27. januára 2019

It is about weekend

Ahojte🙋,
ďalší víkend je takmer za nami, ale keďže pracovný týždeň letí vždy veľmi rýchlo, už teraz sa môžeme tešiť na ďalší.  
Pred víkendom som trochu ochorela tak som pôvodne plánovala, že si cez víkend oddýchnem, budem ležať, relaxovať, pozerať filmy a seriály. Plány však nevyšli a neležala som takmer vôbec🙅. Ale aspoň sme stihli niekoľko záživnejších vecí a nepreležali sme celý víkend.

V piatok večer sme sa po dlhom čase stretli s kamošmi pri fajnovej večeri v Kozej bráne. Oni mali objednanú pečenú kačku s kapustou, lokšami a knedľou a ja keďže nejem mäso som si dala zapekané gnocchi so špenátom a so syrom. Ako prípitok sme si dali domácu slivovicu, ale ja moc nie som na tvrdý alkohol, tak ju musel po mne dopiť manžel. Ja ostávam viac verná vínku, pivu a sladším kokteljom😊. Jedlo bolo výborné, ale keďže sme ho celé ani nezjedli, dali sme si ho zabaliť a mali sme aspoň zabezpečený obed na sobotu a nemusela som variť. Potom sme zašli ešte na prosecco a domov sme sa, na naše pomery, dostali až okolo 01.00 hod. Ale bol to veľmi príjemne strávený večer😘.

Na sobotňajšie ráno sme si radšej nastavili budík, pretože sme nevedeli, dokedy budeme po "záťahu" spať a okolo 10:00 hod. nám mali doviesť sedačku. Sedačku sme chceli kúpiť hneď ako sme sa nasťahovali, ale bývalí majitelia nám nechali ich sedačku tak sme to prioritne neriešili. Potom sme zase riešili svadobné prípravy, potom bolo leto a sedačku sme začali riešiť až nejak v októbri. Pobehali sme všetky obchody s nábytkom v Bratislave, ale buď nám nevyhovovala veľkosťou, rozmerom, farbou alebo cenou. Nakoniec sme si našu sedačku vybrali v Decodome až v Poprade. Ale oplatilo sa počkať, pretože je presne taká, akú sme si predstavovali a nestála nás celý majland. Horšie už síce bolo vytrepať ju do bytu a celú ju poskladať. Nakoniec sme to zvládli a konečne si môžeme naplno užívať našu spoločnú sedačku.

V sobotu popoludní nám zase poriadne nasnežilo ❄. Ja som sa už aj tešila, že sneh z Bratislavy zmizol, ale keď som videla, ako krásne a husto sneží, aj som sa potešila. Veď zasnežená krajina vyzerá krásne😍.

Celý sobotný večer sme si užívali pohodlie na sedačke a začali sme pozerať seriál Making a murderer a stihli sme pozrieť aj film Zrodila sa hviezda. Seriál nás po prvej epizóde zatiaľ zaujal, takže sa teším na ďalšie časti a film sa mi tiež páčil, taký romanticko-dramatický. A ešte aj s mojou obľúbenou speváčkou Lady Gaga v hlavnej úlohe. Viem, že som asi posledná, ktorá tento film videla, ale na dobré sa oplatí počkať. Nedáte mi nejaké tipy na dobré seriály? Popravde už nevieme čo pozerať😀.

Dnes doobeda sme zašli do jednej cestovnej kancelárie, pretože si hľadáme vhodnú destináciu na svadobnú cestu. Nemáte pre nás nejaké námety na krásnu destináciu? ⛱. Zatiaľ máme vybraný jeden hotel, ale skúšame, či náhodou nenájdeme niečo iné. A keď sme už boli blízko Ikei, zašli sme aj na malý nákup. Ale že doslova malý. Platili sme len 1,65€, to sa nám ešte nikdy nepodarilo platiť tak málo😂. Keď sme už boli v Ikei, hneď sme sa tam aj naobedovali. Manžel si dal rezeň s hranolkami a ja môj obľúbený lososový šalát. A nemohli sme vynechať ani dezert🍰.

Nechýbalo ani varenie obeda pre manžela a tentokrát som mu vymyslela kuracie závitky plnené šunkou a syrom s opekanými zemiakmi a syrovou omáčkou. Tak snáď mu bude chutiť.

Dnes ma čaká už len horúca sprcha a oddychový večer pri filme alebo seriály.

Akí víkend ste mali Vy?

Napíšte prosím nejaké tipy, čo rady robíte v zimnom počasí v Bratislave, 
kam rady chodíte alebo čo rady navštevujete 😉😘. 

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára