28. októbra 2019

HONEYMOON | Day 9-14

Vítam Vás pri poslednom dovolenkovom článku. Konečne po troch mesiacoch od dovolenky sa mi podarilo Vám ukázať všetky fotky, ktoré som chcela👏. Ja som síce už pomaly aj zabudla, že sme boli na dovolenke, ale vďaka týmto článkom som si mohla zaspomínať na úžasné dva týždne na ostrove Sal na Kapverdských ostrovoch.

Priznávam, že posledné dni našej dovolenky som sa už aj tešila na návrat domov. Akosi mi už bolo dlho, 14- dňová dovolenka na jednom mieste je celkom dlhá a aj keď sme každý deň niekam chodili a nepreležali celý deň na pláži, už sa mi to všetko akosi zunovalo. Máte to tak aj vy či len ja som  taká divná?
Napriek tomu sme si posledné dni naplno užili, poslednýkrát sme sa boli prejsť po uličkách v meste, boli sme na móle, prešli sme okolité pláže a aj náš rezort.

Jedno popoludnie sme sa vybrali na prechádzku omrknúť na západné pláže, len tak sme sa prechádzali popri oceáne, užívali si Slnko, vlny a piesok. Po ceste sme takmer nikoho nestretli, pláže boli opustené, "neporušené", čisté ... no radosť sa po nich prechádzať. A ten krásny výhľad na oceán. Romantika ako vyšitá😍. 

Predposledný deň sme sa celé doobedie slnili na pláži, kúpali sme sa, šantili vo vode a oddychovali na lehátku. Okolo 11-tej sme sa išli pozrieť na mólo, kde práve rybári doviezli svoje úlovky, začali ich čistiť, spracovávať, porcovať a v neposlednom rade predávať. Je to síce zaujímavé sledovať, ale pre citlivé žalúdky a nosy to neodporúčam. Na móle prevládal rybí zápach, takmer všade bola krv z rýb a vyporcované vnútornosti. Ja som do tašky nabalila naše posledné sladkosti a vodu a namiesto sledovania rezania rýb som všetko porozdávala deťom.

Chvíľku pred obedom sme zašli na krátku prechádzku po rezorte a objavili ďalšie krásne zákutia.

Po výdatnom obede nasledovala ďalšia prechádzka popri plážach a dokonca sa nám podarilo objaviť nové miesta, ktoré boli celkom skryté a využívali ich skôr miestne deti na šantenie.

Posledný večer sme sa pobalili, upratali izbu a vybrali sme sa poslednýkrát na potulky večerným mestom.

Našu svadobnú cestu sme si naplno užili, poriadne sme si oddýchli a načerpali silu a energiu. Ďakujeme rezortu Oasis Atlantico Belorizonte, že sa o nás výborne starali, každý deň nám zabezpečili poriadok v izbe, starali sa o bohatú ponuku jedla na raňajky, desiatu, obedy, olovranty a večere, každý večer si pre hostí pripravili zábavný program, areál stále čistili a svedomite sa oň starali a snažili sa vyriešiť požiadavky a otázky hostí. Boli vždy láskaví, ochotní, milí a usmievaví.
Po tejto dovolenke som si ešte viac uvedomila, ako môžeme byť rady, čo tu na Slovensku máme a ako dobre si žijeme. Zdravotníctvo a školstvo máme na adekvátnej úrovni, nemusíme prať oblečenie bez práčky, nemusíme žiť takmer bez strechy nad hlavou, nemusíme si denno-denne kupovať vodu v obchode a môžeme si užívať pohodlný život. Buďme rady za to, čo máme a vážme si to.

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára