4. apríla 2018

Photo diary # MAREC 2018 #

AHOJTE 😊
Ako sa máte? Pevne verím, že Vás toto nádherné, teplé a slnečné jarné počasie☀nabíja energiou. Veľkonočné sviatky ste si užili a poriadne si oddýchli? Baby, boli ste moc mokré🌊 a vyšibané? Ja som tento rok skončila až príliš suchá, ale zlízla si to za mňa aj sestra😆. Nechcem byť škodoradostná, ale akosi som sa tento rok vyhla poriadnemu zlievaniu.
Marec bol celkom uponáhľaný, plný svadobných vybavovačiek, ale aj koncertov a prechádzok po Bratislave. Viac z môjho Marca sa dozviete z fotiek😉

Na začiatku mesiaca sme zase cestovali k nám domov do Ružomberka, kde sme okrem objednania svadobných prsteňov💍oslávili aj ocinove narodeniny🎉 a stihli sme aj prechádzku Hrabovskou dolinou. V porovnaní s dnešným teplým počasím bolo vtedy ešte dosť snehu a aj zima❆.

V marci sme sa boli aj kultúrne vyžiť, veď čo iné sa dalo v takom pochmúrnom zimnom počasí robiť. Najprv sme boli v budove Slovenského rozhlasu na koncerte skupiny Bulp. Je to súrodenecké duo, ktoré bolo ocenené aj na Radio_Head Awards. Ja som ich hudbu do koncertu vôbec nepoznala, ale musím uznať, že ich hudobná produkcia ma zaujala a potom som ich pesničky púšťala aj doma.

Boli sme tiež v Slovenskej filharmónii na vážnej hudbe🎶, ale už asi viete, že tento štýl hudby "ma moc neberie". Aspoň som mala zase možnosť obdivovať krásne priestory budovy Reduty ... tam by som vedela presedieť aj hodiny, a len by som obdivovala krásne miestnosti😃.

Krajšie a teplejšie počasie sme sa snažili využiť najmä na prechádzky po prírode a Bratislave. Dlhšie sme už neboli na Slavíne a tak sme využili slnečné počasie a rôznymi uličkami sme pešo od nás z bytu prišli až k pamätníku. Tentokrát sme zvolili iný smer a objavili ďalšie uličky a zákutia, kade sme ešte nešli. Na Slavíne bolo síce slnečno, ale kvôli vetru nie až tak teplo.

Po dlhom čase sme boli konečne venčiť dvoch psíkov z útulku, Čarlo a Čeky🐶. Najprv sme sa prešli s Čarlom, ktorý neskutočne ťahal, taký bol rád, že je na prechádzke. Potom sme vyvenčili ešte Čekyho, ktorý bol v útulku nový a už v jeho očkách ste videli, aký je plachý a bojazlivý. Do útulku ho priviedli z rómskej osady, kde si asi musel vytrpieť veľa, pretože sa stále triasol a schovával. Ani nebol zvyknutý na obojok a prechádzky, pretože počas prechádzky viac ležal na zemi ako chodil. Prajem im obom veľa lásky, pozornosti a láskavých majiteľov💕.


A pri zvieratách ešte nekončíme ... Výnimočne fotogenická bola aj Máša🐹, ale samozrejme len keď niečo papala.

Na samotný záver Vám tentokrát musím odporučiť V-Ý-B-O-R-N-Ú reštauráciu, a to hneď dokonca dve. Ak ste z Bratislavy, alebo sem niekedy zavítate a máte rady hummus, jednoznačne musíte vyskúšať Hummus and couscous bar, kde si pochutíte na výbornom hummuse alebo cous-couse či už s falafelom, mäsom a zeleninou. My sme tam boli už dvakrát a ich výborného hummusu sa neviem dojesť😂
Je to ešte lepšie ako to vyzerá
Milovníkom pizze odporúčam Reštauráciu Basilico, kde si pochutíte na výbornej, chutnej a nadýchanej pizzi. Už sa teším, keď tam pôjdeme znova, mňam 🍕

Dúfam, že aj Váš Marec bol minimálne taký dobrý ako môj, ak nie aj lepší😘

Čo pekné ste zažili v Marci Vy?

Majte sa krásne❤ a užívajte si nádherné počasíčko☀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára