18. júna 2018

WEDDING INSPIRATION 👰 Svadobný look 👰

AHOJTE 😊
Čas do našej svadbičky sa neskutočne rýchlo skracuje, ostáva nám presne už len 5 dní💜. Už začínam aj stresovať a panikáriť😵, snažíme sa všetko dotiahnuť do záverečnej fázy, aj keď najväčšie stresy nás pravdepodobne čakajú v deň "D". Keďže mám teraz ešte trochu voľného času, pripravila som si pre Vás záverečný článok z edície "Wedding inspiration", ktorý bude o svadobnom looku. Každá z nevestičiek chce byť tou najkrajšou ... proste dokonalou kráľovnou svojho budúceho manžela💑. Výnimkou nie som ani ja, v náš deň chcem byť nádherne nalíčená, učesaná, s peknou manikúrou a samozrejme chcem mať svadobné šaty podľa mojich predstáv. V dnešnom článku Vám preto ukážem moju predstavu make-upu, účesu, manikúry, svadobných doplnkov, obuvi a v neposlednom rade svadobných šiat.
Môj budúci manžel má tento článok ❕PRÍSNY ZÁKAZ❕ pozerať, sledovať, čítať alebo naň len očkom pokukovať, čiže ak ho niekto uvidíte pri tejto činnosti, máte odo mňa povolené mu vypnúť počítač alebo odstrihnúť kábel od internetu😈😋.

Začnem od účesu💇, ktorý presne viem, ako bude vyzerať. Na skúšku účesu som išla s presnou predstavou a množstvom obrázkov, pričom sme to všetko prispôsobili mojej dĺžke a hustote (skôr nehustote🙈) vlasov. Vlasy chcem mať vzadu zopnuté do pekného, nie úplne uhladeného drdolu, pričom ofinu budem mať jemne zapracovanú do účesu tak, aby mi nepadala. S výsledkom na skúške účesu som bola veľmi spokojná, aj keď nie som zvyknutá nosiť vlasy zopnuté, bola to naozaj zmena. Ale povedala som si, že v môj deň nechcem mať vlasy rozpustené, nechcem, aby mi padali do očí, aby mi zavadzali pri jedle a aby som ich mala všade rozlietané. Veď život je zmena, a tá najväčšia ma čaká práve vo svadobný deň. Tak ju odštartujem aj malou zmenou účesu.

Na skúške make-upu💄som síce nebola, ale plne dôverujem mojej kozmetičke, ktorá je profesionálkou a presne vie, čo sa mi bude hodiť a aký make-up sa na svadbu hodí a ktorý nie. Make-up chcem mať jemný, ale zároveň aj výrazný, aby vynikol aj na fotkách. Základom bude samozrejme dlhotrvácny make-up a vodeodolná riasenka. Oči chcem mať v odtieňoch hnedej, béžovej a telovej, jemne zvýraznené umelými riasami, prípadne aj jemnou linkou. Pery by som chcela mať v nude farbe, ktorá make-up krásne doplní. Presnú predstavu nemám, kozmetička už vie, čo by som chcela a čo rozhodne nechcem, tak sa nechám rada prekvapiť. Jediné čo od make-upu očakávam je dlhotrvácnosť, veď keď už budem krásna, nech mi to vydrží čo najviac času.


Súčasťou svadobného looku je aj dokonalá manikúra💅. Popravde, k manikérke na nechty nechodím, upravujem aj lakujem si ich sama. Umelé ani gélové nechty nenosím, toto bude druhýkrát, čo nebudem mať vlastné nechty. Trochu sa toho aj obávam, pretože som zvyknutá nosiť pomerne krátke nechty ... bude to pre mňa dosť zmena. Ale povedala som si, že na svadbe chcem mať nechty dokonalé a doprajem im odbornú starostlivosť. Rozmýšľala som, že či si dám krásne upraviť a nalakovať nechty aj na nohách, veď predsa budem mať topánky s otvorenou špičkou, ale povedala som si, že to zvládnem aj sama. Nechty si len upravím a nalakujem nejakým lakom, avšak ešte stále nie som rozhodnutá, presne ktorý odtieň bude ten dokonalý. Určite sa rozhodnem až na poslednú chvíľu, a ktovie ... nakoniec pôjdem možno aj k pedikérke😂.



Keď už sme pri tej manikúre, väčšinu času budem v rukách držať svadobnú kyticu💐, ktorá je podľa mňa krásnym doplnkom nielen šiat, ale celkového looku. Kvety milujem, avšak mám na ne alergiu a preto nechcem mať v kytici kvety výraznej vône. Nechcem totiž skončiť s opuchnutými očami a sopľavým nosom😷. Pri kytici mám len dve podmienky: chcem, aby bola kruhovitá, celistvá, aby nikde nič nepretŕčalo a aby mali kvety jednu dĺžku a chcem, aby obsahovala pivónie a biele ruže. Pôvodne som chcela aj hortenziu, ale pani kvetinárka mi ju moc neodporúčala. Ale nevadí, bude súčasťou výzdoby všetkých stolov a pravdepodobne aj auta. V kytici by som chcela aj nejaké zelené lístky, veď nech to nie je len také jednoliate. Celkový vzhľad kytice nechám na pani kvetinárke, je odborníčkou a nechám to na jej predstavivosti.



So svadobnými doplnkami👒👜 to vôbec nechcem prehánať, chcem len, aby zapadli do celkového looku a aby vyzdvihli to, čo majú. Doplnkov budem mať skutočne málo, ale niekedy je menej viac. Vo vlasoch budem mať ozdobnú sponu a samozrejme závoj. Ďalším doplnkom budú náušnice, ktoré krásne vyniknú pri vypnutých vlasoch. Dlho som rozmýšľala aj nad kabelkou, či mi ju treba alebo nie, či nebude zavadzať ... ale nakoniec som si ju kúpila. Aj tak ju určite využijem na uskladnenie vreckoviek, balzamu na pery, rúžu a mobilu. Ďalším nevyhnutným doplnkom bude podväzok, ktorý mi ušila mamina. Je krásny a pevne verím, že mi nebude padať z nohy a nestratím ho niekde po ceste. Myslím si, že mojím najväčším doplnkom budú aj tak šaty a nechcem ich krásu mnohými doplnkami zatieniť.



Najväčší problém som mala pri výbere svadobných topánok👠. Mám totiž problém s vrastaním nechtov a veľmi ma bolia keď nosím dlho tesnejšiu obuv s uzatvorenou špičkou. Ďalším problémom bola výška opätkov, keďže ja nosím opätky raz za uhorský rok, nie som na takú obuv zvyknutá. Pôvodne som opätky vôbec nechcela, ale povedala som si, že presne deň svadby je ten môj "raz za uhorský rok". Aj keď v nich nevydržím dlho a budem sa určite prezúvať, ale nech som aspoň na chvíľu za dámu. Základným kritériom pri výbere obuvi bola teda otvorená špička a výška opätkov maximálne 7,5 cm aj s platformou. A takou mini podmienkou bola aj farba - akosi ma vôbec nelákala klasická biela farba topánok, chcela som niečo v odtieni telovej, béžovej, jemne striebornej. Uff, bol to naozaj problém😓. Prekutrala som celý celučičký internet a nenašla som takmer nič. A keď som aj našla, buď nemali topánky otvorenú špičku, alebo mali vysoký opätok, alebo boli veľmi drahé, alebo nemali moju veľkosť. Samozrejme, za topánky nie som ochotná dať veľa peňazí, najmä keď ich využijem len raz na svadbe. A viete kde som nakoniec našla moje hlavné svadobné topánky a topánky na prezutie bez opätku? V Ružomberku, v čínskych obchodoch ...🙈 Poviem Vám, mne je to skutočne jedno, že nie sú značkové, dôležitá je pre mňa pohodlnosť. A tak má za približne 35 € dvojo svadobných topánok. Pre mňa je to výhra a skutočná radosť, že som našla vhodné topánky nielen k svadobných šatám, ale aj k popolnočným. Mám veľké nutkanie Vám ich ukázať, ale premôžem sa, určite Vám všetko ukážem neskôr😉.



Ako čerešničku na záver som si nechala svadobné šaty👗. Pri výbere svadobných šiat som sa riadila základnými podmienkami, ktoré si je veľmi dobré určiť na začiatku, pretože pri výbere toľkých šiat sa Vám aj hlava zatočí. A samozrejme platí, čo je krásne na vešiaku, nemusí byť pekné na Vás a práve naopak, čo Vás možno na prvý pohľad nezaujme až tak moc, môže Vám sadnúť ako uliate. Nechcela som úplne jednoduché, priliehavé šaty bez "objemu", žiadne šaty nadýchané ako torta, žiadne šaty v štýle "rybana", nechcela som inú farbu ako čisto bielu a taktiež som nechcela šaty s korzetom bez ramienok (nechcem si celú svadbu "dvíhať" a naprávať môj dekolt). Moja predstava bola viac-menej jasná ... Čisto biele šaty, vrch čipkovaný, s jemnými rukávmi, spodok tylový s veľmi jemnou čipkou na samom spodku šiat, vrch a spodok predelený kamienkovým opaskom, ktorý bude vzadu zviazaný do mašle. Svadobné šaty nemám požičané, ale šijú sa mi na mieru a podľa mojich predstáv. Je to taký typ salónu, pokiaľ si nevyberiete z ponúkaných druhov, ušijú Vám svadobné šaty snov. Je to možno síce trochu drahšie, ale takú cenu za svadobné šaty som čakala a neprekročila môj finančný strop, ktorý som mala na svadobné šaty určený. Z viacerých obrázkov, ktoré som priniesla, sme poskladali jeden ... MOJE svadobné šaty. Skúšok svadobných šiat bolo viac než dosť, ale konečne sa blížime do finále a moje šaty sú presne také, ako som si ich vysnívala. Za to ďakujem šikovnej Barborke a krajčírke. Veľmi sa teším, keď ma môj budúci manžel prvýkrát uvidí v svadobných šatách, som zvedavá na jeho reakciu💏. A potom ich samozrejme uvidíte aj Vy.



Taktiež som neskutočne rada, že existuje Pinterest, MojasvadbaSashe a ďalšie inšpiratívne stránky, na ktorých som neustále hľadala inšpiráciu, vyberala a snažila sa všetko nájdené pretaviť do mojich / našich predstáv. 
Plánovanie svadby a všetky svadobné vybavovačky dajú skutočne zabrať. Náš deň plánujeme už rok a preto sa neskutočne tešíme, keď to budeme mať úspešne za sebou, keď všetko dobre dopadne a keď budú naši svadobní hostia spokojní. 
Našou hlavnou a veľkou pomocníčkou je moja mamina, bez ktorej pomoci by sme celé plánovanie, realizáciu a prípravy určite nezvládli💗. 
S ubúdajúcimi dňami do svadby stúpa aj naša nervozita. Na jednej strane sa nášho svadobného dňa veľmi teším, ale na druhej strane sa prirodzene aj obávam hlavne toho, že keď to plánujeme už tak dlho, niečo sa pokazí. Držte nám preto prosím palce, nech nám všetko dobre dopadne😍😘. Ďakujeme 💑.

Majte sa krásne❤

P.S.: Už sa veľmi teším, ako Vám ukážem naše svadobné fotky a všetky detaily

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára