21. apríla 2018

Radostičky z 🎀 DERMACOL 🎀

AHOJTE 😊
Kedy naposledy ste si urobili niečím radosť? Niečo ste si pre seba dopriali, urobili si radosť, odmenili sa? Podľa mňa by sme sa raz za čas mali potešiť, či si už kúpime novú kabelku👜 alebo topánky👠, urobíme si radosť kyticou kvetov🎕, doplnkom do bytu alebo novou kozmetikou💄. Veď raz za čas je to dovolené, priam potrebné.
Ja som sa v poslednom čase veľmi zanedbávala😁, nedopriala som si to, čo by som chcela. Nemám problém sa uskromniť, uprednostniť potrebnejšie veci, ale už som mala takú vnútornú potrebu si niečím urobiť radosť. A čím iným ako kozmetikou ... a ešte k tomu za výhodné ceny🙈. Keďže som členom Dermacol klubu, chodia mi emaily s rôznymi novinkami a akciami. Tentokrát prišiel email s akciou "Šťastná 13", kedy boli na piatok 13-teho matné rúže Matte Mania a Pretty Matte len za 3,90 €. A presne takýto nevinný email bol popudom kedy som si povedala: "To je tvoja príležitosť, urob si radosť." Ale ako si už určite viete predstaviť, môj nákup neskončil len pri dvoch rúžoch😂. Čím som si urobila radosť sa dozviete ďalej v článku😘

Keď som už teda spomenula tie matné rúže, začnem nimi. Na vyskúšanie som si zobrala rovno dva druhy matných rúžov, veď nebudem trochárčiť, a ešte keď stáli len 3,90 €, to by bol hriech ich nevyskúšať oba.
Matte Mania je tekutý rúž s matným efektom. Zobrala som si ho v odtieni č. 17, ktorý je ružovo-tehlovej krásnej farbe. Vôňu nemá až takú výraznú, ale jemne v ňom cítiť oriešky. Stihla som ho už aj vyskúšať a musím povedať, že som s výberom veľmi spokojná. Pigmentáciu má úžasnú, stačí naniesť jednu vrstvu. Pri nanášaní zasychá na perách pomerne rýchlo, ale keďže sa aplikátorom nanáša veľmi ľahko, zvládnete to na prvýkrát bez nedostatkov a ďalšieho upravovania. Zatiaľ som ho skúšala len na chvíľku, takže celkovú výdrž ešte posúdiť neviem. Jeho odličovanie z pier išlo tiež veľmi jednoducho. Odličovala som ho s dvojfázovým odličovačom Garnier a išiel dole hneď. Keď ho poriadne otestujem, určite Vám napíšem detailnejšiu recenziu😉

Ďalším rúžom je Pretty Matte rúž, ktorý je v krásnom elegantnom balení s prepracovaným otváraním. Spočiatku som nevedela, ako ho otvoriť, otáčala som ho a nakoniec som zistila, že sa otvára princípom "click"🙈. Hmm, skutočne originálne a neotrepané. Po dlhom premýšľaní a vyberaní som zvolila odtieň č. 3, ktorý je krásnej hnedej nude farby teplého odtieňu. Bála som sa, že to bude na mňa moc mŕtvolná farba, ale na perách vynikne krásne. Moc ma na ňom nezaujala vôňa, je to taká typická rúžová. Pigmentáciu má taktiež veľmi slušnú, bohate stačí naniesť jednu vrstvu. Odličovanie ide tiež veľmi jednoducho. Po krátkom prvotnom vyskúšaní a porovnaní s tekutým matným rúžom môžem zhodnotiť, že Pretty Matte rúž je viac hydratačný. Ale celkové hodnotenie si nechám na neskôr💄

Keďže boli za výhodné ceny aj sprchové gély, stáli neuveriteľných 1,60 €, vybrala som si dva, ktoré som ešte nemala. Zaujala ma novinka sprchovacieho gélu v aróme papája & mäta. Má nádhernú sladkasto-sviežu vôňu, ktorá bude ideálnym spoločníkom na horúce letné dni.
Druhým bol sprchovací gél ružový grep, ktorý má osviežujúcu, energizujúcu a citrusovú vôňu grepu. Už sa na ich vyskúšanie veľmi teším😍

Keďže som si dala záväzok častejšie používať pleťové masky, súčasťou môjho nákupu bola aj hĺbková omladzujúca pleťová maska s výťažkom z kaviáru. Vďaka klubovej cene stála len 1,32 €. Je síce určená pre zrelú a veľmi zrelú pleť, ale prevencia nie je nikdy na škodu. Ide o pleťovú masku, ktorá obnovuje bunkovú štruktúru pleti a spomaľuje proces starnutia. Zaručuje omladenie, zvláčnenie, rozjasnenie a dodanie energie pleti. Možno po jej použití omladnem, alebo mi zmizne aspoň pár začínajúcich vrások👧😁

Poslednými produktmi, ktorými som si urobila najväčšiu radosť, pretože som ich chcela vyskúšať už veľmi dávno, boli telové peelingy. Samozrejme, tiež boli za veľmi výhodnú cenu- 3,98 €. Och, tak dlho som váhala, ktorý vybrať, najradšej by som vyskúšala všetky naraz. Výherná voľba padla na vôňu jablka a škorice a na arómu vodného melónu. A zamilovala som sa do nich na prvé ovoňanie. Ach, tá vôňa ... neskutočná, prenikavá, výrazná, nádherná, dychberúca. Keby ich ovoniavam so zatvorenými očami a nevedela by som, že sú to peelingy, aj by som ich hneď ochutnala. 
Aróma vodného melóna mi pripomenula melónikovú žuvačku, ktorú som žuvala keď som bola dieťa a vôňa jablka a škorice mi pripomenula vianočné obdobie a medovníčky. Melónový peeling je osviežujúci a preto bude vhodnejší na prichádzajúce leto. Jablkovo-škoricový je zase hrejivý a preto si ho odložím skôr na zimné obdobie. 
Peelingy majú hustú konzistenciu a obsahujú množstvo peelingových čiastočiek, ktoré majú veľkosť kryštálového cukru. Už sa na ne neskutočne teším a som skutočne rada, že som si ich konečne kúpila💃

Ak si chcete urobiť radosť aj Vy a potešiť sa kozmetickými výrobkami za výhodné ceny, staňte sa aj Vy členom Dermacol klubu. Nič Vás to nestojí (okrem pár minútiek Vášho času) a pri nákupoch ešte aj ušetríte. Registrácia na Dermacol stránke je jednoduchá, rýchla a prinesie Vám množstvo benefitov. Tak neváhajte😉

Tak čo hovoríte na môj kozmetický nákup? Nakúpila som podľa Vás dobre?
Kedy ste si Vy naposledy urobili radosť?

Majte krásny víkendík a naplno si užite teplé a slnečné počasie 😘

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára