s ním nepreženiete). Ak máte suché vlasy, ktorým chýba lesk, toto sérum Vám nemôže vo Vašej vlasovej starostlivosti chýbať.

SPOTREBOVANÉ

SYOSS Density & Volume šampón
SYOSS Density & Volume kondicionér

Dvojicu šampónu a kondicionéru som kupovala najmä s cieľom dodania hustoty a objemu pre moje vlasy. Šampón a kondicionér je určený pre jemné a spadnuté vlasy, vlasy uhladzuje, dodáva im hustotu a objem. Oba produkty nádherne voňali a vlasy boli vďaka nim prevoňané aj na druhý deň. Oba produkty, používané spoločne v kombinácii, poskytli mojim vlasom vyživenie, regeneráciu, lesk a skutočne boli na dotyk aj pohľad hustejšie a objemnejšie. Vlasy vôbec nevysušovali, zhydratovali ich. Ak máte suché, zničené vlasy bez lesku, ktorým chýba objem a hustota, určite Vám toto duo od Syoss odporúčam.

DERMACOL hydratačná a vyživujúca pleťová textilná maska

Balenie obsahuje jednu masku na jedno použitie. Maska je síce cenovo dostupná, ale bohužiaľ som s ňou nebola až taká spokojná. Najviac ma na maske sklamala aróma, ktorá mi prišla dosť umelá. Čakala som totiž, že maska bude voňať jemne medovo, ale med som v nej vôbec necítila. Textilná maska je dostatočne mokrá a v balení po jej vybratí neostane až tak veľa výťažku z masky. Maska je výborne tvarovateľná, na tvári drží pevne, nezlieza a pekne sa prispôsobí tvaru a veľkosti tváre. Pleť bola po jej použití síce zhydratovaná, jemná a hladká, ale počas jej aplikácie, a aj chvíľu po zložení masky, ma tvár jemne štípala a pálila. Mne osobne nevyhovovala a ani ma nejak neohúrila a preto si ju už nekúpim. Akú skúsenosť s ňou máte Vy?

NIVEA Powder touch antiperspirant

Nivea antiperspiranty sú moje najobľúbenejšie a najpoužívanejšie. Mám už nejaké stálice, ktoré sa mi osvedčili a ktoré rada používam, ale snažím sa striedať arómy. Nivea Powder touch antiperspirant mal jemne kvetinovú vôňu, ktorá nebola až taká prenikavá. A ja pri antiperspirantoch uprednostňujem skôr trochu prenikavú arómu, ale nie moc výraznú, mám rada, keď vôňu antiperspirantu cítim na sebe aj cez deň. Ochranu proti poteniu samozrejme poskytol, ale na mňa mal nevýraznú vôňu. Ak máte rady jemné arómy antiperspirantov, určite bude pre Vás ako stvorený.

GARNIER Skin Naturals upokojujúci odličovač 2v1

Najúčinnejší odličovač, ktorým docielite dokonalé odlíčenie. Keďže obsahuje aj olejovú zložku, odporúčam ho skôr na suchú a veľmi suchú pleť, príp. citlivú pleť. Stačí dvakrát šuchnúť a oči máte odlíčené, ani neviete ako. Vôňu má neutrálnu, oči ani tvár nedráždi a ani nevysušuje. Za mňa 🔝 odličovač.

KOZMETIKA MOJE riasenka Maxi

Produkty Kozmetiky Moje sú cenovo dostupné, kvalitné a určite Vás zaujmú, veď si pozrite širokú ponuku produktov na ich webovej stránke. Riasenka Maxi je určená na predĺženie rias a pre ich maximálny objem. Kefka riasenky je klasická plastová, je ľahučká a na riasach je veľmi jemná. Dobre sa s ňou pracuje a manipuluje. Riasy nezlepuje a pekne ich oddelí. Riasenka riasy "nadvihne" a "vytočí". Jediné také maličké negatívum je, že riasy maľuje veľmi jemne, čiže pre výraznejší efekt je potrebné naniesť aspoň tri vrstvy. Ja som s ňou bola spokojná a vyhovovala mi. Ak ste produkty Kozmetiky Moje ešte neskúšali, určite tak urobte😘.

MISS SPORTY Perfect stay Liquid concealer 10 hours, odtieň 001 Light

Korektor od Miss Sporty som kupovala ako náhradu za môj obľúbený Catrice liquid concealer, ktorý bol samozrejme vypredaný. Skutočne dlho som v drogérii vyberala najvhodnejší, už po mne tety predavačky pozerali ako na podozrivú. Vyskúšala som korektory všetkých značiek, ale úplne najviac mi sadol práve ten najlacnejší. Čo sa týka odtieňu, ten mi na moju svetlú pleť sadol dokonale. Pigmentáciu mal tiež veľmi slušnú. Konzistenciu mal jemne krémovú, dobre sa rozotieral. Mal veľmi jemne parfumovanú arómu, ale vôbec nedráždila. Vadilo mi na ňom, že po niekoľkých hodinách mi začal zvýrazňovať vrásky a pod očami mi vytváral jemné prúžky ako sa ukladal do vrások. Dalo sa to samozrejme upraviť a jemne rozotrieť palcom, ale človek od korektora čaká dokonalé krytie po väčšiu časť dňa. Korektor odporúčam skôr pre normálnu pleť a mladšie baby, ktoré ešte netrápia vrásky😉.

BALEA  krémový sprchovací gél s vôňou granátového jablka a broskyňových kvetov

Balea sprchovacie gély mám veľmi rada, sú cenovo dostupné, majú nádherné obaly a krásne voňajú. Konkrétne tento mal nádhernú osviežujúcu sladkasto-ovocnú vôňu, ktorá Vám hneď pripomenie leto. Ja som v ňom viac cítila granátové jablko ako broskyňové kvety. Nemám mu čo vytknúť a ak máte rady ovocné sprchovacie gély, určite ho vyskúšajte.

CIEN eyeshadow, odtieň 10 Soft Toffee
AVON Perceive toaletná voda roll-on

Minulý mesiac som sa snažila trochu pretriediť nepoužívanú kozmetiku, ale vidíte ako moje vyraďovanie dopadlo, vzdala som sa len dvoch produktov😄.
Mono očný tieň od Cien bol vynikajúci, ale keďže ho mám už veľmi dlho, radšej ho vyraďujem nech mi nespôsobí nejaké pleťové problémy. Kupovala som ho veľmi dávno a odvtedy som ho v Lidli ani nevidela. Stál pár drobných a za tú cenu bol fantastický. Pigmentáciu mal oveľa lepšiu ako niektoré drogérkové očné tiene. S podkladovou bázou pod očné tiene držal na oku "ako prikovaný", až do večerného odličovania. No jednoducho skvelý produkt, ktorý si ešte určite kúpim, ak ho samozrejme niekedy v Lidli nájdem. Akú skúsenosť máte s Lidlovskými kozmetickými produktmi?

Avon toaletnú vodu v roll-on som použila len párkrát, pretože mi nesadla vôňa. Na mňa bola moc orientálna, moc korenistá a ťažká. Veľmi však oceňujem aplikáciu toaletnej vody pomocou roll-on. Je to jednoduché, rýchle, praktické, zmestí sa do každej kabelky, môžete ho mať stále pri sebe a kedykoľvek sa navoňať. Ak sa Vám páčia orientálne vône, určite vyskúšajte.


Napíšte mi, ktoré kozmetické produkty ste si v mesiaci Marec obľúbili Vy😘😉

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára