20. januára 2019

THIS WEEKEND

Ahojte,
pevne verím, že ste si celý víkend naplno užili, stihli ste počas neho všetko, čo ste mali v pláne, oddýchli si a načerpali sily na nový pracovný / školský týždeň 💪
Môj víkend bol nielen pracovný, ale aj oddychový ... rovnováha musí byť😃. Škoda len, že každý víkend ubehne tak neskutočne rýchlo, ale aspoň sa vždy môžem tešiť na ten ďalší víkend.

V piatok večer sme si dopriali fajnovú večeru v podobe burgrov🍔 zo Špajza burger. Manžel si svoj veľmi pochvaľoval, ale popravde, ja som jedla už aj lepší vegetariánsky burger. Nebol až taký zlý, ale chýbalo mi v ňom niečo, niečo také, čo by mu dodalo osobitú chuť.

Piatkový večer sme, ako postarší manželský pár 😂, strávili doma pred telkou pri relácii "Čo ja viem", ktorú po dlhšej pauze začali znova vysielať na STV1. V tablete máme nainštalovanú aj appku a tak sme mohli súťažiť aj my. Moc nám to síce nešlo, ale aspoň sme sa zabavili. Nechcem znieť ako mudrlant, ale vedomostné relácie a súťaže pozerám celkom rada, hlavne tie na STV1. Aspoň sa čo-to priučím.

Takmer celú sobotu sme robili poličky v kumbáli. Odkedy sme sa do nášho bytu nasťahovali, chceli sme nevyužitý priestor nejak využiť a konečne sme sa k tomu dostali. Nakúpili sme všetko potrebné náradie a výsledok určite stojí za to. Konečne máme ďalšie miesto na odkladanie našich harabúrd 😂.

Popri montovaní poličiek som nám na dodanie energie upiekla naše obľúbené cookies. Stačí len popučiť dva zrelé banány, zmiešať ich s ovsenými vločkami, škoricou, sušeným ovocím, orieškami, kokosom a strúhaným jablkom a upiecť. Dezert ku kávičke ako stvorený 🍪.

Celé nedeľné doobedie sme sa obaja venovali vareniu. Ja som si pripravila môj najobľúbenejší kuskus, ktorý som zmiešala s orestovanou cibuľkou, paradajkou, šampiňónmi, tuniakom, paradajkovým pretlakom a mozzarellou. Mňamka, určite to musíte vyskúšať👌. Manželovi som na obed do práce pripravila králičie mäso so zeleninou a zemiakmi. Manžel nám na nedeľný obed urobil výborné domáce sushi, na ktorom sme si obaja pochutili. Ostalo nám ho viac než dosť, takže ho budeme jesť ešte asi ďalšie dva dni 😥.

Pred malou chvíľkou som si dorobila gel lak a aj keď mi to ešte moc nejde, snažím sa a určite sa časom zdokonalím. Už ma totiž akosi prestalo baviť si lakovať nechty každý tretí deň a preto som si na Vianoce želala UV lampu. Ak máte nejaké rady a tipy na dokonalé gel lak nechty, šup sem s nimi, rada sa priučím 😉

Napíšte mi, aký víkend ste mali Vy a čo všetko ste zažili 😊

Majte sa krásne❤

2 komentáre:

  1. Ahoj Lucka :)
    s tým sushi ste mi urobili chuťky c(:
    a ja som v roku 2018 tiež podľahla čaru gél lakov presne z rovnakého dôvodu, do chvíle od nalakovania otretý necht a čím viac som sa snažila, tým lepšie sa mi darilo niečoho dotknúť, príp. do pár dní to už nebolo vôbec pekné...
    ale čo som chcela...že keďže som už mala nejakú tú dobre nazbieranú zbierku lakov, bolo mi zase ľúto začať kupovať kadejaké odtiene gél lakov a prestať používať laky, ktorých farby sa mi ale páčili, takže niekedy to robím tak, že si dám len tenunkú vrstvu base, na to top na ktorý nalakujem klasický lak, chvíľku počkám (teda to robím v prípadoch, že si na to vyhradím kusok času a veľmi sa neponáhľam) a opäť ho prelakujem top coat-om :) a pekne to drží keďže je podchytený gél lakom, takže kupujem prevažne len top, farebných mám zatiaľ len pár ale ani momentálne neplánujem dopĺňať zásoby, tento spôsob mi vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) V poslednom čase mi sushi celkom zachutilo, a ešte lepšie chutí, keď mi ho má kto pripraviť :D
      Presne preto som si aj ja priala lampu a gél laky, pretože neviem či som divná, ale klasický lak, aj s nadlakom, mi vydržal tak maximálne dva dni a už ma to nebavilo stále lakovať a lakovať dookola a dookola. A tiež som sa zamýšľala, čo s mojou zbierkou klasických lakov, ktorá je už celkom bohatá. Takže ti ďakujem veľmi pekne za radu a určite vyskúšam gél lakovú manikúru aj s klasickým lakom. Ďakujem za radu :)

      Odstrániť